hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^
Normaal ben ik het meestal eens met de moderatoren, maar hier ben ik toch iet mee akkoord. Ook gaan er trouwens minder nieuwe belgen bijkomen op deze manier.

Vanhieruit gaan we inderdaad minder leden kunnen werven om dit forum over te nemen }) O-)
 
full
nu kan ik Zondag nie gaan :]


krijg familie over de vloer :r miljaar B|
 
Bedoelen jullie dit stukje rijplezier?



je rijdt wel strak zeg bladertje, en netjes de bochten ingestuurd.....
kan wel zien dat je regelmatig het circuit berijdt,
leer mij nou eens knee downen, dan hou ik je nog eens bij :9



Om de ellende niet te laten herbeginnen zal ik geen namen noemen, in een topic schreef men: "met zijn dikke mayonnaise-bek, palingvel vol str*nt, met uw vlaams patatwijf" .
Leuke kerels, en de meelopers toonden het icoon van TNT als voorstel tot liquidatie.
Er kwam een voorstel om mij te "verbouwen"...dat vertel ik U wel bij een koffie op de Lippenslaan.


je voelde je daar toch niet bedreigd door....
zoja... dan zullen we die persoon eens onder handen nemen :X



Zou er kunnen voor gezorgd worden dat er in het algemeen forum een verwijzing naar hier komt, voor 1 of 2 weekjes zodat iedereen zijn weg vindt ?

Dank op voorhand :W


slim idee,
ik heb het uitgevoerd,
nu maar hopen dat de modjes meewerken _O-

edit: dit idee heeft nog geen half uurtje geleefd,
zit alweer een slotje op
:(



Deel 4 mag dan naar 'off-topic', denk dat het grootste deel van de berichten in dit topic daar wel thuishoort.
Maar dat is juist het leuke aan dit topic, alle mogelijke onderwerpen door elkaar... Het blijft dus vrij ALGEMEEN.


zo dacht ik er namelijk ook over,
maar wie begrijpt die Belgen nou??? :?


Welken paljas geeft dat forum hier verzet :?


:+


je was wel even in paniek toch...... *O*


Heee vergeet mij niet bij de Antwerpenare te zetten he!?

Ben er ook ene van Berchem ! *O*


heb nog geen foto van je stalen ros,
geen foto geen plaatsje....
kijk in de openingspost ;)



:^
Normaal ben ik het meestal eens met de moderatoren, maar hier ben ik toch iet mee akkoord. Ook gaan er trouwens minder nieuwe belgen bijkomen op deze manier.


dat denk ik ook,
zullen we afspreken om een wachtronde te doen,
daar hacken we alle belgen hierheen die zich nieuw aanmelden :o


En dan niet te vergeten; alle nuttige informatie die je hier kunt krijgen _O-

:W


amen :}


aaah hiere ist topic *O*

ik maar zoeken :?

morgen ies een toerke doen samen mee mijn pa :] als het weer wa deftig is natuurlijk :9 8-)


morgen klote week,
zondagmiddag begint het pas interessant te worden,
net op dit tijd arriveert het familiebezoekje bij Katoh *O*
 
Laatst bewerkt:
Daarnet naar de "pre opendeurdag/avond" bij qms geweest, staan leuke dingen binnen, als je van dikke twins en italiaanse vormgeving houdt.
En dan de eigenaar zijn moto, Da gaat een bom worden, andy zal mij wel kunnen beamen :9~

Binnenkort eens op onderhoudt gaan, prijzen lijken goed, dus in een keer een hogere ruit, stalen remleiding, en andere tandwielen(verhouding) en ketting laten doen.

Dan kan mijn sezoen echt van start gaan.

Bon goeie nacht nog iedereen
 
@ tracer : Inderdaad, die zwarte gipzer is de mijne :). Jij bent dan die zx-6 ridder die vooral bij regenweer je motor richting KAHO stuurt :+
Mooie fiets btw, met een wel heel speciale kleursteling :P . Het is eens wat anders dan al die scooterpoezen :]
 
Ah nog een verloren zoon die zijn weg terug gevonden heeft *O*

En wat die sm betreft, jammer dat ik onvoldoende centjes heb, anders was je zeker dat hij "liefdevol" zou behandeld worden bij de volgende eigenaar.
Ja die prijs is maar een vraagprijs hé :P
- (min ) de uitlaat de valblokken en het onderhoudsbeurtje aan 5000km mag je hem komen halen voor 4600€
;)
Naked staat ondertussen ook te koop want heb mail gekregen van husk dealer datie mijn :] nie wil overnemen B| http://www.2dehands.be/zwarte-speed-four-vele-opties-21311936.html?per=100
 
Aah, hier zitten die Belgen allemaal!!!

Dan zal ik me ook even kort voorstellen:

Ben een Suzuki SV1000S rijder uit Diepenbeek, Limburg en volgde tot voor kort eigenlijk maar 1 topic op dit forum.

--> SV1000 TOPIC

SV9_17_09_2006.jpg

SV7_17_09_2006.jpg
 
Aah, hier zitten die Belgen allemaal!!!

Dan zal ik me ook even kort voorstellen:

Ben een Suzuki SV1000S rijder uit Diepenbeek, Limburg en volgde tot voor kort eigenlijk maar 1 topic op dit forum.

--> SV1000 TOPIC

[afbeelding]
[afbeelding]
Welkom hier, ook een Wim, kan alleen maar goed zijn :+
Mooie motor, jammer dat hij niet zo bruut is als de TL, anders reed ik nu ook met een SV onder mijn kont
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan