Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: purevenom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. purevenom

    Hjc rpha 10 plus green mamba

    Helm is echt nieuw. Te koop wegens overstap naar supermotard. Maat xs valt ietsie ruimer
  2. purevenom

    brandstof pomp zx10r 2004/2005

    Te koop brandstof pomp Voor een zx10r bj 2004/2005. Vraagprijs. 60 euro Mvg
  3. purevenom

    Kilometer teller unit ER6-N 2008

    het zegt het al, ben op zoek naar een teller unit van een er6-n uit 2005 -2008 ideeën zijn welkom graag pm
  4. purevenom

    te koop Revit gt Bullitt overall

    Te koop. Nieuwe overall van revit Hump heeft de mogelijkheid om van camelbag te worden voorzien. Maat 46. Vraagprijs 500 euro Overall is nieuw (in opwelling gekocht) Komt met set mooie revit sliders. Foto's op aanvraag mail even indien gewenst. Spaties weg laten : pveelen @...
  5. purevenom

    Shark Race -R Met zwart vizier

    te koop Gloed nieuwe Shark Race R Met zwart vizier en bijbehorend orgineel vizier. uiteraard met handige opberg zak. Helm wordt verkocht wegens andere motor. 1 keer mee gereden. Helm is maat S en voorzien van Race cheek pads voor betere pasvorm. vraagprijs 200 euro . dit is geen...
  6. purevenom

    Gezocht : open lucht filtertjes bandit

    Ik zoek voor mijn streetfighter project 4 losse filtertjes voor een suzuki bandit 600 uit 97. mogen universeeltjes zijn of merk. diameter 50mm meen ik. als iemand wat heeft of weet waar ik deze kan bestellen ook goed. mvg Pim
  7. purevenom

    bandit streetfighter

    hey beste lui. ik ben bezig met een streetfighter projectje , nu ik een beetje nieuw ben in dit genre heb ik een aantal vragen. (hoop bandit streetfighters op het forum dus wie weet) ik zoek een transparante koppelingsdeksel iemand een idee. of een handleiding hoe te maken? zijn er...
  8. purevenom

    Ontsteking deksel bandit 600

    goede dag. ik heb een bandit staan met een flinke klapper, deze heeft helaas een schuiver gemaakt op de rechter zijde. nou is hierbij het dekseltje gescheurt van de ontsteking (pick-up) wat zit hier achter? en kan dit dekseltje zonder al te veel problemen worden vervange het betreft...
  9. purevenom

    Vemar Helm

    voor eenm mooi prijsje een goed onderhouden Vemar helm gekocht bij Henk woutwijk motoren emmeloord. helm heeft een spiegelvizier en een blank vizier. maat is voor hoofd omtrek 54-56 komt overeen met sommige merken als xs of s 100 euro kan verstuurd worden voorkeur geniet ophalen. wie...
  10. purevenom

    Vemar VTX Damasque

    Mooie helm te koop. Maat S richt prijs 175 150 euro voor info pm me even.
  11. purevenom

    ZX-10-R onderdelen opruiming

    Ik heb wat onderdelen liggen van een zx10r uit 2004/5 onderdelen die wat werk nodig hebben, en dan bedoel ik alleen maar een naadje lijmen en je ziet er niks meer van: kont kuip( rechterkant mist) 30 euro bovenste kapje (klein hoekje mist) 10 euro kapje net achter het zadel( mist een...
  12. purevenom

    Suzuki TL1000R met extra's

    Suzuki TL1000R. bouwjaar 2000 km 30300 kleur blauw/wit EXTRA'S . Headlight cover in kleur dark smoke fabri dubbel bubble kuipruit dark smoke aftermarket spiegels met LED knippers carbon kroonplaat bescherming Hyperpro stuurdemper zwarte koppeling en rem hendel...
  13. purevenom

    Schuuropruiming!

    heb nog het een en ander liggen, mail even voor meer info, pveelen@hotmail.com 145 euro deze week, oorspronkelijk een R1/R6 uitlaat met beugel. TL1000r topkuip met schade, misschien wat voor de hobbybob. 30 euro. volledig veerpakket Tl1000R, 100 euro kenteken...
  14. purevenom

    Carbon Arrow demper (R1/R6) streetfighter

    heb een Carbon Arrow demper liggen, oval model. geen beschadigingen of aandachtspunten, inlc ophangbeugel met rubber. 145 euro. kan verstuurd worden. betere foto's op aanvraag (camera foetsie :X ) voor info graag mailen naar. pveelen@hotmail.com
  15. purevenom

    TK: achterlicht gsxr 600 srad (97) en TL1000R achterlicht

    ik heb 2 achterlichten liggen waarvan een 1997 model gsxr Srad is. bevat wat miniscule krasjes. en een achterlicht van een tl1000r. zit is zonder de taartschep er aan. slechts de lamp (dus glas en fitting). voor foto's kan gemaitl worden naar pveelen @ hotmail cheers
  16. purevenom

    TK: Revit textiel jas en Swift motorlaarzen

    Ik heb hier een Revit textiel jas liggen maat L is mij te groot. jas is op vele plekken te verstellen en is in prima staat. MF prijsje : 60 euro Swift race laarzen maat onbekend gok rond 43 a 46 40 euro of een goed bod op te halen in dronten (lelystad) mvg
  17. purevenom

    TK :REV-IT textiel jas en Swift laarzen

    heb hier nog een Rev-it textiel jas liggen in goede staat ritsen zijn allemaal goed. jas is op vele plekken te verstellen. maat is L en is mij te groot. MF prijsje :60 euro mag de jas worden opgehaald. wordt niet verstuurd. Swift race laarzen. maat onbekend, gok ergens tussen de 43 en 45
  18. purevenom

    Te koop: Aparte Suzuki Gsxr SRAD 600

    prijs verlaagd! goeie dag. bij deze wil ik mijn gsxr Srad 600 te koop zetten. bouwjaar 1997.(carburateur type) er het nodige aan de srad gedaan: volledig glans zwart gespoten. voor vork zwart gespoten weinig voorkomende undertail met behoorlijk wat led's ,icl kentekenverlichting. velgen...
  19. purevenom

    gsxr/streetfighter/universeel. verlichting e.a led/undertail

    wegens een heel ander idee van het veranderen van het kontje van de srad. bied ik wat spul aan wat voor mij overbodig is geworden. de carbon undertail die ik er onder wou zetten. niet aan toegekomen. mag weg voor 40 euro. 4 losse LED's wat de gek er voor bied.dingen kosten de wereld...
  20. purevenom

    carbon undertail gsxr mogelijk ook voor streetfighter

    ik heb hier een undertail liggen voor een gsxr 600/750 srad. undertail is volledig van carbon, en is oorspronkelijk bedoeld voor de racerij. maar dmv een universele kentekenhouder kan je gewoon je verlichting er op aanschroeven. ik heb echter alleen de undertail en een led achterlichtje voor...
  21. purevenom

    undertail bevestigen??

    goede dag mensen, ik heb zojuist me carbon undertail ontvangen. nou zit er helemaal geen handleiding bij of wat dan ook ,zou iemand of heeft iemand hier misschien een handleiding of uitleg van? het betreft een suzuki gsx-r srad al vast bedankt. mvg
  22. purevenom

    srad vraagje

    goede dag volk, ik heb even een vraagje. hoe moeilijk is het om een k1 of k4 kontje van een gixxer op een srad te krijgen. moet er uiteraard wel netjes uitzien. zijn hier toevallig mensen die dit eens hebben gedaan of weten waar ik een lichtelijke handleiding ken vinden? tot horens, cheers
  23. purevenom

    stuur tril doppen

    heb nog een extra setje stuur doppen liggen. Ze zijn heel licht bekrast, maar niet storend. kosten: een lekker potje pils ofzo of een schouderklopje :P je mag ze komen ophalen als je toevallig een ritje aan het maken bent. koffie staat klaar. cheers
  24. purevenom

    verlichting achter met knipperlichten?

    ik ben al een tijdje opzoek naar een kentekenplaat houder (universeel maakt niet uit) waar dan zo'n dun led balkje aan zit en knipperlichtjesdus inplaats van dat de licht unit in de motor zit zit ie op het kentekenhouder. beetje dit principe: alleen dit kreng is 130 piek en dat vind ik...
  25. purevenom

    undertail voor 600 srad bj 97

    ben op zoek naar een redelijk geprijste undertail / tailmount ,voorkeur ongespoten zoniet dan maakt de kleur geen fluit uit, ik zoek tevens nog een rem / koppeling hendel. ik hoor het wel, of niet :W
Terug
Bovenaan Onderaan