Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: m-peters
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Gezocht: monteur omg. Arnhem

    Mijn motor heeft een jaartje stil gestaan en heeft onderhoud nodig. Is er iemand die dit kan doen voor mij voor een leuk uurloon? (EUR 20-25 per uur zat ik aan te denken). Omgeving Arnhem - Nijmegen. Reizen is geen probleem. Ik hoor het graag!
  2. M

    Onderhoud Suzuki GSX 750F 1993

    Hoi, Mijn Suzuki GSX750F uit 1993 is toe aan groot onderhoud. Zijn er technische jongens uit omgeving Arnhem/Nijmegen die dit kunnen en willen doen? Uiteraard mag je hier een uurtarief voor rekenen. Bij voorkeur een professional die in zijn vrije tijd graag extra bijklust. Ik zat zelf aan...
  3. M

    Pak niet meer waterdicht..:(

    Ik heb bij termaat vorig jaar mijn motorkleren gekocht. Na een aantal keer wassen, is ie niet meer waterdicht. Nou blijkt dat ik het pak met speciaal spul had moeten wassen:( Balen! Eigen dikke schuld dus. Vandaag met de zwaren regen/hagelbui was dat geen pretje! Op mijn verjaardag nog wel :]...
  4. M

    Gezocht: Kap rechts Suzuki GSX 750F 1993 (GR78A)

    Wie heeft een tweedehands rechter kap liggen? Inclusief originele paars/zilver-grijze bestickering? Mijn rechter kap is na een onfortuinlijke crash beschadigd met krassen, en wat barstjes op kuiphoogte. Hoeft niet spotless te zijn, maar wel in redelijk goede orde. Ben benieuwd! edit...
  5. M

    Metaalmoeheid

    Mijn linkerspiegel is gisteren afgebroken toen ik mijn hoes over mijn motor wilde doen. Toen ik naar mijn rechterspiegel keek, zag ik ook allemaal scheuren. Gaat niet lang meer duren voordat deze ook eraf vliegt. De scheuren zitten in de metalen houders, het lijkt dan ook op een soort van...
  6. M

    Liespijn

    Hoi, Ik heb sinds een week last van mijn lies als ik motorrij. Heb de zoekknop al gebruikt, maar kwam niet echt iets tegen wat ik nog niet wist/geprobeerd heb. Ik rijd een Suzuki GSX 750F. Ben 1.78 (dus niet overdreven lang zou je zeggen). Verder zit ik ontspannen en losjes op de motor...
  7. M

    Routetips gevraagd voor reis naar frankrijk

    Hoi. Aankomende zomer, eind juli, ben ik van plan om naar Frankrijk af te reizen met mijn Suzuki GSX 750F. Bestemming: Google Maps Mijn planning is om de reis in 3 dagen te voltooien. Het zal dus redelijk veel snelweg worden. In ieder geval in Nederland, België en ook voor een groot deel...
  8. M

    Glijden in bocht (nee geen ongeluk of schuiver)

    Hoi, Ik heb een vraag over het bochtenwerk, gisteren reed ik 's avonds nadat het had geregend op mijn motor. Op een gegeven moment stond ik voor een stoplicht, waarna een bocht kwam. Ik ging er langzaam in, schuinde mijn motor af (niet overdreven schuin, zover ben ik nog lang niet) en gaf...
  9. M

    Aankoop Suzuki GSX750F

    hoi allemaal, ik ben sinds gisteren nieuw op dit forum. afgelopen woensdag heb ik mijn rijbewijs gehaald.nu dus op zoek naar een motor! aangezien ik nog studeer is mijn budget voor een motor beperk(2k) nou heb ik bij bor motoren een suzuki gsx gezien die binnen mijn budget valt en...
Terug
Bovenaan Onderaan