Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Redline Rider

    [VERKOCHT] Triumph Street Triple | bj 2013 | Nwe banden☀️ERG NETJES☀️ €5000,-💨

    Aangeboden, een nette frisse Triumph Street Triple uit 2013. De motor is bij met onderhoud en is altijd probleemloos geweest, daarnaast is de triple na iedere rit vertroeteld met een poetsbeurt. Dit is het nieuwe model welke nòg beter stuurt dan zijn voorganger en ook nog eens een stuk...
  2. Redline Rider

    Oliekoeler GSXR | Koplampunit + frame | Tokico 4-zuiger | Tellerunit + frame

    Diverse onderdelen aangeboden: Oliekoeler GSXR 750 1986 - 1991 Tellerunit + Toerenteller + Frame Koplamp + frame GSXR 1988 - 1990 Tokico 4 zuiger remklauwen
  3. Redline Rider

    Scheur in ophanging motorblok. Lassen of niet ?

    Naar aanleiding van gebroken klepjes en een vastgelopen motor zijn we bezig met de transplantatie van een Hyosung 650 tweecilinder blok. De motor komt uit een schadefiets. Bij de demontage bleek echter dat er door de crash een scheur is ontstaan in het bovenste ophangpunt aan de achterzijde...
  4. Redline Rider

    2 kaarten WK ijsspeedway Thialf 2 April

    Ik heb twee toegangstickets over voor ijsspeedway Thialf 2 April. Gegarandeerd spektakel *O* Normale prijs 70 euro. Wie-o-wie
  5. Redline Rider

    Inlaat kelken / velocity stack kit R1 04-06

    Wie o wie heeft nog een setje liggen of weet een distributeur in Europa die mij deze kan leveren. Gaat om Graves Velocity stacks / inlaatkelken
  6. Redline Rider

    Inlaat kelken / velocity stack kit R1 04-06 / FZ1

    Wie o wie heeft nog een setje liggen of weet een distributeur in Europa die mij deze kan leveren. Gaat om Graves Velocity stacks / inlaatkelken
  7. Redline Rider

    Topkoffer monteren op duozit

    Voor de vakantie wil ik graag een 50 liter topkoffer monteren op een duozit. ik had zelf het idee om de grondplaat vast te schroeven op een oude duozit. Iemand die hier een voorbeeld van heeft of zelf een dergelijke constructie heeft gefabriceerd. Zoiets dus:
  8. Redline Rider

    Bandenspanning MPP 2CT Circuit gebruik

    Na jaren ga ik weer het circuit op. Een circuitmotor heb ik niet meer dus ik ga de FZ1 daarvoor misbruiken deze staat (helaas) op MPP2 CT. Niet ideaal voor circuit gebruik maar het is niet anders. Wat voor bandenspanning kan ik het best hanteren. Het gaat hier om Zolder, mijn tijd op de...
  9. Redline Rider

    Achtertandwiel ontvetten

    Mijn motor houd ik graag in showroom staat, het achter tandwiel is inmiddels zwart van vet en is ook niet meer eenvoudig schoon te krijgen met de bekende middeltjes. Weet iemand een manier om het tandwiel geheel te ontdoen van alle vet en deze weer "glimmend" te maken? Ik kan me voorstellen...
  10. Redline Rider

    GSXR600 1998 met werk voor weinig

    Omdat ik al twee jaar niet meer op het circuit gereden heb gaat mijn GSXR600 srad de verkoop in. Ik heb er dik twee jaar lang zonder problemen en veel plezier mee gereden. Door alle mods is de motor voor zijn leeftijd zeer snel. Op het rechte stuk kan je prima de nieuwe 600's bijhouden...
  11. Redline Rider

    Oxidatie voorkomen

    Mijn FZ1 was tot afgelopen winter in absolute nieuwstaat. Helaas heb ik bij de grootte voorjaar schoonmaak gecontateerd dat sommig boutjes en slangen klemmen heel licht geoxideerd zijn. Dat wil zeggen dat er witte aanslag / pitjes op zitten '( B| Hoe kan ik dit voorkomen, mijn schuur is...
  12. Redline Rider

    Ketting vervangen EN stellen VFR750 RC36

    Mijn zusje rijd een VFR750. Nu zijn de ketting en tandwielen versleten en dienen deze vervangen te worden. Er schijnt ook een probleem te zijn dat het de ketting niet te stellen is omdat het stel systeem vast zit. Volgens de dealer kwam dit omdat er intern eea vast zit en dus los gemaakt...
  13. Redline Rider

    Gebogen Oliekoeler (GSXR 91)

    Ik ben opzoek naar een gebogen oliekoeler van een GSXR750/91 uit 91. Wie o wie heeft er nog één liggen.
  14. Redline Rider

    Megameet FLITSMELDING!

    Let goed op! De politie probeert ook weer een slaatje te slaan uit de megameet. Ze staan bij: radar ut a12 utrecht ri veenendaal thv hmp 86.3 na het shell tankstations onder het spoorwegviaduct (trex) Totzo in Veenendaal :]
  15. Redline Rider

    TL1000r met werk. Nu slecht 1500,-

    Het afscheid tussen mij en mijn TLR gaat gebeuren. Initieel zou ik stoppen met op de weg rijden en met de TLR het circuit op gaan. (Wel zo veilig voor het roze papiertje :X )Na een circuitkuip te hebben gemonteerd ging ik de dag voor mijn eerste circuitdag op weg naar huis vanaf de TLR meeting...
  16. Redline Rider

    Superbike stuur FJR 1300

    Heeft er iemand misschien een foto van een FJR 1300 met superbike stuur ombouw? thnx!
  17. Redline Rider

    Gezocht brandstofpomp ZX7r

    Zaterdag hebben we een circuit dag in Zolder :]. Nu is van mijn race maatje zijn brandstofpomp gesneuveld. Heeft er nog iemand een pomp liggen, let me know!
  18. Redline Rider

    Achterremklauwopnemer + achteras GSXR 600/750 SRAD

    Ik ben opzoek naar een Achterremklauwopnemer en een achteras (leuk scrabble woord ;) ) voor een GSXR600/750 SRAD 96-00. Als je wat heb liggen, please let me know! :)
  19. Redline Rider

    Gezocht: Superbike ombouw (kroonplaat) GSXR88-90

    Ik ben opzoek naar een superbike ombouw set voor een GSXR 88-90 Primair gaat het natuurlijk om de kroonplaat. (Of een of andere adapter om een sbk stuur te monteren) Heb je wat liggen dan hoor ik het graag!
  20. Redline Rider

    Dunlop slicks gezocht

    Omdat we niet of mindere maten terrecht kunnen bij onze oude adres voor gebruikte Dunlop slicks zijn we op zoek naar een nieuw adresje. We zijn op zoek naar gebruikte Dunlop KR106 (Front) en KR108 (Rear) slicks :P Maten: 125/80x17 195/70x17
  21. Redline Rider

    Start relais (GSXR750-86-91)

    Ik ben opzoek naar een start relais voor een oliegekoelde GSXR. Heb je nog wat liggen please let me know :)
  22. Redline Rider

    Sliden bij het aanremmen. Hoe!?

    Een weekje terug heb ik mezelf weer even uitgeleeft op Croix. Nu reed er bij ons in de groep een rossi wannabee mee die al slident dwars op een bocht aan kwam aanremmen, zijn pootje heel even uitstak en direct de bocht in stuurde :} :} :}. Wie kan mij vertellen hoe ik dit doe of kan...
  23. Redline Rider

    MFMM Afterparty locatie

    Gezien er nog geen afterparty locatie bekend is waar gespeeld kan worden, bij deze het voorstel om 14:00 op te stellen en met ze allen richting de Amsterdamse Havens te rijden (Hemweg). ff lekker gespeeld bij de hemweg in amsterdam Overige hemweg topics Zoeken
  24. Redline Rider

    Gezocht Bobines + Bougiekabels + bougiedoppen GSXR 86-91

    Zie TT. Ik zoek bobines met daarbij bougiekabels + doppen. Met name belangrijk dat de bougiekabels nog stevig in de bobine zitten. Als je wat heb liggen .. let me know!
  25. Redline Rider

    Hoevaak olie wisselen!?

    Hellow :). Hoevaak verversen jullie de olie van jullie racer? Mijn olie is nu een paar circuitdagen oud en ik vraag me af of ik er verstandig aan doe om deze al te vervangen.
Terug
Bovenaan Onderaan