Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: paulvalst
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. paulvalst

    Paul heeft een nieuwe motor

    Na een tijdje hard sparen en geduld hebben, heb ik weer de beschikking over een motor *O* *O* *O* Dit keer wél met een diefstalverzekering, en een mooi ART4 slot :). Mijn bmw f650: En blij dat ik er mee ben *O* *O* zo, vandaag voor de 1e x weer echt lekker ge :] .
  2. paulvalst

    Gestolen in Nijmegen: BMW R1100GS MV-64-ST

    Goedemorgen, toen ik vanochtend met de sleutel in de hand de portaaldeur uit kwam kon ik meteen de telefoon trekken, want ze hadden de motor naar de straat gesleept en ergens op/in geladen. Mijn BMW r1100gs met kenteken MV-64-ST is in de nacht van dinsdag op woensdag 10 februari tussen 2 en...
  3. paulvalst

    mega-moto chain mail

    Ik heb een emailbericht gehad van mega-moto, dat hun online winkel open is. Ze hebben echter alle mailadressen in de mail gezet (niet echt handig). Nou krijg ik sinds kort weer spam in mijn inbox, en zo'n beetje ook niet :( Hebben hier meer mensen last van die op de mailinglist stonden...
  4. paulvalst

    Allroad tussen 1000-1750 euro gezocht: welk model?

    Hoi allemaal, ik ben op het moment in het bezig van een bmw r1100gs. Deze is echter stuk, en de reparatie gaat me zo'n 1000 euro kosten. Dat is nog te betalen, maar ik zal daarna geen groot onderhoud meer kunnen bekostigen (student), naast mijn auto. Nee, ook niet met hard werken voor het...
  5. paulvalst

    aangedreven as bak doormidden

    Hey allemaal, ik heb een bmw r1100gs uit '97 met 66K op de teller. Heb er zelf 6000 km mee gereden, totdat het schakelen ineens heel zwaar ging. 2 schakelbewegingen verder en de motor leek in zn vrij te draaien in alle versnellingen. Blok los van de motor, en naar een kennis gebracht met...
  6. paulvalst

    Geen koppeling na 7500 na zelf vervangen platen BMW 1100GS

    Hey allemaal, Vorig topic: hmmm mn koppeling is dr geweest denk ik (bmw r1100gs) Ik heb mijn koppeling op mn 1100GS zelf vervangen met de hulp van mn pa. Vervolgens 7500KM probleemloos gereden. Nou reed ik Eindhoven-Nijmegen, en net voor de eindbestemming ging het door de...
  7. paulvalst

    omvergereden op keizer karel plein met mn bmw gs

    Nou het is weer zo ver :( anderhalf uur geleden: Ik kwam vanuit het station op de motor aangereden, en stopte voor het rode licht. Ik moest de rotonde driekwart nemen, dus ik zet mn linker knipperlicht aan. Het licht springt op groen, en ik rijd aan... (voorrangsrotonde voor als je dr op...
  8. paulvalst

    voor de 2e keer geflitst... wat zijn de consequenties

    ik kreeg vandaag een paarse brief binnen, met zeer slecht nieuws... 171 na correctie waar je 120 mocht. Nou heb ik al eerder een boete gehad, 102 waar je 50 mocht, ook geflitst. Die overtreding is van september vorig jaar, maar heb ik pas 6 maanden geleden betaald en dan gaat ie pas als...
  9. paulvalst

    Gezocht: topkoffer bmw r1100gs

    Ik zoek nog een topkoffer voor bij mijn 2 zijkoffers, liefst originele bmwkoffer. De helm moet er in kunnen passen.
  10. paulvalst

    gezocht; achterspatbord bmw r1100gs

    Vanochtend vergat ik om mn kettingslot uit mn achterwiel te halen (dom, dom), en vervolgens braken 2 van de 3 ophangpunten van het achterspatbord af. Nu zoek ik een (tweedehands) achterspatbord, liefst zo goedkoop mogelijk (student). Kan iemand me helpen? ps ik hoef niet de cabon versie...
  11. paulvalst

    aangezien voor overvaller

    Fiets gejat omdat dr ingebroken was, dus ik ging op de bmw gs mijn rondje van de thuiszorg doen. Voor die korte stukjes hield ik mn handschoenen etc in de tas, meteen helm afzetten voor je aanbelt, anders schrikken die oudjes zich ook dood :+ Klaar, kreeg ik ineens honger. Ik dus naar de...
  12. paulvalst

    hoe zuinig is jouw motor?

    Hey ik vroeg me af hoe zuinig motoren in de praktijk zijn... Heb een bmw r1100gs en ik rij met een gemiddelde van 1 op 12 :$ Rij ook een beetje sportief/apart (niet echt snel maar meer het rem-gas-rem-gas type). Maar wat is jullie verbruik? Het leek me dat motoren toch stukken zuiniger...
  13. paulvalst

    het voeren van blauwe ledflitsers/strobes als burger

    Heehee iemand enig idee wat de boete is op het voeren van blauwe ledflitsers/strobes? (neeeeeeee niet ik maar een vriend van me dus aub niet flamen :) tnx) Is dat foutieve verlichting voeren, of gaat het zelfs zo ver dat ie gepakt kan worden als "uitgeven voor ambtenaar in functie", wat zijn...
  14. paulvalst

    hmmm mn koppeling is dr geweest denk ik (bmw r1100gs)

    Ik heb sinds kort een Bmw r1100gs uit 96 ipv een honda transalp van 25 kw. mooie motor, laser uitlaatje, echt mn ding, maar ik had al door dat de koppeling niet meer helemaal goed was; hij slipte in zn 5 bij flink gas geven en bij spelen met de koppeling op lage toeren deed ie hetzelfde...
Terug
Bovenaan Onderaan