Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. DeArmeStudent

    *Nieuw!* Mooi Leren Race Combi van ARLEN NESS

    Te Koop: Leren Race Combi van Arlen Ness, type 5912. Gemaakt van soepel leer met kevlar stretchdelen en CE-protectoren: Op de scheenbenen, knieën, dijbenen, stuit, onderarmen, ellebogen, schouders en rug. Amper gedragen, gekocht op de motorbeurs. Bon met nog 9 maanden garantie...
  2. DeArmeStudent

    Google maps met Android Telefoon

    Beste mensen, Ik heb een vraag. Ik heb nu recent een nieuwe GSM met Android 2.1 erop. Hierop staan de volgende gratis programma's: *O* - google maps (wereldkaart + routebeschrijving) - google navigation (spraak-navigatiesoftware) - google my tracks (houdt de gereden route bij)...
  3. DeArmeStudent

    How-To: zelf goedwerkend, goedkoop kettingsmeersysteem maken

    Ook ik wilde meer kilometers maken met mijn kettingset, en wilde niet meer om de 5 dagen (500 km) smeren. Dus een ketting-smeer-systeem lag voor de hand, maar al die krengen, zijn zo duur. Daarbij werken veel goedkope ketting-olie-systemen met handmatig knijpflesjes of d.m.v. zwaartekracht...
  4. DeArmeStudent

    Het Dakar Rally 2010 topic

    Zo te zien leeft het nog niet zo hier op het forum, Maar omdat er nogal wat Dakar fans zijn ook onder de motor-forum leden, leek het me leuk om een topic te openen over de Dakar rally 2010. Deze wordt gereden in Argentinië en Chili Meer informatie is de vinden op...
  5. DeArmeStudent

    Poll: Voor of tegen Kilometerheffing en ander alternatief?

    Beste mede-motorforum gebruikers, De overheid wil zonder ons te vragen kilometerheffing gaan invoeren. Argumenten hiervoor en tegen zijn genoemd, en kunnen gepost worden in motormeuk en het forumtopic: Kilometerheffing: Geef je reactie Maar nu vroeg ik mij af hoeveel steun de...
  6. DeArmeStudent

    Kettingsmeersysteem/ketting-olier voor €35,-

    niet meer van toepassing.
  7. DeArmeStudent

    Kettingsmeersysteem ketting-olier

    edit, dubbelpost, deze mag weg.
  8. DeArmeStudent

    How to:Goedkoop kettingsmeersysteem maken(semi-automatisch)

    Als pakket nu te koop bij mij met een design roestvrijstalen reservoir, voor 35 euro (inclusief verzendkosten) Kettingsmeersysteem/ketting-olier voor €35,- Aangezien mijn kettingsets versleten als sneeuw voor de zon, wilde ik zelf een kettingsmeersysteem bouwen. Benodigdheden: 1x...
  9. DeArmeStudent

    Volledig electrisch aangedreven motor

    Beste forumleden, Hoewel ik het geld er nog niet voor heb, ben ik met de huidige benzineprijzen erg geintereseerd naar de mogelijkheden om een zuinige motor te bouwen die totaal op electriciteit rijdt, en opgeladen kan worden via het stopcontact (lekker praktisch en goedkoop) Graag zou ik...
Terug
Bovenaan Onderaan