MF ** Zuid - Holland topic 27 ** op een goed motorseizoen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff zeeeeeeeer kort nachtje.. 5 uurtjes slaap.

ndeeka, we zien jou bij de pomp net voor de brug.

joost en joao tot zo :]
 
Morge :W
Veel plezier voor zij die gaan rijden.
Straks naar schiphol voor een weekje duitsland voor het werk dus tot over een week *D :W
 
Je was niet de enige zwoeger. Vandaag een groot deel van de dag aan de Alp van mijn vrouw zitten sleutelen. Olie, filters, bougies, je kent het wel. Ze had ook nog een storing in de motor. Als hij warm geworden is, dan stop de voorste cilinder en kan je met moeite de 80 nog halen. -O-
Van alles na gekeken en niets kunnen vinden. Meestal is dit probleem andersom. Starten op 1 cilinder en de tweede komt er dan vanzelf bij. Hier dus niet :(
Iemand die we eens van een soort gelijk probleem gehoord heeft :?
:( -O- '( CDI unit naar de haaien :( -O- '(
 
middag :W heb alleen een rondje op de brommert kunnen rijden,was opzich ook wel leuk,bij waddinxveen ff een stukje offroad gedaan _O- .
had er van de week een demper van de mito op gezet(org zat geen demping meer in)ding is nu lekker stil maar gaat ook gelijk een stukje harder :P

verder weer lekker met de mito aan het rommelen *D met een beetje geluk kan ik m volgend weekend denk ik voor het eerst starten,zullen de buren ook leuk gaan vinden O-)
 
zooooo ook weer thuis! na een 300 km touren :P en bijna geen wielrenners en auto's tegengekomen vooral :] en

@ilmar mooie rit :Y , maar ik noem hem "rit der duivelse kei dorpen" ;)
 
Hoi :W

Ik ben ook alweer even terug.

Route: Super :] (op een klein stukkie na :X )
Voorrijder: Super, bedankt Ilmar :} :}
Meerijders: Super :}

en verder dan?
Weer: Super
Verkeer: Super (namelijk weinig tot niets :+)
Eten: Super
IJsje & warme chocomel: Super & Super :9


Ik heb me wel vermaakt. :Y
In de tweede helft van de rit wel wat meer motorrijders tegen gekomen. :]


gelukkig hebben we de foto's nog *O*
https://picasaweb.google.com/105011357017151740671/MFZuidHollandTopic#5723846292357622962

en ook nog een kort filmpje *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan