Suzuki GSR *Deel 7*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mn vader was wel wat ongerust trouwens, bang dat jullie allemaal zo plat mogelijk door de bocht gaan dusse rustig aan hoor :$ :+

Het gaat een gewoon normaal ritje worden. Geen gekke dingen, althans niet van mijn kant.


@wegdek, jij heb ook altijd mazzel he, hehehe.

@de rest ik heb er zin in, zal wat zijn straks al die gsr-en bij elkaar.
 
*Omleiding; afslag leidschendam dicht*
"ja, maar daar wilde ik tanken"
*ga via leiden*
...tankstation dicht, geen pinnen aan de pomp :(
lichte paniek, ik ben al 5km over m'n geschatte max
voorschoten: tankstation dicht, geen pinnen aan de pomp
oei, wordt spannend
als een opa richting wassenaar en ja hoor... 100m voor de shell valt de boel uit. op dampen naar de shell gekregen.
Wat blijkt: er kan 0.32L benzine in je leidingen want ik heb 16.82L getankt :X

Heilige uitwerpselen! (maar dan vrij vertaald naar het engels)
Dat werd bijna een exercitie lopen met motor aan de hand.

Mogelijk doe je nu wel een gooi naar het record: "maximale tankvulling GSR600" })

Veel plezier vandaag!
 
de link werkt niet en er zijn 2 McDonalds in Den Bosch, welke moet ik staan?

Stelletje vreetwolven daar! Hebben ze van die Bosche bollen, ofwel een klont slagroom omhult in deeg overgoten met chocoladesaus, moeten ze ook nog 2 Mac dreks hebben.

Adres was inmiddels wel duidelijk geloof ik. Bonjour et a bien tot!
 
Sorry jongens dat ik zo snel weg was, maar vrouw en kind zaten te wachten... M'n vrouw kon helaas nog niet mee op de motor, kort geleden bevallen. Was wel leuk om wat meer GSR'en naast elkaar te zien en te HOREN..... :D Zetten degenen die foto's hebben gemaakt deze nog hier, of kan ik ze per mail ontvangen??
Ik wens jullie een goed seizoen, was een leuke start zo.
 
Was inderdaad geslaagd!

Alleen wie zn GSR wilde niet meer naar huis toe voor het eerste stoplicht als je van de mac afkomt?
 
Sorry jongens dat ik zo snel weg was, maar vrouw en kind zaten te wachten... M'n vrouw kon helaas nog niet mee op de motor, kort geleden bevallen. Was wel leuk om wat meer GSR'en naast elkaar te zien en te HOREN..... :D Zetten degenen die foto's hebben gemaakt deze nog hier, of kan ik ze per mail ontvangen??
Ik wens jullie een goed seizoen, was een leuke start zo.

Ja was zeker jammer. We hebben nog ff een bakkie gedaan en zijn toen ook weer gegaan.
Ik zet de foto's hier maar als je ze via mail wil stuur ff een pm met je mailadres.

En thuis *O* Was leuk ritje :Y

Helemaal mee eens. Ach volgende een bbq erbij O-)


Was inderdaad geslaagd!

Alleen wie zn GSR wilde niet meer naar huis toe voor het eerste stoplicht als je van de mac afkomt?

Niet gezien.
 
We zijn nog niet eens allemaal bij de Mac en de eerste heeft al hulp nodig.

Foto-DLYN6ZNJ-D.jpg


Foto-XDGVYSRA-D.jpg


Foto-C8NUX7MO-D.jpg


Foto-HMWPKBCT-D.jpg


Foto-C87H33FC-D.jpg


Foto-TC3EUXCJ-D.jpg


Foto-K7IY3IDA-D.jpg
 
Onze Belgische vriend was gisteren al van huis weggegaan. Maar we waren blij dat hij er toch was.

Foto-FZXYI7WR-D.jpg


@teamolsene, jij ziet deze foto waarschijnlijk morgen pas. Dan ben je denk ik wel thuis,
_O- _O- _O- _O-
 
m'n scottoiler lekt...
de ketting is denk ik tegen de slang aan geslagen oid...lag een plasje olie onder m'n motor zonet -O-
nog geluk dat het niet op m'n achterband zit
morgen dus klussen :9

was een geslaagde meeting.
leuke groep vind ik!
ben nu m'n camerabeelden aan het uitlezen, ben benieuwd of het wat is :9

@die twee die we op de snelweg tegenkwamen: :W
hoe zijn jullie gereden? wij zijn een stuk later weggegaan en hebben ook nog getankt langs de snelweg.
 
Onze Belgische vriend was gisteren al van huis weggegaan. Maar we waren blij dat hij er toch was.

[afbeelding]

@teamolsene, jij ziet deze foto waarschijnlijk morgen pas. Dan ben je denk ik wel thuis,
_O- _O- _O- _O-

Heb je die vette buddyseat en gave stuurmand al gecheckt? Helemaal da sh.t! _O-

m'n scottoiler lekt...
de ketting is denk ik tegen de slang aan geslagen oid...lag een plasje olie onder m'n motor zonet -O-
nog geluk dat het niet op m'n achterband zit
morgen dus klussen :9

was een geslaagde meeting.
leuke groep vind ik!
ben nu m'n camerabeelden aan het uitlezen, ben benieuwd of het wat is :9

@die twee die we op de snelweg tegenkwamen: :W
hoe zijn jullie gereden? wij zijn een stuk later weggegaan en hebben ook nog getankt langs de snelweg.

Ik heb even moeten goeglen wat een scottoiler was, maar ik snap em...

Leuk te horen dat de meeting geslaagd bevonden wordt. Hopelijk kan ik de volgende keer ook van de partij zijn. Ik kan eventueel de dag ervoor naar me moedertje rijden en knorren als het in het westen wordt gehouden. Ze woont net buiten Den Haag.

Die 2 die je later nog zag was Team Olsene, I'm pretty sure of that! _O-
 
Laatst bewerkt:
Onze Belgische vriend was gisteren al van huis weggegaan. Maar we waren blij dat hij er toch was.

[afbeelding]

@teamolsene, jij ziet deze foto waarschijnlijk morgen pas. Dan ben je denk ik wel thuis,
_O- _O- _O- _O-

ja zo n tomos is niet errreugh snel maar wel super baanligging :Y

thuis :Y

autosnelweg verveelde dus toch nog wat binnendoor gedaan :X

kleine 700km op de teller :Y
 
Ziet er gezellig uit. De volgende keer ook maar eens kijken bij zo'n meeting. Misschien ook eens leuk een weekendje Eifel te doen ofzo? Of naar een WSBK/Motogp/Endurance race met een ploegje? Zag vandaag ook weer allemaal groepjes die op weg waren naar Assen. Kan er dit weekend niet bij zijn. Sowieso een keer naar een ONK en een IDM race dit jaar. Ga in oktober ook nog naar een Britisch Superbike weekend op het circuit van Brands Hatch. Daar heb ik heeeeeeel veel zin in. Ben een echte motorrace liefhebber (lees Freak :X ).
 
m'n scottoiler lekt...
de ketting is denk ik tegen de slang aan geslagen oid...lag een plasje olie onder m'n motor zonet -O-
nog geluk dat het niet op m'n achterband zit
morgen dus klussen :9

was een geslaagde meeting.
leuke groep vind ik!
ben nu m'n camerabeelden aan het uitlezen, ben benieuwd of het wat is :9

@die twee die we op de snelweg tegenkwamen: :W
hoe zijn jullie gereden? wij zijn een stuk later weggegaan en hebben ook nog getankt langs de snelweg.


Hmmz ja dat was ik met Mark (Die zich als het goed is op MF gaat aanmelden binnenkort O-))
Wij gingen als laatste weg bij de Mac, kzag jullie bij de pomp staan, nog toeten en alles :') Toen rustig verder gereden ;) Mark is nog met mij naar huis gereden even.

Ik ga morgen avond de foto's bekijken, eerst morgen trailen :]

Was leuke dag zo *O*
 
-O-
beelden zijn onbruikbaar... stuur trilde zo veel dat er een enorme golf in het beeld zit :P

Jammer, ook van die scotoiler, maar gelukkig moest je hem toch ontluchten. O-)

Misschien is er iets tegen aan gekomen, ik heb wel een beschadiging aan me laars, steen oid?


@crazybiker Kan ik je zeker aanraden, was erg leuk.

stil hier. iedereen moe van de lange rit? :+

Niet moe, maar een mens moet ook eten :Y
 
Jammer, ook van die scotoiler, maar gelukkig moest je hem toch ontluchten. O-)
Ja, denk een steen of m'n ketting :/
Moet ik wéér een andere route zoeken én ik heb een nieuwe slang nodig.
Zometeen maar even naar de Gamma...doe je ook voor je lol op zondag :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan