Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Y

    Motor-storing lampje brand en gashendel reageert niet meer?? R1-2008

    Goedemorgen, Er is iets vreemd aan de hand. Na het vervangen van een defecte accu brand het gele lampje van het motormanagement. De motor start weer zonder moeite en loopt mooi stationair, maar de gashendel reageert in eens niet meer??? Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen.
  2. Y

    Electroprobleem R6 2001

    Help!! Wie kan mij adviseren en/of helpen!! Het volgende is het geval; Tijdens een uitgestipte route met een maat door de bollenstreek viel op eens mijn motor uit bij een stoplicht :( . Probeerde snel opnieuw te starten, maar accu was helemaal leeg. Vervolgens geprobeert aan te duwen en dat...
  3. Y

    Niet bijladen accu

    Wie kan mij adviseren en/of helpen!! Het volgende is het geval; Tijdens een uitgestipte route met een maat door de bollenstreek viel op eens mijn motor uit bij een stoplicht :( . Probeerde snel opnieuw te starten, maar accu was helemaal leeg. Vervolgens geprobeert aan te duwen en dat lukte...
  4. Y

    Stotterende R6

    Wie herkend dit probleem en wie kan mij helpen!! Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van een :] Yamaha YZF-R6 uit 2001, maar de laatste 2 weken wordt ik helemaal gek van de motor. Bij lage toeren stotterd de motor als een gek en loopt onregelmatig stationair. Dat levert lastige situaties op...
Terug
Bovenaan Onderaan