Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Danton_oud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Danton_oud

    SV 650 99-02 dempers (Leovince, Yoshimura, Origineel)

    Bij deze verkoop ik een aantal dempers voor de SV 650 uit 99-02. Bieden naar waarde. Leovince SBK demper Staat : Nog nooit gebruikt Materiaal : Titanium + RVS E-keur : Ja dB-killer : Ja Originele demper Staat : Goed Materiaal : Staal + RVS E-keur : Ja dB-killer ...
  2. Danton_oud

    GSXR 1000 k3-k4 schokbreker

    Goedemiddag, Helaas bied ik deze GSXR 1000 k3-k4 schokbreker aan omdat deze mijn achterbrug nét raakt. Ik heb zelf al een andere gevonden welke wel past met mijn nieuwe achterbrug. De schokbreker verkeerd in goede staat, is niet lek, en heeft enkele normale gebruikssporen. Ik heb er...
  3. Danton_oud

    Verwijderen van onderste gedeelte USD voorvork?

    Hallo allemaal, Ik sta op het punt om een gedeelte van mijn voorvork te laten poedercoaten maar krijg het onderste gedeelte van mijn USD voorvork niet verwijderd. Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? Het betreft een TL1000 voorvork. Gegroet
  4. Danton_oud

    VFR800 Vtec 2002+ hugger (zwart of carbon)

    Goedenavond! Ik ben opzoek naar een hugger voor mijn VFR800 2002+ achterbrug. Heb eventueel ook wat onderdelen om te ruilen (voornamelijk SV650, aantal universeel) Groetjes!
  5. Danton_oud

    TL1000 clip ons (of andere 50mm)

    Goedemorgen, Ik ben opzoek naar een linker én rechter clip on. Het liefst van een TL1000 en anders is een ander paar van 50mm geen enkel probleem. Gelieve een PM te sturen ;). Alvast bedankt! Groetjes, Blalien
  6. Danton_oud

    SV650S - Project resurrection

    Under construction
  7. Danton_oud

    SV650S 99-02, onderdelen

    Marktplaats Bij deze bied ik diverse onderdelen voor de SV650 99-02 aan. Onderdelen komen van een gebruikte SV650. Alles wordt geleverd zoals vermeld zonder extra bevestigingsmateriaal. Prijzen staan vast, maar bieden op de hele lot kan altijd. €25,- Achterbrug (2x, prijs per...
  8. Danton_oud

    CBR600F3 velgen set

    Goedemiddag mede mensen! Ik ben opzoek naar een leuk setje velgen voor mijn SV650S en ben uitgekomen op de CBR600F3 velgen. Nu vraag ik mij af of iemand een set in de kleur zwart of antraciet heeft liggen. Het liefst met schijven, tandwiel en banden. Alvast bedankt!!
  9. Danton_oud

    Spiegel (dek) laag verwijderen

    Goedemorgen, Ik heb zojuist een setje Led pijlen ontvangen om aan de binnenkant van mijn spiegels te monteren. Nu moet ik de zwarte/witte deklaag aan de achterzijde verwijderen zonder dat ik de daadwerkelijke spiegellaag eraf haal. Heeft iemand tips of ervaring met het verwijderen van...
  10. Danton_oud

    Wat zijn goede moeren en bouten?

    Goedemiddag! Ik heb mijn SV650S '00 uit elkaar gehaald en zie erg veel corrosie en roest. Ik ga een aantal onderdelen schoonmaken, behandelen en spuiten. Maar de vraag is wat voor bouten en moeren sterk genoeg zijn om de oude te vervangen in bijv. de dragende delen (frames, achterbrug) en...
  11. Danton_oud

    Accu problemen

    Een paar weken geleden stond ik met mijn Suzuki SV650S stil en had ik een lege accu. Een man van de anwb vertelde mij dat de spanning die de accu ontving te laag was. Vandaag had ik eindelijk de tijd om stappen te ondernemen, en heb ik het volgende gemeten. Accu : 17V zonder draaiende...
  12. Danton_oud

    Wat vinden jullie van dijk rijden?

    Hier weer een stelletje zeurpieten die het op ons motor rijders hebben voorzien. En dijk rijden is juist zo leuk! http://www.gelderlander.nl/voorpagina/betuwe/8797933/Actie-tegen-motorrijders-op-dijk-Doornenburg.ece
  13. Danton_oud

    Uitlaatbochten laten maken

    Hallo, Ik wil binnenkort twee uitlaat dempers op mijn SV650S uit 2000 in plaats van de standaard demper. Is het mogelijk om de bochten te laten maken bij een metaal draaierij? Of hoe kan ik dit het beste laten doen? En ik kan neem ik aan alle dempers gebruiken? Het moeten twee highmounts...
  14. Danton_oud

    Suzuki SV 650 S 99-02 Ixil Uitlaat systeem met 2 dempers

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar het IXIL Uitlaat systeem met 2 dempers voor onder mijn Suzuki SV 650 S uit 2000. Helaas zijn deze niet meer nieuw te koop. Is er iemand die mij hieraan kan helpen? Filmpje met het systeem! Alvast bedankt! Gr, Blalien
  15. Danton_oud

    Yamaha FZ750 1FN 1985 - 250euro

    Te koop aangeboden Merk: Yamaha Type: FZ750 1FN Bouwjaar: 1985 K/m stand: 1924 (Ik denk al een keer de klok rond) Geschorst: t/m augustus Vraagprijs: 250 euro Motor is niet rijdende maar wel rijdend te maken. Reden van verkoop: Ik verkoop de motor omdat ik er niet in zal slagen...
  16. Danton_oud

    Yamaha FZ750 1FN 1985 - 350euro

    Yamaha FZ750 1FN uit 1985 te koop. Vraag prijs 350 euro. Motor rijd niet maar is wel rijdend te krijgen. Ligt momenteel voor een gedeelte uit elkaar en is geschorst. Motor is alleen af te halen.
  17. Danton_oud

    Bougies vervangen, Yamaha FZ 750 FN1 1985

    Hallo allemaal, Ik ben even mijn motor aan het nalopen omdat deze niet meer start. Nu denk ik dat het probleem bij de bougies ligt. Weet iemand hoe ik deze eruit krijg? Ik heb verschillende pijpsleutels geprobeerd maar niets werkt. Alvast bedankt.
  18. Danton_oud

    Motor vervoeren

    Mag worden gesloten
  19. Danton_oud

    Wat wordt mijn eerste motor?

    Goedemorgen aan u alle, Zoals jullie zien ben ik geheel nieuw hier en heb ik uiteraard een aantal vragen. Ik ben op verschillende gebieden al geinformeerd dus ik ben niet met lege handen aan komen lopen. Ik ga van de zomer beginnen met mijn motorrijbewijs, dit vanwege het feit dat ik eind...
Terug
Bovenaan Onderaan