Als iemand 'Was jij toevallig die automobilist?' schrijft, is dat een vraagzin. Volgens mij is er dus niemand ergens van beschuldigd.

Ik kan me serieus niet voorstellen dat dit een probleem is. Ik kende dit forum niet totdat iemand mij erop wees toen ik mijn verhaal deelde op een ander forum. Iedereen ontdekt bepaalde dingen toch voor een eerste keer? Of is dit forum vanaf het bouwen van de website bij u al bekend of zelf de website gemaakt (ondanks dat u pas lid bent vanaf februari 2023 🤗).

U treed in herhaling.
Ik begrijp dat een verhaal 2 kanten heeft. Dat is logisch, maar de mate waarop u door blijft gaan hierover is vrij overdreven. Ik zal dan ook deels herhalen wat ik al eerder zei, omdat het blijkbaar niet duidelijk is overgekomen:
In mijn originele bericht beschuldig ik niemand en is het duidelijk dat ik opzoek ben naar de helper. Nav vragen heb ik antwoord gegeven waarin onder andere benoemd wordt dat een automobilist asociaal reed. Verder was dat het punt van mijn originele bericht helemaal niet, dus begrijp ik oprecht niet wat het probleem eigenlijk is.

Op precies hetzelfde punt wordt er doorgedramd en de overige reacties die ik op de vragen heb gegeven zie ik geen reactie op.

Ik zou het fijn vinden als er gewoon op een volwassen manier gecommuniceerd kan worden i.p.v. iedereen maar af te snauwen.
Zonde van je energie. Twistziek en reacties zijn als benzine voor zulke mensen, gewoon doodzwijgen, is de lol er zo af.

oh, en sterkte met de afwikkeling, altijd vervelend.
 
Zonde van je energie. Twistziek en R
reacties zijn als benzine voor zulke mensen, gewoon doodzwijgen, is de lol er zo af.

oh, en sterkte met de afwikkeling, altijd vervelend.
Klopt eigenlijk wel. Ga ik inderdaad doen. Iemand raadde het mij eerder aan, maar m'n vingers waren net alweer aan het typen 😂

Thanku en dat komt wel goed. Heb er vertrouwen in!
 
Dan kan ik ook wel beginnen over mijn motor ongelukken in 36 jaar dat ik al motor rijd.
Maar heeft topic starter daar iets aan vraag ik me af?.
Nu komt iedereen met zijn eigen ervaringen aanzetten met een motor ongeluk en daar is topic starter niet naar op zoek .
Die zoekt alleen een motorrijder die nadat ze onder uit gegaan is haar geholpen heeft.
Mike laat zoen, dat niet geraakt niet per definitie geen schuld is, en daar kan t’s eventueel , mocht ze getuigen vinden,...... wel wat mee
Heb zelf ook ervaring met een blikker die wel aansprakelijk was, terwijl ik hem niet raakte
 
Succes met je zoektocht, hopelijk vind je hem. Maatje van me heeft op deze manier ook degene gevonden die hij zocht. Nota bene op 1 of ander paarden forum 😁( was gesneden door iemand met een paardentrailer).
 
Succes met je zoektocht, hopelijk vind je hem. Maatje van me heeft op deze manier ook degene gevonden die hij zocht. Nota bene op 1 of ander paarden forum 😁( was gesneden door iemand met een paardentrailer).
Thanku hiervoor! Dat hoop ik ook 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan