Silvertail uitlaten K01 of K02: wat is het verschil ??

TBone

Die hard MF'er
21 jan 2004
599
0
Delft
Ik heb silvertail uitlaten op mijn dragstar 1100 classic. Die uitlaten hebben van die verwijderbare eindstukken, kun je er al naar gelang je smaak bvb slashcut, tapered, turn out of fish tail eindstukken opzetten. Verder zitten er van die "plaatjes" bij die je in de uitlaten kunt plaatsen. Met die plaatjes gemonteerd maakt de uitlaat een beschaafd geluid, zonder die plaatjes is het lawaai iets minder sociaal. Het zijn dus een soort dB-killers, al zien de plaatjes er een stuk minder geavanceerd uit als de dB-killers die ik ken van uitlaten die zijn bedoeld voor plastic tupperware.

Ik had gewoon twee standaards slashcut eindstukken maar een van die eindstukken is er tijdens de laatste rit afgedonderd. Niets van gemerkt, kwam er pas achter toen ik thuis kwam. Gelukkig heb ik de "dB-killers" nog wel, die had ik namelijk niet gemonteerd tijdens dat ritje.

Nou moet ik natuurlijk een nieuwe eindstuk hebben. Zal wel lastig worden om er eentje te vinden, ga er vanuit dat die krengen alleen in setjes van 2 verkocht worden.

Beetje zitten rondneuzen op internet en nou blijk je Silvertail K01 en K02 uitlaten te hebben, beiden te koop voor de dragstar 1100 classic. Qua uiterlijk zien ze er (althans zover ik op de plaatjes kan zien) exact hetzelfde uit. Geen idee welke ik heb: K01 of K02 ?



Iemand enig idee wat het verschil is tussen beide types ? Enig idee hoe ik het verschil kan zien en enig idee of eindstukken voor de K02 ook op de K01 passen ? Ik heb wel wat duitse forums gevonden waar ze over dit onderwerp lopen te discussieren maar mijn duits is niet al te best

SUZUKI LS650 + Forum + Motorrad LS 650 Hilfe Tips Technik
Lichtmaschine schwaechelt...

Op de site van silvertail zelf is het volgende te lezen:
Silvertail - Homepage Deutschland


Tot slot ....... kans is klein ........ maar toch ..... heeft iemand wellicht een slashcut eindstuk voor een silvertail K01 (of K02 ?) liggen ?
 
hallo het verschil tussen ko1 en ko2 is dat ko1 een uitlaat is die aan de db normen voldoet en de ko2 niet verder zijn ze qua maat en bevesteging helemaal het zelfde vriendelijke groet blackdragstar
 
Terug
Bovenaan Onderaan