MF-ers in Ede Deel 18

Haha nou vanavond ga ik hem weer eens rond. Dit keer andersom vanaf Amerongen naar Nieuwegein en dan aan de andere kant terug tot aan Veenendaal.

Ja Barneveld en omstreken is inderdaad leuk. Maar na een tijdje is wat verder kijken ook wel eens leuk.

Ik zit helaas nog tot het begin van de avond in Leiden,dus ben pas laat weer in Ede...
 
A.s Zaterdag ben ik om 1 bij BP, doe rustig sigaretje roken en wat drinken en daarna rij ik weg tussen 13.15 en 13.30..wie mee wil zie ik dan *D
 
Kom net terug uit zwarte woud

Heerlijk gehad. Echter vlak voor Nederland toch nog flinke bui gehad.
Eigenlijk gewoonte aan het worden. Grr
 
Nacht van Assen was lekkerrr haha, morgen (straks) naar de race *O*
 
Heej.. Zit jij hier nog steeds zie ik nu. Gr driver :)

Yeps, waarom weet ik zelf niet want mensen voor een ritje krijg je hier toch niet bij elkaar -O-

Maar ik ga zo weer lekker alleen een leuk ritje doen hoef ik ook op niemand te letten en kan ik lekker mijn eigen tempo rijden *O* :W
 
Ik zou graag mee rijden, maar helaas heb ik 3 tentamens aankomende week dus ik zit opgesloten in m'n kamer op te leren :(
 
Yeps, waarom weet ik zelf niet want mensen voor een ritje krijg je hier toch niet bij elkaar -O-

Maar ik ga zo weer lekker alleen een leuk ritje doen hoef ik ook op niemand te letten en kan ik lekker mijn eigen tempo rijden *O* :W

Ik ga nog een keer met je mee hoor :t
 
a.s zaterdag heb ik niets en ga ik rondje..

ik hoor wel van je of je mee rijd :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan