MF-ers in Ede Deel 18

nou voorruit dan, zondag gaat mn vrouw ook mee dus ik rij beide dagen :+ wat een straf :P
 
Zo zie je maar dat een oproepje meer gevolg kan hebben dan gedacht.

Gisteravond de video gemaakt met dank aan Sander (Ride Dirty) die achte
me reed om zo het gedrag te kunnen registreren.
Blijkt dat de aanhanger toch meer wiebeld dan verwacht, blijkt dat het
verticale scharnierpunt toch niet helemaal in de lijn van het midden
van de achterband zit.

Ik ben in conclaaf met de maker ervan wat de beste oplossing gaat worden.
(tijdlijke oplossing is een spacer zodat de hartlijn in het midden komt).
 
Geen dank Ed! Was leuk je te ontmoeten en even te kletsen, ik hoop dat je het snel voor elkaar hebt en er van kunt gaan genieten, mocht je nog eens hulp nodig hebben met iets, gewoon roepen :t
 
B| velen konden niet en kreeg geen reactie dus denk ik rij m door, ben even duitsland ingeweest even spelen :]

Sorry man, als ik wist dat je er zou staan had ik langsgereden :$
 
Yeps, waarom weet ik zelf niet want mensen voor een ritje krijg je hier toch niet bij elkaar -O-

Maar ik ga zo weer lekker alleen een leuk ritje doen hoef ik ook op niemand te letten en kan ik lekker mijn eigen tempo rijden *O* :W
Dat doe ik ook net enige regelmaat of met mijn vrouw. Maar meestal buitenland uitstapjes net als voorheen. Zit ook nog maar weinig op MF en was ietswat benieuwd of het ooit door mij opgestarte Ede topic nog leeft. 😊
 
daar is tegenwoordig Fb en whatsapp voor.

beide als app die een melding op je telefoon geven.

niet mijn favorieten maar MF op de telefoon is niet mijn ding.

als er 3 of 4 'gangmakers' zijn , zijn er ook mensen die meelezen en aanhaken.

op het moment dat dit een app groep is is het geen kwestie van even doorbladeren maar krijg je bij elke scheet een toontje.

ga nou niet zeggen ' dat kan je uitzetten' want dan ben je weer terug bij af qua 'ik ga over een uur rijden, wie gaat er mee'

wie het weet mag het zeggen ;)

overigens vond ik het vandaag echt te heet hoor, blij dat het na morgen klaar lijkt te zijn.
 
Fb en WhatsApp werkt m.i ook beter dan bijvoorbeeld MF qua reacties ect. MF blijf ik leuk vinden maar bijvoorbeeld foto's posten gaat op fb veel makkelijker. Nadeel van fb is dat alle postings nvt amper nog te vinden zijn. Hier kun je lekker terug lezen per pagina 📄. Met dit weer rij ik ook geen motor. We zijn 10 dagen weggeweest met de Ducati Multistrada Enduro 1200 en nu even niks.
Rijden met het Ede topic deedt ik in de begin fase nog wel. Daarna vondt ik het allemaal minder worden en werdt er ook amper gereden of het bekende kleine rondje om de kerk ⛪.
Zie nu dat Le Pens hier ook nog rondhangt :Y
 
mf is veel beter qua zoeken en zelfs dingen van 15 jaar terug komen soms nog langs als opeens iemand het topic vind en reageert ;)

het omslachtig plaatsen van foto's is voor mij de reden dat ik geen reisverslagen meer maak hier.
foto's van google moeten gedeeld staan en de link is zo lang dat een post op een gegeven moment op zn limiet zit van aantal tekens, dat zegt op zich al veel als je ziet hoe lang posts kunnen zijn hier.

foto's op Fb worden wel enorm gecomprimeerd wat handig is voor je data verbruik, maar is dus niet een opslag zoals veel mensen het wel gebruiken. Niet dat dat hier geld met de limiet van inmiddels 2 MB.
wat dus ook zelf verkleinen noodzakelijk maakt.
zal allemaal vast wel makkelijk en snel kunnen, maar als dat weet ben je met de ontwikkelingen meegegaan en ga je niet meer in deze ouwe blauwe dosbox lopen klooien :t

Overigens was het ritje vorig jaar erg leuk en allemaal gezellige deelnemers, als men elkaar eenmaal kent weet je ook hoe het rijden er aan toe gaat.
 
Overigens was het ritje vorig jaar erg leuk en allemaal gezellige deelnemers, als men elkaar eenmaal kent weet je ook hoe het rijden er aan toe gaat.

:^ het geklets dat niemand wil meerijden gaat er bij mij niet in. B| De datumprikker van vorig jaar werkte prima. En bij ad-hoc oproepen mag je blij zijn als er minstens 1 aanhaakt. :] (:])
 
Laatst bewerkt:
:^ het geklets dat niemand wil meerijden gaat er bij mij niet in. B| De datumprikker van vorig jaar werkte prima. En bij ad-hoc oproepen mag je blij zijn als er minstens 1 aanhaakt. :] (:])
. Ik ben hier al wat jaartjes niet meer actief geweest mede omdat er toendertijd alleen maar veel gepost en weinig gereden werdt. In de begin periode o.a met Myth erbij waren we nog wel eens met 6 personen oid. Daarna werdt het minder en werdt er al gereden bijna altijd korte ritjes maar nooit eens een dagje weg oid. Wie er nu actief zijn hier weet ik niet maar ik zal eens proberen het hier wat te blijven volgen en misschien kunnen we als het ffe wat minder warm is sowieso een keer wat afspreken om bijvoorbeeld in de avonduren wat te rijden in de omgeving hier. Op zich zijn er natuurlijk genoeg leuke wegen in onze omgeving.
 
Laatst bewerkt:
ik ken het hok van Ad niet, heeft hij ook een sleutelhokkie ofzo.

full
 
ik zal ook eens kijken of ik wat vaker kan mee lezen en rijden!

heb sinds vandaag een superbikestuur op de zx10r zitten! dat is ff wennen zeg maar wat een smijt fiets is nu zeg! en hij kan nog hard ook!
 
Ja idd! Had nog wel eens met jou gereden.

Had jij ook aan je toplui zitten zagen? Want zit nu rege de kuip aan met volledig insturen.. met rijden geen last!
 
Ja idd! Had nog wel eens met jou gereden.

Had jij ook aan je toplui zitten zagen? Want zit nu rege de kuip aan met volledig insturen.. met rijden geen last!

Nee bij paste het precies :+
Wel een poosje met het stuur aan het stellen geweest
Verder een ideale oplossing
Veel beter overzicht en handeling
Veel plezier ermee
Dat gaat jou wel lukken denk }) ;)
 
Kom ik aanzetten met 2 jaar motorrijbewijs en volgende week 8 aug 41 jaar... #midlifecrisis :$

Maar ik mag het wel worden in goede gezondheid en in mijn geliefde land 🇨🇵☀️🍷🍾🥖🥐⚽🎉🏖️

:t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan