SBK Assen komt eraan!

SBK Assen bezoeken?

  • donderdag pitwalk

    Stemmen: 0 0,0%
  • vrijdag

    Stemmen: 2 4,1%
  • zaterdag

    Stemmen: 5 10,2%
  • zondag

    Stemmen: 18 36,7%
  • meerdere dagen

    Stemmen: 15 30,6%
  • helemaal niet

    Stemmen: 9 18,4%

  • Totaal aantal stemmers
    49

CubeRR

Die hard MF'er
14 mei 2003
266
0
Wie gaan er allemaal naar de SBK binnenkort hier in Assen??
Ik ga waarschijnlijk op de zaterdag.

Jurgen moet gewoon gaan winnen hier natuurlijk!

36578


:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Alleen zondag .Had graag vanaf donderdagmiddag van de partij geweest,maar da`s helaas niet mogelijk ')
Jurgen moet zeker winnen! Èn Chili!! :} :} :}
 
Ik doe vrijdag t/m zondag dienst in de Geert Timmer Bocht, aan de pitstraat kant en mag waarschijnlijk ook helpen met de startopstelling enzo. 8-)
Eens kijken of we Suzi nog kunnen verwennen ;)
 
Ik doe vrijdag t/m zondag dienst in de Geert Timmer Bocht, aan de pitstraat kant en mag waarschijnlijk ook helpen met de startopstelling enzo. 8-)
Eens kijken of we Suzi nog kunnen verwennen ;)

Volgfens mij is zij er niet want ze doet tegenwoordig toch de GP's verslaan?
 
Volgens Jaap Timmer komt ze wel. Ze doet toch ook Superbike :?

EDIT: Op d'r homepage www.suziperry.com staat dat ze op TV te zien is met de Superbike:

"Assen World Superbikes - Grandstand BBC2 Sunday 7th September TBA"
 
Volgens Jaap Timmer komt ze wel. Ze doet toch ook Superbike :?

EDIT: Op d'r homepage www.suziperry.com staat dat ze op TV te zien is met de Superbike:

"Assen World Superbikes - Grandstand BBC2 Sunday 7th September TBA"

O, okee. Raar want wat ik me meen te herinneren was dat ze dit jaar de GP's ging doen en de dag van de SBK in Assen is er immers een GP in Estoril.
 
ik ga ook naar assen zaterdag en zondag en dan zit ik in
de tent van ducati heb daar een kaartje voor en mijn duc mag ik ook parkeren op de padock
 
ik ga ook naar assen zaterdag en zondag en dan zit ik in
de tent van ducati heb daar een kaartje voor en mijn duc mag ik ook parkeren op de padock
Hoop dat ze er vrolijker zijn dan vorig jaar,want toen keken ze vrij zuur :+ na Ewards overwinning!! 8-)

ps hoop dat het droog blijft en dat jurgen de SS600 gaat winnen!!
 
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:01 schreef pietje 41 het volgende:ps hoop dat het droog blijft en dat jurgen de SS600 gaat winnen!!

Ik hoop beiden ook! Niet weer van dat scheit weer als bij de TT, wat was dat een anti-climax zeg.
 
Maareh, ik ben in Assen, en niet in Estoril ;)
Villie,kan jij voortaan niet een plekkie regelen om te "shooten"?
Mijn vriendin stond meestal in de GT te fotograferen bij een ene ouwe Volkert of zoiets,aardige man.
Misschien iets voor volgend jaar,en hebbie ook een plekkie voor een kinderwagen dan?(container)
 
Rafael Sinke heeft een Wild Card gekregen, en die gaat ik dus wel ff in de gaten houden. (die reed op Assen met het NK wel een 3e plek, VOOOR Jarno Jansen)
Zou wel cool zijn als hij leuk zou kunnen finishen, en Jurgen? ach......
 
Villie,kan jij voortaan niet een plekkie regelen om te "shooten"?
Mijn vriendin stond meestal in de GT te fotograferen bij een ene ouwe Volkert of zoiets,aardige man.
Misschien iets voor volgend jaar,en hebbie ook een plekkie voor een kinderwagen dan?(container)
Nou, ik denk dat ik me dan aardig in de organisatie op moet werken in korte tijd. Met zulke grote evenementen valt helaas weinig "te regelen"... :o
 
Gaan MF-ers nog tesamen een biertje drinken? Altijd welkom: kunnen wellicht afspreken in de biertent op de camping van de "Asser Boys" achter de hoofdtribune. Trouwens, nog iemand die vrijdagavond vertrekt vanuit omgeving leiden met een auto? Kan ik namelijk op de fiets als diegene ff m'n tent en andere meuk mee neemt. :}
 
Jurgen moet gewoon gaan winnen hier natuurlijk!
:^

Ik hoop het in ieder geval wel voor hem. :)
Ten eerste omdat ik het hem wel gun, maar ten tweede omdat anders de kritiek niet mis zal zijn. Terecht, of niet. De meesten gaan er denk ik een beetje van uit dat ie wint. Alle andere posities (bv 2e) zijn dan tegenvallers.

Als ze hem nou snel een 999 geven wint ie vast ook de SBK :+ :+ :+
 
Ik ben de eerste die op vrijdag gestemd heeft. Dat komt omdat ik zaterdag/zondag niet kan.

[me]Odie wil iig volgend jaar wel eens de superpole zien :9~ [/me]
 
Alle liefhebbers opgelet!!!

Naast de ons zeer bekende Hollanders rijden er in het SBK weekend ook een drietal NL wildcardriders mee in de Superstock. Dat is een klasse die toch een heel klein beetje is te vergelijken met onze tak van sport (OK een HEEL klein beetje dan).

Daarbij wil ik graag jullie speciale aandacht vragen voor #61 : Ghisbert van Ginshoven.

Die rijdt volgende week mee met een Ducati 999S die door MotorCentrum Terneuzen is geprepareerd. Een sloridge 170pk trekken ze er uit. Daar wordt je stil van. Ghisbert wordt er vrolijk van.

Ik was gisteren op Assen en heb zijn training mee mogen maken. Met als bijgaand plaatje als gevolg dat ik schoot met mijn cameraatje.

Man man man, wat gaat die vent hard.

38059


Ciao
Fred
 
Alle liefhebbers opgelet!!!

Naast de ons zeer bekende Hollanders rijden er in het SBK weekend ook een drietal NL wildcardriders mee in de Superstock. Dat is een klasse die toch een heel klein beetje is te vergelijken met onze tak van sport (OK een HEEL klein beetje dan).

Daarbij wil ik graag jullie speciale aandacht vragen voor #61 : Ghisbert van Ginshoven.

Die rijdt volgende week mee met een Ducati 999S die door MotorCentrum Terneuzen is geprepareerd. Een sloridge 170pk trekken ze er uit. Daar wordt je stil van. Ghisbert wordt er vrolijk van.


Ik was gisteren op Assen en heb zijn training mee mogen maken. Met als bijgaand plaatje als gevolg dat ik schoot met mijn cameraatje.

Man man man, wat gaat die vent hard.

(Afbeelding)

Zo te zien moest hij er zelf ook even aan wennen! :+

Zie je 10 sept. fred!
 
Neejoh dombo,met de cup!
Hierbij bied ik mijn nederige excuses aan :}
Ehh, met de Cup, tsja, gewoon Baco's aanspreken als ze op de post staan. Als je vrouw zegt dat ze foto's van je wil schieten is het meestal geen probleem. Ze laten je dan op de post, achter een bandenstapel zitten, maar ze zal niet hetzelfde mogen als fotografen met hesjes en meterslange lenzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan