De Derde-Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Historische Tankstations-rit

Zo kan die wel weer. :/
"All we are saying is give the Harley a chance." 🎶🎵🎶
:)
No worries.. @Rob RD heeft niet voor niets gevraagd of ik voorop wil. Dat heeft 'ie goed bekeken..
Ik bedoel maar... Als ik dat 65 jaar oude stuk ijzer uit mijn profielfoto met zijn 22 papieren krukas PK's meeneem, is een meerijdende Harley niet de grootste zorg voor die Ciao-bezitter. }) ;)

(wel moeten we dan nog eens bedenken hoe we voorkomen dat de rest van de deelnemers geplat wordt tussen mijn Oud Ijzer en het gestrekte been van @Roy "R"acing :+ :P )
 
No worries.. @Rob RD heeft niet voor niets gevraagd of ik voorop wil. Dat heeft 'ie goed bekeken..
Ik bedoel maar... Als ik dat 65 jaar oude stuk ijzer uit mijn profielfoto met zijn 22 papieren krukas PK's meeneem, is een meerijdende Harley niet de grootste zorg voor die Ciao-bezitter. }) ;)

(wel moeten we dan nog eens bedenken hoe we voorkomen dat de rest van de deelnemers geplat wordt tussen mijn Oud Ijzer en het gestrekte been van @Roy "R"acing :+ :P )
En buiten dat, het is geen snelheidsrace op Spa-Francorchamps. Ik rij trouwens zowiezo altijd vrij rustig, al helemaal in een groep.
En eigenlijk rij ik nooit in groepen mee, liever slechts een man (of vrouw), en hooguit 4 .
Voor deze rit maak ik een uitzondering. Heb de eerste al gemist, helaas. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan