X-lite X-801 RR Replica J. Cecotto nieuw in doos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saluti di Monstro

MF veteraan
15 sep 2005
4.833
5
Kop van NH
Deze nieuwe X-801 RR is niet gedragen en zit in de doos. Heb deze 1,5 jaar geleden gekocht vlak voordat ik mijn S4RS verkocht. Maat is Large en ik wil er 150 euro voor hebben.

Prijs is derhalve niet bespreekbaar (ook niet all-in verzendkosten) omdat dit een zeer scherpe prijs is voor een nieuwe dergelijke helm.

Kleur is parelmoer wit en ducati rosso :)

Passen (in de kop van NH) geen probleem, opsturen ook mogelijk.

Saluti !

full
 
Is ff een balletje opgooien,vind het erg stil aan het front van Ducati Olanda Club.
Meen me te herinneren dat we voor in het jaar een of ander pakketje kregen en z'n sleutelhanger :? kan zijn dat ik iets mis natuurlijk,ja Foggy kom er maar mee :P
 
Wat is de omtrek bij X-lite voor de maat M?

En waar is in de kop van noord-hollend? :)
 
58 is wat ik zocht ja 😉

Dat zou moeten passen. Alleen om nou 2 uur heen en weer te rijden vind ik een beetje overdreven, zeker als hij niet past. Ga jij toevallig 1 dezer dagen nog richting de randstad?
 
58 is wat ik zocht ja 😉

Dat zou moeten passen. Alleen om nou 2 uur heen en weer te rijden vind ik een beetje overdreven, zeker als hij niet past. Ga jij toevallig 1 dezer dagen nog richting de randstad?

Dat begrijp ik, helm moet goed passen... echter kom ik niet ri randstad. Wellicht een optie om een X-Lite RR (large) te gaan passen bij een motorzaak in de buurt die x-lite dealerschap is ?

Wellicht ook zelf al aan gedacht...
 
Dat begrijp ik, helm moet goed passen... echter kom ik niet ri randstad. Wellicht een optie om een X-Lite RR (large) te gaan passen bij een motorzaak in de buurt die x-lite dealerschap is ?

Wellicht ook zelf al aan gedacht...

Uiteraard.. Maar wilde eerst even je antwoord afwachten. Ik ga even kijken of een motorshop in de buurt zo een helm heeft liggen.
 
Ik krijg meerdere biedingen... maar deze helm mag je overnemen voor de spotprijs van 150 euro en geen cent minder...

Verzending kosten koper, dus ook geen all-in verzoeken hiertoe.
 
Nog geen X-lite dealer in de buurt gevonden om te passen helaas. Dus als je nog een keer wat zuidelijker komt hoor ik het graag ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan