Allroadrijden voor beginners

Ik heb trouwens zondagmorgen ook een ritje gemaakt
zie: (supermotard op de spinder)
samen met 3 heren op een SM (2KTM's en een Husky)
En even voor de mensen die denken dat ze (grote) noppen nodig hebben om in het zand vooruit te kunnen komen,
ik kan jullie aanraden om een keertje naar deze heren te komen kijken (geen pro's) die op hun wegbanden net zo hard de berg op vlamden als ik met mijn monstertruck-achterband :} :}
We hebben een erg leuke route gemaakt hier in de omgeving van Tilburg, met voornamelijk verharde zandpaden, bossen en wat asfalt. zelfs met een crossbaan in de route, maar die was door de regen (blubber) niet rijdbaar voor de SM-ers...
Helaas hebben we de route halverwege moeten staken door een lekke band...

groeten Redrider
 
En even voor de mensen die denken dat ze (grote) noppen nodig hebben om in het zand vooruit te kunnen komen

Alle beginners reden de route op asfaltbanden en hebben ook alle blubpassages overwonnen met hun veel zwaardere fietsen dus dat wisten we al ;)

LEO
 
of dit soort dingen vaker georganiseerd worden

Jazeker, ook in 2005 organiseren we dit soort ritten.

Gisteren hebben we op verzoek van de suzuki dr / drbigclubholland zo`n rit gereden en ik mag wel zeggen dat het een geslaagde dag is geworden.

Mocht je interesse hebben om ook een keertje mee te rijden met de "allroadrit voor beginners" kan je me een mailtje sturen.

Zo spoedig mogelijk na 2 april prikken we dan een datum waarop we weer gaan rijden.

Groeten,
LEO

Voor de gevorderden allroadrijders hebben we deze rit op 2 april:
http://oene.xs4all.nl/meetingapril2005.htm
 
O-) ff een subtiel schupje onder Oma d'r bibsje!! :P

Dag luitjes *D zoals jullie wel weten is het XLetje waarmee ik ook eens een ritje met jullie heb gemaakt gestolen :( maar ik wil toch weer een leuk speel fietsje er voor terug kopen!! }) Nu heb ik dus een XR 600R van '89 op Marktplaats gezien die me wel wat lijkt :)
Met een beetje mazzel zien jullie me dus dit jaar nog eens lekker mee tuffen 8-)
Nou is mijn vraag: Moet ergens specifiek op letten bij zo'n XRetje??
 
Terug
Bovenaan Onderaan