2 Juli DUTCH RIDE OUT 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoveel gajes dat zich vrijwillig op een centrale parkeerplaats verzamelt en schreeuwt om aandacht... Dit voelt als een gemiste kans voor de politie om even de rotste appels eruit te pikken? -O-

Maar "gelukkig" organiseren ze dit volgend jaar vast nog een keer... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
Ik ga even weg uit dit topic, voel me niet thuis tussen al die bekrompen gehersenspoelde geesten... jongens gaan jullie braaf je leventje leiden :W
 
Rev Bombs... motorblokken vliegen uit elkaar zonder begrenzers, herrie was er, maar okee... toen
Ik snap die behoefte werkelijk niet. Dat druist toch in tegen je gevoel als je maar een béétje gevoel voor techniek hebt?
 
Ik snap die behoefte werkelijk niet. Dat druist toch in tegen je gevoel als je maar een béétje gevoel voor techniek hebt?
ik doe het sowieso niet... ik ben gewoon een bezadigde brave ouwe lul (geworden) maar heb wel begrip voor wat een ander leuk vindt.. Geen van mijn 20 motoren heeft het rode gebied mogen kussen
 
ik doe het sowieso niet... ik ben gewoon een bezadigde brave ouwe lul (geworden) maar heb wel begrip voor wat een ander leuk vindt.. Geen van mijn 20 motoren heeft het rode gebied mogen kussen
Rode gebied kussen is het probleem niet. Maar wel als je dat onbelast doet.
 
Alleen JOUW manier van motorrijden is de goede, niet??? al het andere is mongolenwerk...
er is meer fun in de wereld dan alleen jouw fun.
Klopt. Maar als jij je als een Josti wilt gedragen op de weg en dan denkt dat je cool bent of soortgelijk gedrag wilt proberen recht te lullen moet je dat vooral doen. Ik wil alleen met beide niks te maken hebben.
 
Gek heh, als je meedoet met mudmasters, en dat is hobby tot in het extreme, is het wel goed en ben je een held... als je met een motor wat meer doet dan in het dagelijkse leven ben je een asosiale milieuverpestende teringhufter... bekrompen geesten, blijf uit zo'n topic als dit weg... ga je opwinden over een ledlampie in de huiskamer van 8 watt ipv 6 watt... niet persoonlijk hoor, @truusjetrap meer als overleg... met jou
Alleen die vergelijking al, en dan een ander bekrompen noemen. Als je een sportief evenement waar geen mens last van heeft wilt vergelijken met een optocht van onzekere pubers dan snap je het echt niet man. :')
 
Wat doe je dan in dit topic?
Omdat ik vrij mag reageren. En mijn mening mag uiten. Daar is een forum voor. Omdat ik, en velen met mij, dit gedrag niet normaal vinden en omdat ik vind dat het niet als “normaal” of “stoer” bestempeld moet worden.
Je mag zelf ook graag reageren in diverse topics toch?

Dit heeft ook niks met jong of onbezonnen zijn te maken, of met jullie (en mijn) uitspattingen toen we jonger waren. Er rijden lui van alle leeftijden mee. Dit is een toonbeeld van de onverzadigbare schreeuw naar aandacht, bevestiging en erkenning die de bloed onzekere mens anno 2023 zo wanhopig najaagt.
En ja, social media speelt daar een grote rol in.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik vrij mag reageren. En mijn mening mag uiten. Daar is een forum voor. Omdat ik, en velen met mij, dit gedrag niet normaal vinden en omdat ik vind dat het niet als “normaal” of “stoer” bestempeld moet worden.
Je mag zelf ook graag reageren in diverse topics toch?

Dit heeft ook niks met jong of onbezonnen zijn te maken, of met jullie (en mijn) uitspattingen toen we jonger waren. Er rijden lui van alle leeftijden mee. Dit is een toonbeeld van de onverzadigbare schreeuw naar aandacht, bevestiging en erkenning die de bloed onzekere mens anno 2023 zo wanhopig najaagt.
En ja, social media speelt daar een grote rol in.
Maar was je erbij dat je er zoveel - zelfs tot in de details - van weet? :?
 
Staat net een filmpje op NU.nl….politie was erbij maar greep niet in. Nou, dan was het toch prima, net als bij voetbalwedstrijden….. :+
 
Volgend jaar doen ze het onder het mom van protest en dan mag het en krijgen ze begeleiding.
 
Ik had vanmiddag in het dorpje Zwolle dat een paar knapen met hun hand draaiden, heb het juist niet gedaan om de rust in het dorp niet te verstoren….
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan