Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    crossmotor valt uit

    ik zit moet een probleem met mn 250cc er, als ik de motor aantrap slaat hij naar een paar seconden af.. ik weet niet wat het is (benzine zowieso niet).. kan iemand mij helpen?
  2. S

    camera om te filmen

    camera om te filmen ik zoek een camera om tijdens het motor rijden te filmen, ik heb zelf geen camera en zoek er een die je kan vastzetten op bijvoorbeeld je helm. ik heb al wat gezocht maar het is de bedoeling om ze op de tv af te spelen, dus tv kwaliteit zou fijn zijn. is de vholdr...
  3. S

    snelheid crossmotor

    snelheid crossmotor ik heb een paar vraagjes, want ik ga een motor aanschaffen. hoe hard rijd ongeveer een 125,200,250 cc (ik ben zelf 80 kilo) *D
  4. S

    benzine verbruik

    motor rijden kost veel minder benzine dan auto rijden, dat weet iedereen terwijl het ook nog veel leuker is! een gemiddelde motor komt met een volle tank denk ik ongeveer even ver als een auto met volle tank, terwijl de auto veel meer benzine in een tank heeft en past. mijn vraag is dan ook...
  5. S

    crossmotor kopen

    crossmotor kopen mensen, ik heb hulp nodig bij het aanschaffen van een crossmotor, ik ben zelf 16 jaar, bijna 2 meter, 80 kilo. ik zoek een 125/250 cc motor, bv. marktplaats etc. mijn budget gaat tot 1500 euro, ik hoor graag wat antwoorden ;)
  6. S

    aanschaf crossmotor

    aanschaf crossmotor ik ben op zoek naar een crossmotor, hoeveel geld ben ik ongeveer kwijt, en waar kan ik zon ding het beste kopen? ;)
  7. S

    GEZOCHT: crossmotor 250 cc

    GEZOCHT: crossmotor hallo, ik ben op zoek naar een cross motor, het liefst 250 cc heb je iets? laat dan ff foto+vraagprijs+plaats achter :)
  8. S

    cross motor 250 cc

    hallo, ik wil graag een cross motor kopen, maar heb helemaal geen ervaring met moters etc. ik heb een advertentie gezien± http://link.marktplaats.nl/142959629 ik zou graag jullie reacties willen horen! :) Ik gebruik hem om lekker te crossen
Terug
Bovenaan Onderaan