MF ** Zuid - Holland topic 27 ** op een goed motorseizoen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ndeeka, nightmagic en greenysan, bedankt voor de gezellige dag. zo te zien is iedereen weer goed thuisgekomen. *O*

hopelijk snel weer!

zal straks ook nog wat foto's posten.

heb me niet hiermee bezig gehouden toen ik thuis kwam..

ff in elkaar gezet, gevuld en beplanting erin gezet.

[afbeelding]
Gaaf man! Net een breedbeeld TV.

De visjes die dat thuis mogen gaan noemen boffen maar. :)
 
:? Waar zie je dattie vuil is dan?
Maar je hebt wel gelijk; de rommel van Luxemburg zat er nog op :') (aug 2011). :X
Daarom heb ik hem vanavond eens even lekker afgespoten, zodat het ergste weg is.
Nu de finetuning nog.

Ik hoef me nu in ieder geval niet te schamen als ik hem volgende week bij de dealert breng. Remlicht doet het niet van de voorrem en smeersysteem moet vervangen worden.

Valt gewoon op dat ie niet zo super netjes is zoals we gewend zijn. :P
Zag her en der een vuiltje. ;)

CIMG2810.jpg


Schamen hoef je je zeer zeker niet, volgens mij zien ze bij de dealer graag meer klanten hun motor afleveren in de nette staat zoals jij dat doet.
En niet vol met smerig vet, zand, bagger en zwarte wielen (zoals ik meestal doe :X ).
 
Laatst bewerkt:
visjes moeten nog een weekje wachten helaas. eerst moet alles ff tot rust komen en het water de juiste balans vinden..
 
Mag ik datzelf uitmaken. :?

Meer uitleg is gewenst. :Y
(maar probeer het aantal poppetjes tot een minimum (lees: nul ;) ) te beperken.

Dat mag jij zelf uitmaken :Y
Ik ventileerde alleen mijn mening ten opzichte van de F1 ;) En achteraf was datzelfde bericht van toepassing op Ajax-PSV *D
 
Laatst bewerkt:
Morge :W
@rajean: hsl gaat idd lekker snel, half uurtje naar Schiphol, niet echt luxe of zo
@ilmar: mooie screensaver zo :)

Ziet er uit alsof het een leuk ritje was
 
Beetje ondergesneeuwd door het mooie motorweer, en de bijbehorende ritjes, maar hoe was het zaterdag in Den Pimpelaer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan