Allroadrijden voor beginners

kortom: er was weer geen fuck aan, whoehahaha... (Leo , het was GEWELDIG!)

Leo, bedankt man!! het was toppie!!

Graag gedaan heren.

Het weer zat 100% mee en we hebben geheel onverwachts toch nog enkele hele leuke modderplassen gevonden !

Wederom weer veel gelachen en dat is het belangrijkste.

En je weet het voortaan : "we zitten ongeveer op de helft" :+

LEO
 
Off-roadfoto1a.jpg


Is een tikje groot voor een icoontje. Zal um iets aanpassen voor je.

full
 
Nananaannana,

Ben herstelende van de rit, bah wat een spierpijn.

Leo, het was weer geweldig :} :} :} waar voor dank.
Roadbook was goed te lezen en mijn bijzondere dank voor de mederijders dat ze zo geduldig zijn geweest bij het keren op de smalle paadjes. (BMW teller telt sneller dan roadbook 900 meter blijkt in ene 1900 meter :? )

Deze ritten zijn bij uitstek geschikt om je motor te veranderen. Er moeten nu echt andere knipperlichten op. (van Teuertech, die buigen tenminste.)

verder heerlijk genoten en we zijn nog maar op de helft. 8-)
 
Ja Luitjes, het was toppie!! :} leuk ritje, en leuke mensjes.
Ik moet zeggen dat ik vooral mijn schoudertjes wel voelde/voel!! maar het was 't zekers waard :P
Ik heb de foto's naar Creator gestuurd, misschien dat hij er weer zo'n mooi overzicht van kan maken, dat kijkt toch makkelijker dan hier!! *D maar ik zal er vast een paar doen!!

Edit: 33% was toch nog te groot zag ik!! :X dus dat wordt nog ietsje verkleinen :( alle moeite tot nu toe voor niets!!

Bijlage: 11.JPG
 
Ben herstelende van de rit, bah wat een spierpijn.

Als de organisator de crossbaan afschiet richting boom wil dat niet zeggen dat je dat moet immiteren 8-)

Ook ik moest het bekopen met spierpijn maar gelukkig heb ik een echte baan op kantoor :Z :z

Bas, hoe ist met je scheenbeen ?

LEO
 
erger is de spierpijn in mijn armen en rug.

Ik denk dat die onverwachts diepe modderpoel daar het meest debet aan is.
bij het zo snel mogelijk naar je toe komen om je te helpen met het oprapen verdween mijn voorwiel ook in het niets waardoor ik met mijn ... even vol over mijn tankje schoof. Blijkbaar hadden wij allebei net het verkeerde gedeelte uitgekozen.

Toch geef ik je een 8.5 voor de sprong en een 9.9 voor de landing + platlegging net voor de rand van de sloot (waar we hem nooit meer uit hadden gekregen)

Toch maar een echte vent worden
Of we gaan beiden net zo`n achterband kopen als redrider erop had liggen want het leek wel of die poel er voor hem helemaal niet was.

LEO
 
Een beetje gevoelig B| erger is de spierpijn in mijn armen en rug. :(
Toch maar een echte vent worden :+

Wat een mietjes allemaal!!! ik heb de dag ervoor nog 60 kilometers op een niet gemotoriseerde mountainbike door het bos gecrossed !!

[eerlijkheidsmodus]
ok, ik heb ook wel een beetje spierpijn
[/eerlijkheidsmodus]

Hey Erwtje, ik heb nog geen foto's zien binnenkomen, heb je ze nog niet gemaild, of gaat er wellicht iets mis... ik weet niet hoe groot de mail is, maar wellicht helpt het om ze in een paar mailtjes te verspreiden...

Hey Redrider, zal ik de foto's die jij maakte er dan ook meteen bij zetten? Maak ik er een "Odiliapeel Rit nr2" collage van!
 
Laatst bewerkt:
ik hoop niet dat ik jullie al te veel heb afgeschrikt met mijn enorme achterband,
dit was echt de eerste all-road-rit voor mij hoor..

Leo en Maarten, nogmaals bedankt voor een geweldige rit en goed gezelschap, ik heb enorm genoten vooral van die stukken in de bossen, en de zand-pitten!!

en eeuh, nogmaals mijn excuses aan iedereen die achter mij heeft moeten rijden ;)

( de beruchte noppen: )
full
 
Hey Redrider, zal ik de foto's die jij maakte er dan ook meteen bij zetten? Maak ik er een "Odiliapeel Rit nr2" collage van!
ik heb wat probs met mijn mail :(
kan wel ontvangen maar niet versturen B|
kun je anders je adres ff doormailen, dat ik de pics voor je op disc zet, dat is waarschijnlijk sneller dan wachten tot ik dit gefixt heb...
mzzl Redrider
 
kun je anders je adres ff doormailen, dat ik de pics voor je op disc zet

Da's goed, maar je mail-adres staat blocked in je profiel, waar woonde je ook alweer? omgeving tilburg? Donderdag moet ik even naar Belgie (onder Breda) ik zou daarna ff langs kunnen fietsen, wellicht...
 
Hey Erwtje, ik heb nog geen foto's zien binnenkomen, heb je ze nog niet gemaild, of gaat er wellicht iets mis... ik weet niet hoe groot de mail is, maar wellicht helpt het om ze in een paar mailtjes te verspreiden...

Klopt, ik heb 't gister ff geprobeerd te versturen, maar op 't eind wordt dan pas geroepen dat de server 't niet aan kan :( toen gehalveerd............... nog niet!! :r dus nu gaan ze per 5 stuks dat moet toch lukken :P
 
Hier een voor proefje *D (wel een beetje klein, anders was 't weer meer dan 100kb |( )
full


Dit was op 't eind ;)
 
Dee dit


full



met mijn Motortje,en hoe ik er uitzag weten somigen en kunnen anderen wel raden :P
 
Da's goed, maar je mail-adres staat blocked in je profiel, waar woonde je ook alweer? omgeving tilburg? Donderdag moet ik even naar Belgie (onder Breda) ik zou daarna ff langs kunnen fietsen, wellicht...
Tilburg idd

[edit]
...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Beste Allroaders,

Mocht u interesse hebben om eens (onder begeleiding) het zand in te duiken met uw allroad dan kunt u mij een e-mailtje sturen voor meer info.

Maximaal 5 deelnemers per dag.

De eerste datum is reeds geprikt: zaterdag 31 juli 2004 / 140 km allroad

Met vriendelijke groet,
LEO

Hallo Leo,

Offroad cq. crossrijden lijkt me hartstikke leuk om te doen! Helaas heb ik geen motor die voor dat soort doeleinden geschikt is! :+ Tenzij ik met mijn R1 het zand in wil! ;)
Is er ook een gelegenheid om een motor te huren daar in de buurt!?

Om misschien heeft iemand anders nog tips omtrent het "leren" van crossmotor rijden (off road natuurlijk :+ )
Tips, links, adressen,..kom maar kom maar
 
De KNMV geeft een cursus offroad rijden. Alle materiaal (kleding + motor)krijg je van hun (te leen) is wel een aardig prijzige cursus. Ikzelf heb net een cursus offroad rijden gedaan bij Ron Hazendonk (email adres moet ik even opzoeken als je interesse hebt) Een echte aanrader alleen je moet wel een eigen motor hebben zover als ik weet.

Een motor huren en daarmee offroad gaan... :? ik denk dat je je eigen risico dan wel kwijt bent aan het verhuurbedrijf. Ze zullen denk ik ook niet echt blij zijn dat je offroad gaat.
Vallen is vrij normaal namelijk bij offroad rijden vooral als je de techniek nog niet goed beheerst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan