• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

TT Assen /MotoGP 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1984

MF veteraan
Lid geworden
29 dec 2009
Waarderingsscore
0
Waar: Assen
Wanneer: 24t/m26 Juni

Nog een paar weekjes! *O*

Ben benieuwd of ik hier (zowel op een van de campings als op en rondom parkeerplaatsen Circuit) nog "gespot" briefjes kan gaan plakken op motoren, of beter de hoop daarop al kan gaan opgeven en me er bezig gaan houden met andere dingen... :9

Laatst bewerkt:
Denk dat je maar beter een flinke voorraad 'gespot' briefjes mee kan nemen dan. :')

Mijn sticker zit er in ieder geval gewoon nog op dan. :)

Heb er afgelopen jaren nooit op gelet eigenlijk omdat ik nog geen M-Fer was,
maar mocht ik door de stickers de motoren niet meer zien, doe ik wel net alsof ik niets gezien heb :9

waarom zou je in godsnaam gespot briefjes gaan plakken ipv genieten van de TT? (motoren, bier, hamburgers, lekkere wijven)

ga je stickertjes zoeken :')

waarom zou je in godsnaam gespot briefjes gaan plakken ipv genieten van de TT? (motoren, bier, hamburgers, lekkere wijven)

ga je stickertjes zoeken :')

kentekens spotten met een hamburger in je hand, biertje in je andere hand, ondertussen kijkend na lekkere wijven (al zijn sommigen niet zo prettig meer om te zien na een dagje camping) is niet zo heel moeilijk op een van de vele campings. vandaar..
Mocht iemand mijn fiets spotten op de camping kan je een biertje komen vatten :+

Dubbel topic. Hier moet je zijn:

[TOPIC=275769/]Het grote 'waar zit jij met de TT?' topic 2010[/TOPIC]

kentekens spotten met een hamburger in je hand, biertje in je andere hand, ondertussen kijkend na lekkere wijven (al zijn sommigen niet zo prettig meer om te zien na een dagje camping) is niet zo heel moeilijk op een van de vele campings. vandaar..
Mocht iemand mijn fiets spotten op de camping kan je een biertje komen vatten :+

na de dagje bier drinken is er weinig mis meer met al die vrouwen hoor :+

beer-helping-ugly-people-have-sex-710667.jpg

})

Laatst bewerkt:
[TOPIC=275769/]Het grote 'waar zit jij met de TT?' topic 2010[/TOPIC] eva
slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan