Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zeromuffin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Motorhefbrug gezocht

    Beste dames en heren, Heeft er iemand nog een motorheftafel staan die er graag vanaf wil? Ik zoek een model met inrijklem voor het voorwiel (of met de mogelijkheid er één op te zetten) Bij voorkeur in de één van de drie noordelijke provincies.
  2. Z

    bandenvraag: MPP2 combi met MPP3

    Mijn blade is toe aan een nieuwe achterband. Nu kan ik redelijk netjes geprijsd aan een Michelin Pilot Power 3 komen. Echter, voorop ligt een Michelin Pilot Power 2, die voorlopig nog niet aan vervanging toe is. Wat is wijsheid? Toch gaan voor een nieuwe MPP2 achter of laat de MPP2 zich...
  3. Z

    Originele demper Honda CBR 1000RR - 2004

    Zoals de titel al aangeeft. Aangezien de motor is verkocht met aftermarket demper heb ik nog een originele demper liggen voor een Honda Fireblade 1000RR uit 2004 uiteraard compleet. Inclusief hitteschild, beschermkappen etc Prijs: wat een gek ervoor geeft (of 100,- of een aannemelijk bod)
  4. Z

    Voorspadbord Honda CBR 929 2001 - blauw

    Ben op zoek naar een voorspatbord voor mijn 2001 fireblade in kleur Blauw(/paarsig). Alleen op zoek naar een net spatbord, eentje met schade van remschijfslot heb ik zelf al...... |(
  5. Z

    Kuipruitje 3 stuks Honda Cbr 600rr 2003 - 2008

    Wegens overcompleet (en verzamelen van stof op de plank..:D) te koop dubble bubble kuipruit (merkloos) voor een 1x Honda Cbr 600 rr 2003-2004 & 1x Honda Cbr 600 rr 2005-2006 & 1x Honda Cbr 600 rr 2007-2008 mogen weg voor het luttele bedrag van € 30,- (exc verzendkosten)
  6. Z

    2 DB-killers voor..........?

    Geen idee waar de db killers in passen Maten grote demper: Lengte: 19cm Diameter (dikste punt): 39mm Diameter (dunne punt): 32mm Maten kleine demper: Lengte: 10cm Diameter (dikste punt): 39mm Diameter (dunne punt): 31mm vraagprijs: 7,50 ps
  7. Z

    Bos GP-1 uitlaat Yamaha R1 2000-2001

    Wegens over compleet te koop goed geluid, zonder killer Vraagprijs € 55,-
  8. Z

    Tankbeugel Duo-passagier Yamaha R1 2000-2001

    Zo goed als nieuw.... zorg dat je duo passagier niet meer figuurlijk in je nek hijgt bij het afremmen en bij het optrekken niet op straat ligt. Rijdt erg prettig Vraagprijs: € 35,- edit: Maten: zie onderstaand bericht. blijkt ook te passen op ducati monster 2006 en honda fireblade...
  9. Z

    Helicoil zetten omg. Leeuwarden

    Hoi, Helaas is het schroefdraad van 1 van de bouten van de motorblokophanging dolgedraaid. Zelf ben ik niet in het bezig van een helicoil set en vind het wat teveel van het goede om hier een set (voor die ene keer) voor aan te schaffen. Ben nu op zoek naar iemand die mij kan helpen (met...
  10. Z

    Onderdelen motorblok honda Fireblade 929 SC44 2001

    Omdat mijn Fireblade een nieuw motorblok krijg zijn alle delen (die nog goed zijn) van dit blok te koop. Blok zal vanaf komend weekend gedemonteerd gaan worden, dus de delen zijn vanaf dan te verkrijgen. Betreft een standaard, origineel blok met 33500. Cilinders + Zuigers zijn niet te...
  11. Z

    Gezocht: blok honda cbr fireblade 929 sc44 2001

    Beste Mf-ers helaas, het is mij overkomen; motorblok in de soep.. op zoek naar een nieuw blok... dus voor een blok honda cbr fireblade 929 sc44 2001 heeft iemand nog wat liggen? of weet iemand ergens een goed blok?
  12. Z

    Gezocht: motorblok honda fireblade cbr 929 sc44 2001

    Beste Mf-ers helaas, het is mij overkomen; motorblok in de soep.. tot twee keer toe eruit ploffende kleppendekselpakking gehad, vervolgens wat dieper in de ingewanden gedoken...helaas geen redden meer aan....stukjes metaal in de cilinder en beste krassen op de wand. op zoek naar een...
  13. Z

    Klepdekselpakking Fireblade 929 voor de tweede keer kapot

    Beste mede-bladerijders; helaas is mijn blade er (weer) mee opgehouden.. blade die kapot gaat..gebeurt niet vaak, maar mij toch twee keer binnen 300km Eerste keer was de klepdekselpakking eruit geblazen (het halve maantje). Klepdekselpakking vervolgens vervangen en alles liep weer op...
  14. Z

    Gezocht: motortrailer verhuurder in Leeuwarden

    Wie kan mij helpen aan een adresje om in Leeuwarden een motortrailer te huren. Hoeft slechts plaats op te zijn voor 1 dagje en t gaat om aankomende zaterdag. Eventueel een MF-fer die z'n trailer voor een dagje wil verhuren?
  15. Z

    Monteur gezocht: Friesland, kleppendekselpakking cbr929

    Hallo, Helaas is kort geleden de kleppendekselpakking pakking uit mijn blok geblazen. Gelukkig net na het starten, dus niet tijdens het rijden. 1 van de "halve maantjes" is ligt er half uit, je kijkt nu dus naar binnen naar de nokkenassen. Ben daarom nu op zoek naar een monteur die dit...
  16. Z

    Interessepeiling Onderdelen Yamaha DIversion 1993

    De verkoop van mijn rode yamaha diversion 600 uit 1993 schiet niet echt op. Vandaar dat ik besloten heb de yamaha mogelijk in onderdelen te gaan verkopen. Als er genoeg animo is voor onderdelen (lees: als ik de vraagprijs enigzins kan benaderen door de onderdelen los te doen) gaat ie uit...
  17. Z

    Carbon spatbord CBR1000RR 2004-2006 (of streetfighter)

    Nieuw ongebruikt spatbord te koop aangeboden Van Carbon, passende op de voorvork van een Honda cbr 1000 rr, bouwjaar 2004-2006 Uiteraard ook passende, passend te maken voor een streetfighter. Vraagprijs: 135,- of een acceptabel bod
  18. Z

    Yamaha Diversion '93 600cc laagste prijs € 575 !

    PRIJSVERLAGING: NU € 575,-! GOEDKOPER VINDT JE ZE NIET! Deze Yamaha Diversion uit 1993 heb ik de afgelopen anderhalve maand gebruikt als vervoer van en naar het werk. De Diversion is 600cc en loopt gemiddeld tussen de 1 op 19 en 1 op 22 Omdat ik overgestapt ben naar een baan met een...
  19. Z

    Motor Mover Rearwheel - de originele

    Te koop wegens overcompleet / niet meer nodig Een in goede staat verkerende motor-mover Ideale manier om je motor door krappe bochtjes te manoeuvreren. Als je de motor-mover op de remmetjes zet rijd je de motor er zonder moeite in. Motor zelf staat dan zo vast als een huis, mits je...
  20. Z

    Zie jezelf terug op de flitsfoto - Boetevolgservice

    FRYSLAN, DRENTHE, GRONINGEN - De politieregio’s Fryslân, Drenthe, en Groningen gaan vanaf 11 januari van start met de 'Boetevolgservice'. Dit is een internetservice waar burgers de gegevens van bekeuringen zelf kunnen bekijken. Het gaat om snelheids- en roodlichtovertredingen die fotografisch...
  21. Z

    Wit helder achterlicht cbr 929 - 2001

    Ben op zoek naar een wit achterlicht voor mn fireblade, wel met rood/organje licht uiteraard.
  22. Z

    Hulp gevraagd: opmeten remleidingen Fireblade 2001

    Hallo, Zojuist heb ik een setje stalen remleidingen binnengekregen van Hel, daar ik momenteel voor korte termijn woonachtig ben in de UK kan ik deze niet direct monteren op mijn fiets. Voor mn gevoel zijn de twee leidingen aan de korte kan, ze zijn +/- 50 cm lang (of kort), setup is twee...
  23. Z

    Vraag: kettingset meenemen in de handbagage tijdens vliegen?

    Hoi, Momenteel ben ik woonachtig in Londen, ik heb in Engeland een DID-kettingset aangeschaft via de engelse ebay (daar dit een best zakcentje scheelde met de nederlandse handel) *D. Alleen nu het probleem, eind mei vlieg ik een weekendje terug naar Nederland (ben t zat om 4 maanden niet...
  24. Z

    Kyoto Remblokken: ervaringen gevraagd

    Kyoto remblokken, heb al een google zoektocht ondernomen maar geen gebruikers ervaringen kunnen vinden. Zijn er MF-ers met ervaring met deze blokken...
  25. Z

    Voortandwiel Fireblade 929RR 2001

    Hoi, heb zojuist een voortandwiel voor mijn Fireblade 2001 binnengekregen. Echter zit ik momenteel voor school in Engeland (daar heb ik hem gekocht en laten bezorgen, want dit scheelde nogal met Nederland). Alleen heb ik een lichte twijfel of dit tandwiel het goed is. Zou iemand voor...
Terug
Bovenaan Onderaan