Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Un-X
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Un-X

    Evolution TJ2.17 regenjas vrijwel nieuw

    Gekocht, 1x gedragen. Mouwen waren voor mij iets aan de wijde kant, waardoor de wind er te vaak in stond. Ook de second opinion viel negatief uit. Dus in geval van harde regen, draag ik mijn andere regenjas. Deze is helemaal zwart. Omdat ik er één wilde die opvalt, zelfs als de automobilist...
  2. Un-X

    Motorschoen Aerotex vrijwel nieuw

    Afgelopen weekend deze schoen in de Motoport outlet gekocht voor 50,-. Gepast op een fiets in de winkel, prima. Echter niet prettig op mijn eigen motor. De zool is dikker dan mijn huidige schoen en de hellingshoek van mijn knieën wordt daardoor niet prettig. Stepjes kunnen niet verlaagd...
  3. Un-X

    Spiegel identificatie

    De rechterspiegel van mijn motor is gescheurd en moet dus vervangen worden. De huidige spiegels vind ik erg mooi en ik zou graag dezelfde willen kopen. Helaas heb ik geen idee, wat voor spiegels het betreft. Er staat geen tekst, nummer of wat dan ook op. Ik rijd een 2004 Kawasaki Z750...
  4. Un-X

    Lopen met de motor omdat het moest

    Naar aanleiding van het topic ' Lopen met motor tijdens winterstop' en gewoon omdat het vrijdag is. Zet hier de noemenswaardige afstanden die je hebt gelopen met je motor omdat je niet anders kon. Helaas heb ik het zelf 2x gehad. Herfst 2011 denk ik, met de SV650N omdat op 1,5...
  5. Un-X

    EinsZweiDrei - Vorbei

    M'n favoriete site voor het bekijken van acceleratietijden van zowel motor en auto is er per direct mee gestopt. Dit vanwege een blijkbaar nieuwe wetgeving bij de oosterburen. Voor de gegevens van auto's heb ik wel een vervanger, maar voor de motor helaas niet. Kent iemand een uitgebreide...
  6. Un-X

    Waarschuwing: A20 - Olie op het wegdek

    Zoals de titel al zegt, ligt er olie op het wegdek. A20 - Gouda richting Hoek van Holland bij het Terbregseplein. Ik reed er op de motor en de agent gaf aan dat ik rustig moest rijden omdat er olie op het wegdek lag. De politie zal niet weg gaan voordat het weg is, maar het beste is om er...
  7. Un-X

    Givi Windscherm

    Verkocht, mag op slot
  8. Un-X

    Suzuki SV650 S - Zwart/Netjes

    Verkocht.
  9. Un-X

    Honda CB500 1994

    Mijn Honda CB 500 mag eventueel de deur uit. De SV650S die ik heb bevalt zo goed, dat ik er over denk om een SV650N erbij te kopen. Deze dan als vervanger voor de CB 500, in de hoop dat deze 'N' even goed stuurt. Ik heb de CB vorig jaar augustus gekocht. Toen ik de proefrit maakte, was...
  10. Un-X

    CB 500 kappen + tank

    Verkocht.
  11. Un-X

    MotoBatt ervaringen?

    Hola, In mijn zoektocht naar een nieuwe accu voor mijn Suzuki SV650S kwam ik een MotoBatt accu tegen. Bij Martijns heb ik deze nu voor 48 nog wat besteld. Een Varta zou ik voor de SV voor 124 meekrijgen en een Yuasa heb ik ergens anders voor 89 gezien. Toch aardige verschillen. Op de...
  12. Un-X

    Un-X

    Even voorstellen, Julian Rotterdam Al vele topics gelezen op dit forum + al veel informatie vanaf gehaald. Vandaag geslaagd voor AVD en ook vandaag maar gelijk geregistreerd. Komende week mijn rijbewijs ophalen en dan hopelijk binnen een paar weken een motor.
Terug
Bovenaan Onderaan