Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: johan1984
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Paasritje GSXFtopic

    (alle gsxfers uiteraard welkom) Waar de meesten allang geen F meer rijden! Datum vastgesteld op 1 april 2012! Verzamelen: 11.00 uur Mac Donalds Roosendaal-oost Takspui 2 4706 CM ROOSENDAAL A58, afrit 23 Roosendaal-Oost De route KLIK HIER VOOR HET DOWNLOADEN VAN DE ROUTE...
  2. J

    Hotelplaatsje over gsxf eifelweekend

    Aanstaande vrijdag is het weer zover! en trekken we met een groepje van 10 man ((ex)gsxf rijders) voor een weekendje richting de eifel. (meer andere fietsen dan de gsxf :9) helaas is er een plaatsje vrijgekomen, die we graag aangevuld zien. OOk zonder gsxf ben je van harte welkom *O*...
  3. J

    GSXF Eifelrit 2011

    Na de succesvolle rit van 2010 het bescheiden ideetje om het in 2011 nog eens over te doen!! Informatie betreffende het weekend Aanvang heenreis 10.00 uur, Benzinepomp 't haasje aan de A2 ter hoogte van Maarheeze (postcode 6026rr) hier zal men vinden: Johan1984 Joeri met zn kawa...
  4. J

    Last minute Eifel 20-8 t/m 22-8

    Hello! Officieel was het plan om met een groepje gsxfers van M-F de eifel in te trekken aankomend weekend. Aanstaande vrijdag om 11 uur zal dit ook gebeuren! Om een lang verhaal even kort te houden :9 We zouden met zn achten gaan , maar helaas is er een enkeling die zojuist heeft...
  5. J

    De Grote GSXF zomer (pre-eifel) tocht! [incl bbq]

    :] DATUM RIT: ZONDAG 15-08-1010 :] :] verzamelen 11 uur, vertrek half 12! Bij de Mac donalds te roosendaal. adresgegevens: Takspui 2 4706 CM ROOSENDAAL A58, afrit 23 Roosendaal-Oost ken niet missen :9 Een beetje erg laat met plannen, maar door tijdsgebrek en flink wat twijfels...
  6. J

    TT Assen /MotoGP 2010

    Waar: Assen Locatie: TT Circuit +camping Wanneer: 24t/m26 Juni Nog een paar weekjes! *O* Ben benieuwd of ik hier (zowel op een van de campings als op en rondom parkeerplaatsen Circuit) nog "gespot" briefjes kan gaan plakken op motoren, of beter de hoop daarop al kan gaan opgeven en me...
  7. J

    Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends)

    WIE/WAT/WAAR ... Datum rit is bekend *O* Deze mooie rit met uiteraard mooi weer :9 , zal gehouden worden in het weekend van 20 t/m 22 Augustus a.s! Vrijdag 20 augustus verzamelen we om 11.00 uur bij de TOTAL benzinepomp "t haasje aan de A2 ter hoogte van Maarheeze Rijksweg 2-2...
  8. J

    "probleempje" led knipperlicht

    Jeeej.. weer een knipperprobleem erbij hier! Laatst bezig geweest met het vervangen van mn originele knippers voor LED knippers. Deze besteld via ebay. en daarna vol trots gaan monteren. In den beginne.. De knippers bleken USknippers te zijn, die dus ook een optie hebben voor continu te...
  9. J

    Ongeluk Oud Gastel tegen over Jora tankstation

    Helaas was het vandaag weer zo ver. Zag vanuit de zaak (meter of 200 van plaats delict) een hoop politie (voor zo een dorpje) staan en een ambulance. Zo te zien een motorrijder geschept op een voorrangsweg. (die overigens zeer overzichtelijk is!) Motor lag aan de overkant dus weet niet wie er...
  10. J

    [Gezocht] Seatcover GSXF bj '88-'97

    Titel zegt genoeg *D Maak me blij *O*
  11. J

    Gooooedemorgen!

    Hello M-F ers! nieuw jaar nieuw lid;) na lange tijd tips en ideeën van dit forum gesnoept te hebben werd het nu wel s tijd om me ook eens aan te melden! De naam is Johan ben zojuist 26 jaren jong geworden en maak nu bijna een jaar de wegen rondom Roosendaal onveilig met mn partner in...
  12. J

    Bestickeren motor

    Beste M-Férs! Na flink wat gespiek en heel wat bruikbare tips van dit forum gebruikt te hebben besloot ik toch maar eens mezelf aan te melden! Heb mezelf voor de leeuwen gegooid en ben de laatste dagen zelf mn gsxf aan het omtoveren geweest! ( met een redelijk resultaat al zeg ik het zelf)...
Terug
Bovenaan Onderaan