Maxsym 400i

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zoals je waarschijnlijk hier al gelezen heb, maak ik in de weekends regelmatig lange ritten van 300-500 km op een dag, zelfs soms zonder autosnelweg, en ik zit er nog steeds ontspannen op.
Ik ben dinsdag naar de eifel geweest en iets meer dan 480km gedaan op 1 dag.
De sym had mij verbaasd in de bergen dat hem nog zo vinnig was.
Het was beter meegevallen met bochten nemen als ik had verwacht in de bergen.
Ben tot nu toe nog altijd tevreden over deze scooter.(is wel mijn eerste scooter,daarvoor 20 jaar met moto gereden)
 
Ja, ik geloof ook dat de MaxSYM iets hoger ligt dan de bv. de Silverwing, maar het blijft een scooter hé, maar ik vind toch ook dat hij behoorlijk zijn deel doet in het bochtenwerk. En de brede achterband plakt ook goed. Ik geloof dat de MaxSYM standaard de breedste achterband heeft in zijn klasse, met een goed loopvlak ook voor bochtenwerk, als er iets even kan geraakt worden is het de middenbok denk ik, maar dan moet je al behoorlijk plat gaan denk ik.
Ja Symke, ik ben ook zeer tevreden, ik heb voor ik hem kocht eerst test gereden met de Burgman 400 en 650 en met de Silverwing. Zeer gelijkwaardig qua comfort (behalve meer bij de 650 natuurlijk), maar toch. Wat de doorslag gaf bij me was de verhouding goeie look, goeie uitrusting en zeer goeie prijs en gelijkwaardige technische kenmerken bij gelijke cc's. Ik vond zelfs de MaxSYM iets vinniger. Ook gemakkelijk aan stukken te raken, goed dealernet, en veel technischce informatie verkrijgbaar.
 
Je hebt ook meer de look van een toermotor dan wel van een scooter hé, ik sta soms verstomd hoeveel mensen naar die MaxSYM omkijken, zowel geparkeerd als op de baan. Ik ben ooit op de parking van de autosnelweg rond Kontich omsingeld geweest door een bus Japaners die allemaal foto's aan het nemen waren, het was net of ik met een Ferrari daar stond. Ik had geld moeten vragen, lol. De onbeleefderikken, zonder iets te vragen, heel mijn privacy naar de botten (knikook).
Ik was toen wel helemaal geladen met topkoffer en zijtassen, bijna zo breed als hun bus (grapje).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan