Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CubeRR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Weer eentje erbij..

    Hier is de nieuwe aanwinst van mijn vader *D Het halen Hij rijdt echt super, echt een stuurfietsje, maar als je ff goed toeren maakt dan trekt ie ook wel hard voor 250cc! Hier zit nog een kat in. Dus misschien komt er binnenkort nog ff een ander uitlaatje onder! :}
  2. C

    Vermogen RS250?

    Mijn vader wil waarschijnlijk een RS250 gaan kopen. Hij is door de huidige eigenaar uit Duitsland geexporteerd. Maar nou meende m'n vader dat hij op het kenteken 40kw heeft gelezen en ik dacht dat een RS250 46kw had. Heeft een (ex) duitse RS250 minder vermogen als een nederlandse of heeft een...
  3. C

    SBK Assen komt eraan!

    Wie gaan er allemaal naar de SBK binnenkort hier in Assen?? Ik ga waarschijnlijk op de zaterdag. Jurgen moet gewoon gaan winnen hier natuurlijk! :} :} :}
  4. C

    Mooiste MotoGP sound??

    Welke machine uit de MotoGP (4takten dus) vinden jullie het mooist klinken tijdens de TT?? Ik vind de Proton echt supergoed om te horen! :9~ Daarna vind ik de Ducati samen met de kawa het mooist. Aprilia krijgt van mij nu een vierde plaats en vorig jaar nog plaats 1. Ze zijn een beetje...
  5. C

    Haga vizier gewonnen!

    Ik was samen met m'n ouders naar de Arai dag geweest en je kon daar lotjes kopen van een euro met kans op een gesigneerd vizier van Roberts of Haga. Kreeg ik net een pakketje binnen van Arai, en ja hoor een orgineel vizier met Haga z'n handtekening erop! :} Hij is niet te gebruiken voor je...
  6. C

    Versnellingsbakolie?

    Wie weet of er nou echt verschillen zijn tussen versnellingsbakolie van een auto of een motor. In mijn geval gaat het om een 2-takt. In het gebruikersboekje staat dat ik GL4 75w 90 moet hebben. Is die van automobielen dan ook goed?? (van Brezan) Of heb je speciale versnellingsbakolie voor...
  7. C

    Hoii!

    Ik ben Koen en ik heb nog geen motorrijbewijs want ik ben nog geen 18. Ik weet dat jullie het hier niet zo op brommers hebben dus zal ik het daar niet zo veel over hebben, maar omdat ik al een motorgek ben en m'n ouders allebei ook motor rijden heb ik me hier vast aangemeld. Ik rijd nu op een...
Terug
Bovenaan Onderaan