• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

verlichting achter met knipperlichten?

purevenom

Die hard MF'er
Lid geworden
1 apr 2008
Waarderingsscore
0
ik ben al een tijdje opzoek naar een kentekenplaat houder (universeel maakt niet uit)
waar dan zo'n dun led balkje aan zit en knipperlichtjesdus inplaats van dat de licht unit in de motor zit zit ie op het kentekenhouder.
beetje dit principe:

MDC553.jpg

alleen dit kreng is 130 piek en dat vind ik nou net weer een beetje overkill.
weet iemand hier misschien hoe je zoiets het beste inelkaar ken flanse of een goede pagina waar ik een soort gelijk iets kan krijgen,.
laat het me weten.

al vast bedankt :W

haha ja weet ik, maar die is weer een beetje aan de prijs
en ik ken me ooit herrinderen dat ik ze vele malen goedkoper had gezien,

die zijn idd aan de prijs.

die knippers kan je overal krijgen, dat is het probleem niet.

ik heb wel eens van die losse LED strips gezien, die je overal kan inbouwen.
moet je er wel zelf iets van een behuizing voor maken.

ja maar ik vind 130 piek voor een achterlicht balkje nogal aan de prijs , en ik heb ze een stuk kleiner en een stuk goedkoper gezien, alleen ik had op mijn oude pc allemaal websites van a tot z met onderdelen. daarbij was ik een aantal goedkopere alternatieven tegen gekomen.
helaas heb ik die dus nu niet meer.dus mijn simpele vraag is gewoon of iemand anders een soortgelijk iets weet te vinden voor een 'normale' prijs.

Laatst bewerkt:
Die unit is 115.- (in de universele basisuitvoering)

Ga eens een losse kentekenplaathouder, een LED-achterlicht en een setje LED knippers kopen, dan ben je ook zo'n bedrag kwijt.

uhm neej, gaat me puur om het achterlicht met van die knippers er aan, kentekenhouder is wegens mijn werk in de metaal sector heel makkelijk te maken van rvs of chroomstaal of alu.
dus daar kijk ik niet naar

bedankt voor de link, zit helaas niet echt iets tussen wat ik zoek.
ik denk ook niet dat die van 38 euro echt op een gsxr met undertail zal staan.
het zou wel humor zijn :P ( als je een van die eerste bedoeld dan)
in elk geval bedankt

Pas op, als je van gewone pinkers overgaat op LEDS, meestal tevens een ander knipperrelais (clignoteur) nodig anders knoeiboel met noodmaatregel, kachel-weerstandjes parallel om stroomverbruik terug te verhogen; bovendien kan klassiek geschakeld dashboard-verklikkerlampje dan maken dat links en rechts tegelijk knippert, zelfde noodmaatregel.

http://www.motor-forum.nl/forum/fin...ata[q]=willem1940+leds&where=forum_id#results

Terug
Bovenaan Onderaan