MF ** Zuid - Holland topic 27 ** op een goed motorseizoen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@labelle... -O- -O-

@2stroke *O* *O* gefeliciteerd... maaruh.. waar is de foto!

@rest.. morgen lekker vrij genomen, wordt 17 graden.. gaat wel iets harder waaien.. maar ik ga lekker toeren! :]
 
1995.


Heeft iemand hier verstand van tanktassen? Ik wil er namelijk eentje kopen, en ik zie allemaal nette tassen met een mooie prijs op marktplaats, maar de vraag is natuurlijk: Wat kan je er allemaal in kwijt?

dit kan.. wel prijzig.. ipv magneten.



bagster1.jpg

bagster2.jpg

bagster3.jpg


en als ik een klein tochtje maak dan, hier zie je ook direct mijn navigatie die ik gemonteerd heb met het bijgeleverde setje bedoeld voor op de fiets/scooter. Zit als een huis.

70017622_720_FR01_09.jpg

59164177.jpg


3 liter inhoud, 20 euries.. flesje drinken, doekje, oordoppies, sleutels,telefoon, geld etc gaat er dan in.
 
Laatst bewerkt:
Morgen middag ook vrij, kijken wat ik ga doen, rijden of zonnetje zitten :)

Vandaag even op werk de motor laten zien aan mijn directe chef, die had nog net geen emmer nodig om het kwijl vanuit zijn mondhoeken op te vangen _O-
 
Waar gaan jullie?? Mocht het in de buurt van Barendrecht zijn zou ik evt een halfuurtje à uurtje mee kunnen rijden, als ik mij "goed" voel en jullie dat ok vinden uiteraard :)
 
Betekent wel dat ik om 12:30 klaar ben met werken, 20 min later thuis, omkleden en motor pakken 20min. Oftewel vanaf 13:15 kan ik ergens heen rijden.
 
ik heb nog geen route, ,dus als je eventueel die route die we toen vorig jaar pakte rijdt en eventueel inkort hebben we een leuk stukje sturen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan