Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fdingen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Krauser K2 - bevestigingslotje defect?

    Hallo, Ik heb een krauser K2 kofferset welke aan de "hockysticks" bevestigd zitten. Het slot(je) dat er voor zorgt dat de koffers er niet afgehaald kunnen worden werkt niet. Als je de koffers erop zet dan kun je hem vergrendelen en de sluitel uit het slotje halen. Echter kan de...
  2. F

    Diversion 900 - originele zijkoffers

    Gevraagd: zoals in de titel, zijkoffers met bebehorende beugels (ophanging). reacties graag naar fdingen@hotmail.com dank u.
  3. F

    Nolan N-103 binnenvoering wassen

    Hallo, Ik heb een nolan N-103 en wil de binnenvoering wassen. Ik kan me herinneren dat ik een boekje had waar in stond uitgelegd hoe je die netjes uit je helm kon halen. Ik heb het internet en youtube al afgezocht maar kan niks meer vinden... Weet iemand misschien een pdf te staan? of...
  4. F

    Evolution motorbroek TP2.62 - heren maat S

    Evolution motorbroek, 2x gedragen maar is een maat te klein. Dit is een nieuw model! Modelnr: TP2.62 (kijk op de "evolutionmotorsport" website bij "collectie" en dan "broeken") Maat: S - vergelijkbaar met 31/32 normale herenspijkerbroek. Voeringen: regen en winter. Het zijn 3 broeken...
  5. F

    Diversion 600s in zijn "vrij" bij hoge toeren?

    Hallo, Sinds 2 maanden heb ik een Yamaha Diversion uit 1994, hij heeft nu zo'n 58.000 km gereden en voldoet prima aan mijn verwachtingen. Gister natuurlijk weer even gereden maar er viel mij 1 ding op. Normaal gesproken trek ik niet verder door dan zo'n 7.000 toeren maar op een mooi recht...
Terug
Bovenaan Onderaan