Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: frankwijers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. frankwijers

    XVS1100A dragstar stuur vervangen

    Hallo, ik wil het stuur van mijn dragstar gaan vervangen door een LSL stuur waardoor ik iets meer voorover zit. Met het standaard stuur heb ik de neiging iets te ver onderuit te glijden waardoor ik na verloop van tijd wat last krijg van mijn ellebogen (hang te veel achterover). Nu heb ik het...
  2. frankwijers

    Nolan koppelen met telefoon

    Sorry als deze vraag al eerder gesteld is, maar bij mij werkt de zoekfunctie niet. Ik had ook weinig zin om alle topics door te spitten om het te vinden. Zoals jullie weten heeft Nolan een communicatie systeem voor de helmen. Ik heb zelf al een N103 met Basic2 set. Volgens de specificaties...
  3. frankwijers

    Motoragent houdt man aan ondanks gebroken polsen

    AMSTERDAM - Een motoragent heeft donderdagavond zijn beide polsen gebroken, maar wist toch een verkeersovertreder in Maastricht in de kraag te vatten. Dat meldt de politie vrijdag. De agent wilde op de Silexstraat een 19-jarige bestuurder van een motorscooter controleren, die rondreed zonder...
  4. frankwijers

    Yamaha XVS 1100A Classic aanschaffen - waarop te letten?

    Ik ben van plan om mijn eerste motor aan te gaan schaffen. Nu heb ik een mooie Yamaha XVS 1100A Classic te koop zien staan. Ik vind zowel de prijs (6450) als de kilometerstand (24500) redelijk voor een fiets uit 2000. Ga natuurlijk nog wel proberen om de prijs een beetje naar beneden te krijgen...
Terug
Bovenaan Onderaan