Rotterdam Incorporated deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach nee, hè... ga me niet vertellen dat jij dat volgt elke dag?? _O- _O-


ik??? iets volgen op tv??? doe een dappere poging om s1ngle te volgen omdat ik de strip zo onwijs leuk vind... en de serie nu ook.. })

maar verder??? met 3 pubers in huis die de baas zijn over de afstandsbediening?? :?

nee hoor... ik weet waarom wb alles in de uitverkoop heeft.. *O*
 
ik mag opruimen en naar huis....

en ik ga vanavond of compleet uit mijn dak ergens of ik val op de bank in slaap.... zal het laatste wel weer zijn.. heb nog geen slachtoffer kunnen vinden die met me mee wil... B|
 
maar het is gewoon beter als ik dat hier niet neer zet... en ik denk dat jullie zelf wel kunnen bedenken waarom.. zo slim zijn jullie vast wel!!


en het klinkt allemaal enger dan dat het is... })

nie doe dan :)
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort: TigerT, the Ghost Wisperer *D


ik word nooit zo vrolijk van dat soort programma's... bedenk me altijd acuut dat ik me nu toch eindelijk eens moet gaan gedragen.. O-) want stel je nou voor dát!! :? _O-

goeiemoggel! :W

jeemig wat een weer, ik hoop dat het morgen wat beter is, Aad. :Y


môgge...

:N volgens mij geven ze het hele weekend sneeuw, wind en regen op en van dat soort heerlijkheid.. B|
 
:W

De brug is weer kapot _O- Kzag opeens zo'n geel rws brik op weg staan, en al het verkeer werd weer terug gestuurd. De brug wil dus weer eens niet dicht _O-

En nog wat... de buurvrouw belde vanochtend aan, met een minder plezierige mededeling:
21112008079.jpg


21112008080.jpg


21112008082.jpg
 
En nog wat... de buurvrouw belde vanochtend aan, met een minder plezierige mededeling:

k*t, k*t, k*t. Doet altijd gewoon een beetje pijn om er een motor zo bij te zien liggen :( :X :/
Hoe is het met de schade, valt het mee? Precies op de uitlaat gevallen natuurlijk '( |(



Zijspannetje kopen? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan