26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

Nee, daar heb ik geen problemen mee!

Afgelopen jaar met de ANWB een zelfde soort reisje naar de Moezel gedaan (voor het eerst), en dat is heel goed bevallen😃 Oftewel, heb er zin in.

...Ron... sc
hreef op 12 november 2014 @ 10:07
:


[...]

Ja hoor, er is nog plek.
Mits je er geen bezwaar tegen hebt om een kamer met iemand te delen.

Enne..., ik zie dat het 'Zutphen-Chapter' goed vertegenwoordigd is... ;)

Ik zal je op de lijst zetten, en mocht je wel bezwaren hebben tegen het delen van een 2 persoonskamer, dan gelieve even een berichtje te doen.

Dan strepen we je naam weer van de lijst.
 
Nu hangt het van de overheid af..........

.......... oei oei ........... :/

Als het aan de (r)overheid ligt....... :X

pinocchio_zpse8536f51.jpg
 
Morge Ron, Michiel neemt zijn Partner mee. Volgens mij heb je nog een tweepersoons kamer vrij?
Definitief wordt het in de loop van vandaag. Als de roostermaker tenmiste mee wil werken.
Er mag nu eenmaal geen lesuitval voorkomen.


Ik vergis me. Je hebt geen tweepersoonskamer vrij. Maar een plaats in een 3 persoonskamer. Laten we eerst maar de loop van vandaag afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Michiel kan van de deelnemerslijst.
Organisatorisch wordt het voor hem een gedoe; en privé had hij graag zijn vrouw mee willen nemen. Een volgende keer beter. :?
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed zie dan zijn er nog 2 plekjes over, op beide 3 persoon kamers nog 1 plekkie! Is dat geen animo meer voor?
 
Wij willen ook!!! *O* *O* *O*

Dus Boxertall en Boxerdame, beide op eigen fiets.

We zijn net terug uit de Harz, via het Sauerland naar huis gereden en daarbij nog gebruik gemaakt van een stukje van de route die al voor 2015 klaar stond en we keken al vol verwachting uit naar de Toerrit.

Is er nog plek???

*O* *O*
 
...wordt 'r ook eentje wakker... ;)
 
Laatst bewerkt:
Beetje druk geweest, dus net weer even gekeken...pfff opeens boel veel deelnemers.

Hoe kan je nu een 6 pitter crew op de reservebank zetten??
Je gooit er toch gewoon zo'n boxerding uit :+

En mbt die slaapplaats voor je vriendin........
Er is hij ons op de kamer nog wel een plekje. Ga ik gewoon tussenin. Lekker warm en je kan niet meer uit je bedje vallen _O- Dus met Jeanet komt het wel goed dan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan