Newbies #11 - De place-not-to-be als je Kabouter Plop heet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O- _O-
Ja als ik nu is reken wat ik al weg gerookt heb zonden
Had ik ook een mooie motr van kunnen halen, maar ja dan was het geld wel aan iets anders uit gegaan.
bijv. chocolade taartjes :P
Laten we elkaar helpen. Jullie stoppen collectief met roken, gooien het geld in een pot en kopen mijn bike :+
 
Ja r6 maarre dat is een droompje nog op dit moment. Ga rond afstuderen maar eens rondje lopen in motorzaak hier in de buurt :+

Ja dan gaan we even amersfoort startpunt aanmoedigen, dan kan ik taart meenemen. Zelf bakken is dan wel superleuk. Had op verjaardag hele lekkere aardbeientaart die van dr. Oetker, kan ook chocolade nog erbij proberen te maken. Komt helemaal goed, er komt sowieso chocola :)
 
you never have a good word for the yamaha's so no you're not joking B|

ik heb bij termaat een kwartier lang naar die r6 staan kijken, en ben daarna maar op de r1 gaan zitten :+

enne catjes :9 dat was m'n eerste motor waar naar ik keek, voordat ik een cbr tegen kwam ;)
 
Verzamelplek? Waarvoor en wanneer? Ging het over Zondag?

[me="SoaDmaggot"]leest weer half bij..[/me] :X
 
Ja r6 maarre dat is een droompje nog op dit moment. Ga rond afstuderen maar eens rondje lopen in motorzaak hier in de buurt :+

Ja dan gaan we even amersfoort startpunt aanmoedigen, dan kan ik taart meenemen. Zelf bakken is dan wel superleuk. Had op verjaardag hele lekkere aardbeientaart die van dr. Oetker, kan ook chocolade nog erbij proberen te maken. Komt helemaal goed, er komt sowieso chocola :)
kewl :Y

ik zat vroeger ook heel erg aan de R6 te denken.. maar ik heb gewoon een slanke motor nodig.. dus ik ga eerst goed proefrijden, maar eerst indo - japan en dan SS :9~

aarbeien is ook goed hoor :9~

ik heb bij termaat een kwartier lang naar die r6 staan kijken, en ben daarna maar op de r1 gaan zitten :+

enne catjes :9 dat was m'n eerste motor waar naar ik keek, voordat ik een cbr tegen kwam ;)
nou vooruit dan maar :j

[me="Lady_Yce"]knuffelt dr grote beer[/me]
 
niks geen voetbal hier.

op t werk doe ik d'r ook niet aan mee :N

die gekken nemen gewoon de middag vrij om een wedstrijd te kijken :')
 
niks geen voetbal hier.

op t werk doe ik d'r ook niet aan mee :N

die gekken nemen gewoon de middag vrij om een wedstrijd te kijken :')
ik heb maandag vrij, maar mn BF heeft vrijgenomen :N

ik blijf toch echt lekker in amsterdam.. achterlijke voetbal :N

ik hoor de score wel via de toeters
 
:Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y

Even een schaamteloze kopie van een post uit het verleden, de rit zal kwa startpunten e.d. gelijk zijn aan een rit die we in het verleden al eens gereden hebben:

Lengte: 180KM
Omgeving: Amersfoort, Apeldoorn, Hoge Veluwen, Veenendaal

Startpunt: Esso Amersfoort Noord, verzamelen: 10:30, rijden: 11:00
Afrit 12, Bunschoten-Spakenburg, Amersfoort-Noord
Eindpunt: Mac Donalds, Amersfoort Noord (MFMM After-party locatie)

Route:
route.JPG


:Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y *O* :W :Y
 
Ja r6 maarre dat is een droompje nog op dit moment. Ga rond afstuderen maar eens rondje lopen in motorzaak hier in de buurt :+

Ja dan gaan we even amersfoort startpunt aanmoedigen, dan kan ik taart meenemen. Zelf bakken is dan wel superleuk. Had op verjaardag hele lekkere aardbeientaart die van dr. Oetker, kan ook chocolade nog erbij proberen te maken. Komt helemaal goed, er komt sowieso chocola :)
Heb je wel eens op een R6 gereden...? Stuurt serieus niet lekker in de bochten... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan