Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Heb vanochtend om 11:00 mijn rijbewijs opgehaald en dus de rest van de dag gereden. Wat een machine, GE-WEL-DIG! En heb hem nog niet eens echt open getrokken want ik wil hem rustig inrijden.

Heb de hele dag met een gigantische glimlach op mijn gezicht rondgereden! De eerste 263km zijn een feit! Heb gelijk voor dinsdag een afspraak gemaakt voor de 1000km beurt.

Al met al een hele geslaagde dag, en morgen mogen we weer! *O*

Daan

Als hij warm is kan je hem gewoon optrekken maar niet in de toerenbegrenzer laten gaan. Rustig inrijden is onzin. Ben zelf in de aprilia en ducati fabriek geweest en daar pakken ze ze willekeurig er uit en gaan ze zo op de test bank om te kijken of het vermogen er wel uit komt. En geloof me dat doen ze niet zachtjes.

En voor de rest veel plezier maar dat gaat wel lukken
 
Laatst bewerkt:
Gaaf, waar was dit? Wellicht ben ik daar ook nog in de buurt geweest vandaag.

Dan moet je wel erg noord zijn gereden, was in de buurt van Delfzijl.

Had via youtube en face book al contact met de eigenaar van die SP gehad, en vandaag toevallig tegen gekomen.
Dus meteen maar even wat foto's gemaakt *O*
 
Dan moet je wel erg noord zijn gereden, was in de buurt van Delfzijl.

Had via youtube en face book al contact met de eigenaar van die SP gehad, en vandaag toevallig tegen gekomen.
Dus meteen maar even wat foto's gemaakt *O*

Ja oké, zo ver noord ben ik inderdaad niet geweest. :P
 
Laatst bewerkt:
Beeldmateriaal volgt natuurlijk na monteren :P

Jij had toch je knippers weggewerkt?

Heb je de bevestigingssteun van de voor knippers er af gehaald of laten zitten?

Zie pijl:

full






ps.
ben dus ook bezig met de knippers inbouwen.
was al zoiets van plan, maar toen ik hier de foto's zag was ik om!
dus alle credits aan jou.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand een adresje waar ze de ecu kunnen flashen met testbank? Wil eigenlijk geen pc5 en de standaard ecu flash heb ik zo mijn twijfels over
 
Weet iemand of je de klok op het display van de MT-09 op 24-uurs modus kunt zetten? Deze staat standaard (bij mij in ieder geval) op 12-uurs modus.
 
Staat in het boekje als het goed is

Had ik al in gekeken maar daarin staat het volgende:
full


Er staat dus alleen dat er gebruik wordt gemaakt van een 12-uurs systeem, maar niet hoe (en of) dit aan te passen is. Dus vandaar dat ik hier vroeg of iemand wist of dit mogelijk is, zo ja hoe? ;)

Groeten,
Daan
 
Jij had toch je knippers weggewerkt?

Heb je de bevestigingssteun van de voor knippers er af gehaald of laten zitten?

Zie pijl:

[afbeelding]





ps.
ben dus ook bezig met de knippers inbouwen.
was al zoiets van plan, maar toen ik hier de foto's zag was ik om!
dus alle credits aan jou.

Leuk dat je ook hierop bent gekomen!
Ik heb deze laten zitten en achter gewoon de bijbehorende ring gebruikt die je bij de knipperlichten krijgt. De knipperlichten bedekken het allemaal wel goed.
Succes! ben benieuwd hoe het bij jou 09 zal staan!
 
Iemand zulke knippers gemonteerd?
En waar heb je deze dan gekocht? Zie ze alleen op EBay specifiek voor de MT, wil geen goedkope Chinese meuk, dus gewoon met een E-keur.
full
 
Vanmorgen een ander knipperlicht relais (onafhankelijk van belasting) gemonteerd omdat de standaard oplossing van yamaha niet goed werkte. (Met weerstanden, maar de alarmlichten knipperden maar 1x en bleven dan uit.)
 
Iemand zulke knippers gemonteerd?
En waar heb je deze dan gekocht? Zie ze alleen op EBay specifiek voor de MT, wil geen goedkope Chinese meuk, dus gewoon met een E-keur.
Ik denk dat die nooit een geldige E-keur kunnen krijgen,want zie zijn onmogelijk goed zichtbaar van vooraf gezien.
 
Ik denk dat het wel meevalt. Je hebt ze ook zo plat voor op een kuip met e-keur.


[afbeelding]

Ik denk dat je het niet moet willen, richtingaanwijzers zijn ervoor om het andere verkeer te informeren. Als ze je niet zien rijden ze je voor je kokosnoot en heb jij een probleem. Idem dito geldt in mijn optiek voor de achterlichten met knipperlichten erin. Ziet er leuk uit, maar is niet veilig. De wet schrijft niet voor niets een tussenafstand voor richtingaanwijzers voor (uit mijn hoofd 30 cm).
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zondag een week naar oostenrijk met de MT-09SP. Hebben jullie nog tips of dingen waar je op moet letten?

Groeten,
Daan

Rij niet te hard het stikt er van de politie. Geen open uitlaat. En genoeg flits camera's en ja ik kreeg een paar jaar geleden alle drie.
:]
 
Ik ga zondag een week naar oostenrijk met de MT-09SP. Hebben jullie nog tips of dingen waar je op moet letten?

Groeten,
Daan

Ben je wel eens in het buitenland geweest met de motor, en dan bedoel ik niet 20 km de grens over, maar de heuvels in? Sauerland, Harz, Weserbergland of Eifel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan