Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand hier nog een goed advies voor een setje goede schroevendraaiers? Mijn vader wil een setje voor zijn verjaardag, zoek iets met 4-5 goede platte en een paar kruiskoppen.

Op conrad.nl staan er een hoop maar heb weinig verstand van schroevendraaiers.

Wij hebben een setje Stahlwille in de aanbieding voor een leuke kerstprijs. Serieuze kwaliteit btw ;)
 
Wij hebben een setje Stahlwille in de aanbieding voor een leuke kerstprijs. Serieuze kwaliteit btw ;)

Die ziet er wel aardig uit. In ieder geval een fijner handvat dan het set van Hazet. Dat zijn goede draaiers hoor, maar hebben en hard plastic handvat, en wil wat gladjes worden. Ik geef de voorkeur aan een handvat met een zacht, rubberachtig deel er in: ligt lekkerder in de hand, meer grip.

Linkje naar de kerstaanbieding?
 
Die ziet er wel aardig uit. In ieder geval een fijner handvat dan het set van Hazet. Dat zijn goede draaiers hoor, maar hebben en hard plastic handvat, en wil wat gladjes worden. Ik geef de voorkeur aan een handvat met een zacht, rubberachtig deel er in: ligt lekkerder in de hand, meer grip.

Linkje naar de kerstaanbieding?

op steenworp afstand van mn werk zit 'Groot' zaak in hydrolica en gereedschap, hebben soms leuke aanbiedingen.

toevallig nu ook die stale willie draaiers.
Groot Techniek pagina 4 rechts onderin.
16 euro ex btw scheeld toch weer een 10tje ;)
 
op steenworp afstand van mn werk zit 'Groot' zaak in hydrolica en gereedschap, hebben soms leuke aanbiedingen.

toevallig nu ook die stale willie draaiers.
Groot Techniek pagina 4 rechts onderin.
16 euro ex btw scheeld toch weer een 10tje ;)

Ai! Iemand krijgt ruzie met Stahlwille :P Als ik jullie was zou ik die setjes razendsnel bestellen voor ze "opeens" niet meer leverbaar zijn daar ;)

@Martell, thanx was linkje vergeten!
 
Zo, genoeg gespamd!​

Net bij Safe in Rotjeknor geweest; aparte 'beleving'. er staat en monteur gewoon nog in de werkplaats aan een motor van een klant te knutselen, een ander klant komt nog aanrijden. En in de tussen lopen er 10 vreemden rond, met een printje van de veilinguitslag te zoeken naar hun kavel.

Door dit alles rijdt er af en toe een steekwagentje met spul de deur uit, of iemand heeft twee koffers met een sticker van het veilinghuis....

Hectisch, kaalgevreten en raar.

Overigens hebben de twee monteurs mij erg netjes geholpen met het gedeeltelijk demonteren van de balanceermachien. Die paste uiteindelijk maar net in de auto.
[me] note to self: bij de volgende je keer als je twijfelt of je een aanhangertje mee moet nemen of niet; AANHANGER MEENEMEN! [/me]

Herr Flick was er ook, om de buit op te halen :W nog... En er was best nog wat spul niet verkocht. Aan de andere kant was het ook zo hectisch dat je gerust mee kon nemen dan je eigenlijk mag. Na ja 'gerust', ik kan het niet, maar het geeft een beetje de sfeer aan.

Wat een groot pand trouwens.

Straks wat foto's als ik het ding überhaupt uit de auto krijg _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand hier nog een goed advies voor een setje goede schroevendraaiers? Mijn vader wil een setje voor zijn verjaardag, zoek iets met 4-5 goede platte en een paar kruiskoppen.

Op conrad.nl staan er een hoop maar heb weinig verstand van schroevendraaiers.

Ik heb bij Conrad eens wat van die setjes electroschroevedraaiers gekocht als kerstcadeaux.
Handig voor in de keukenla voor klein huishoudelijk werk.
Paar platte en 2 maten kruiskopschroevedraaiere.
Was toen zo'n aanbieding van rond de 5 euro voor een set.

FF gegoogled en hij bestaat nog.
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=801950
 
})
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan