Topic Eindhoven Deel XXX

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit heren

en j rider dat is wel balen man. maar a gelukkig heb je zelf niks. en de motor wordt wel gemaakt. en een beetje honda kan el een schijver hebben. hahah
hahah
 
Oeff dat is naadje gelukkig is ze er goed van af gekomen :)

Ach ja en dat ze vervelend wordt is normaal blijft een vrouw _O- ;)Dat is Nelis :X die heb ik nog gesproken op FF -O- iemand iets meer info over hem?

@oom agent,

Hoop dat je die ene motoragent ben die we een keer hebben aangeduwd omdat je accu leeg was! Aangezien die wel echt top was!
Voor de andere agenten aub wel even voorstellen! :)

@de militairen politie die altijd fotos maken van af het vliegveld gelieve te uploaden in het goede topic :)

Bij voorbaat dank!

Het was inderdaad ikke, die aan de schuivert was gegaan en allemaal nog redelijk afgelopen...Een gebroken sleutelbeentje, wat ribjes gekneusd en een gedeukt ego maar verder alles kits *D ... Ook de brommert is goed te fixen en ga als ik terug ben van vakantie met het klusje beginne...

p.s. hoop dat ik met deze stunt niet TE veel negatieve aandacht voor het FF heb getrokken :X ...

DSC04394.jpg


Nelis ;) ...
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad ikke, die aan de schuivert was gegaan en allemaal nog redelijk afgelopen...Een gebroken sleutelbeentje, wat ribjes gekneusd en een gedeukt ego maar verder alles kits *D ... Ook de brommert is goed te fixen en ga als ik terug ben van vakantie met het klusje beginne...

p.s. hoop dat ik met deze stunt niet TE veel negatieve aandacht voor het FF heb getrokken :X ...

[afbeelding]

Nelis ;) ...

Zonde van die CBR :j Maar gelukkig kan je het na vertellen :)
 
Het was inderdaad ikke, die aan de schuivert was gegaan en allemaal nog redelijk afgelopen...Een gebroken sleutelbeentje, wat ribjes gekneusd en een gedeukt ego maar verder alles kits *D ... Ook de brommert is goed te fixen en ga als ik terug ben van vakantie met het klusje beginne...

p.s. hoop dat ik met deze stunt niet TE veel negatieve aandacht voor het FF heb getrokken :X ...

[afbeelding]

Nelis ;) ...

Goed om te horen dat het allemaal meevalt met de schade aan jezelf en de motor :)
Las al dat zo'n bordje met pijl erop krom stond... Vroegen ons hier al af of jij of de motor er tegen aan gegaan was...
Have fun op vakantie! :)
 
Het was inderdaad ikke, die aan de schuivert was gegaan en allemaal nog redelijk afgelopen...Een gebroken sleutelbeentje, wat ribjes gekneusd en een gedeukt ego maar verder alles kits *D ... Ook de brommert is goed te fixen en ga als ik terug ben van vakantie met het klusje beginne...

p.s. hoop dat ik met deze stunt niet TE veel negatieve aandacht voor het FF heb getrokken :X ...

[afbeelding]
Nelis ;) ...
Is toch wel jammer he al die kapotte cbr's :N Ik hoop hem binnen een week weer aan het rijden te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog spullen terug zodadelijk? Ik ben ergens tussen half 10 en 10 in Eindhoven.

morgen komt beter uit, kan ze ook komen halen als je wilt ;)

een ''paar'' fotos :}

uitzichtau.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedowns.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedownpeppie4.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedownpeppie3.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedownpeppie.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedownbw2.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedownbw.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedownpeppie2.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kneedown.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

kapot.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

jrider4.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

jrider3.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

jrider32.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

jrider2.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

jrider.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

floris3.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

florisb.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

aldiv.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

florisy.jpg

By peppiegezicht at 2011-07-31

[
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen dat het allemaal meevalt met de schade aan jezelf en de motor :)
Las al dat zo'n bordje met pijl erop krom stond... Vroegen ons hier al af of jij of de motor er tegen aan gegaan was...
Have fun op vakantie! :)

de tank vd motor er tegenaan "gegooid" doordat ikzelf ervan af ben gesprogen,

DSC04424.jpg


Voorwiel schoof weg en dit kon ik nog corrigeren maar de rit de berm in niet meer :N ...

Jullie ook allemaal een fijne vakantie en hou het rubber onder,

Nelis ;) ...
 
Ik zag de foto via twitter voorbij komen.
Bij de foto stond een melding van de politie dat er meer controlles zouden volgen.
Vandaar de post.

Ik wist niet dat je van MF was.
Gelukkig maak je het goed en is je motor nog te fixen! Goede afloop geweest

Goede vakantie en veilige km.
 
idd.


maar wel mooie plaatjes. nu heb ik ook weer zin om te gaan rijden. nou ja morgen wordt het weer beter.

Komende maand zelfs las ik net op msn website, hopen dat die beter kunnen voorspellen dan pietje... Die leest volgens mij ook gewoon het weer voor vanuit de krant..
Klaploper dat het is... :')
 
vakantie gangers , ziet er gaaf uit :}
mooie foto's en leuk filmpje van Bw ,

jammer dat er 1 van jullie de rit niet helemaal uit heeft kunnen rijden .
fijn dat hij verder niets mankeerd .

:W
 
Laatst bewerkt:
Gave pics van de vakantiegangers, ik zie dat jullie het top hebben gehad, heel goed!!
Jammer van J-riders schuivertje, gelukkig niks ernstigs maar wel een beetje een domper natuurlijk!

@nelis, gelukkig valt het voor jou ook mee!
Succes met herstel van lichaam en bike!!
 
Ik heb de rit wel uitgereden. Met de auto :+ was nog tof vanmiddag Am Ring :Y Robin en Royke nog 2x voorbij zien knallen!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er indeed geweldig uit waar zijn jullie allemaal geweest :?
Zou de ritjes wel willen gebruiken voor me zelf :P
Wie reed er met navi :?


had thuis wel routes gemaakt maar veelal niet gebruikt omdat de navi je
constant in kleine paadjes stuurt |(

gewoon op de kaart kijken en wegen zoals hieronder op je pad leggen :9~
route de cretes, grand ballon, ballon de alsalce, col de la schultz, col de hockneim.
le troy pikes
 
Laatst bewerkt:
had thuis wel routes gemaakt maar veelal niet gebruikt omdat de navi je
constant in kleine paadjes stuurt |(

gewoon op de kaart kijken en wegen zoals hieronder op je pad leggen :9~
route de cretes, grand ballon, ballon de alsalce, col de la schultz, col de hockneim.
le troy pikes

Die kleine paadjes zijn nu juist geweldig, vooral met vuistgrote stenen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan