hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier het vervolg
........

en dit op +-10.000kms en onderhoud gehad op 8500
de vorige eigenaar heeft er precies goed mee gespeeld gehad |(

indd, das wel snel een koppeling erdoor... nu ja... is ook wel sportief machien, maar toch... en miss ineens een iets dikkere veer derin, als er dan wat slijtage optreed kan ze toch weer iets langer mee (mja ken nie zoveel van techniek dus kan ook goed fout zitten ;) )
either way, daarna zit ge weer met wat nieuwigheden erin en das altijd wel leuk :)
 
Dedju, allemaal belgen hier!
'k ben hier al efkes opt forum aant rondsurfen, en nu heb ik dus het licht gezien!


full
den tetten :+
 
ik ook morgen gaat om 5 uur al de vervloekte wekker......
volgende week zaterdag moet ik tegen een uur of 18 uur in Bree zijn,
is dat bij jou in de buurt Langeswa?????

goodnight allemaal



ps Katoh: hoe was je familiebezoekje })

:N ben gaan :] met slibernau :9

Zaterdag bij Qms, van gijsegem, en eens bij schockaert zien of Mexion er
was, maar was er niet |(
Zondag naar promotor, lammens en dan nog wat rondgetuft, rerrasje
gedaan 8-)
Familie kan komen waneer het regent O-)

*O* *O* :W
 
Net even langs geweest op opendeurdag van Promotor, die Yamaha dealer op de baan naar Lede. Was wel gezellig: veel moois in de etalage, circuitmotoren en tweedehandsmotoren buiten te bekijken, een bar uiteraard ;) ...
Moet wel zeggen dat Yamaha nooit echt helemaal mijn ding zal zijn, op een prachtige grijze R1 die er stond na dan... Wel veel mooie motoren van bezoekers gezien, o.a. prachtige MV Agusta F4, mooie Fireblade 954... De mijne stak er nogal bleekjes tegenaf.
Geen MF-stickers gezien, maar ja, heb eigenlijk zelf ook nog geen sticker :o


Welk uur was je daar :? slibernau en ik zijn daar ook geweest :Y
zo rond 14uur :]
 
Welk uur was je daar :? slibernau en ik zijn daar ook geweest :Y
zo rond 14uur :]

Bij mij was het wat later. Was eigenlijk van plan om wat te gaan rijden in de buurt van Oudenaarde, maar eerst even bij maat in Zottegem gestopt. Dan gehoord dat het opendeurdag bij Promotor was, en dan maar onmiddellijk rechtsomkeer gemaakt richting Aalst. Ben er tussen 16u en 17u geweest denk ik.

Als er iemand iets weet van toekomstige opendeurdagen of andere evenementen in de buurt, laat het hier weten. Maakt de kans dat we elkaar tegenkomen wat groter.
 
Laatst bewerkt:
Slecht topic om bekend te maken met al die Honda fans hier maar Honda is niet echt mijn merk :N
Maar moet toegeven dat die nieuwe 600rr erg lekker zit :Y alles past gwn perfect en zit op de juiste plaats voor mij :}
Maarja koop toch nooit geen 4cyl ss :N
Mss ooit een 3cyl :9~ d675 8-)

Bij mij wordt hij wel overwogen, maar ben er echt nog niet uit. Heb dan ook wel nog even, eerst afstuderen en gaan werken na de zomer en zien wat we dan kunnen betalen.
Mogelijkheden zijn momenteel vrij divers: Ducati Monster S2R1000, Suzuki SV1000S, Honda CBR600RR, Triumph Daytona675 of Triumph Speed Triple.
 
hier het vervolg

ik kon het dus niet laten en heb ze maar even gauw uiteen gehaald
het is dus duidelijk de koppeling die erdoor is

Stop !! Geen technische uitleg geven. Voordat je het weet verbannen ze ons naar "Techniek, vraag en antwoord" |(
 
:N ben gaan :] met slibernau :9

Zaterdag bij Qms, van gijsegem, en eens bij schockaert zien of Mexion er
was, maar was er niet |(
Zondag naar promotor, lammens en dan nog wat rondgetuft, rerrasje
gedaan 8-)
Familie kan komen waneer het regent O-)

*O* *O* :W
tja zaterdag is men dagje vrij 8-)
dus dan was ik er idd niet :W
 
Weer veel lees werk, heb eens nen dag niet kunnen volgen.
Gisteren lekker lang gaan rijden, eerste "serieuze" zit gedaan.
532km om iets voor 10 vertrokken bij mij thuis, en om 20.15 terug thuis gekomen.

langs ninove, dan even richting "de gavers", en daar ergens is een heel mooi baantje met bochtjes in. dan verder naar de d'ardennen, en dan Frankrijk binnen. (en wat kom je in frankrijk tegen: Nederlanders (geen mf stickers)).

Daar ergens langs de weg bij nen italiaan gaan eten, viel goed mee, maakte zijn pizza's nog in stenen oven :9~) Hierna even in een soort carnaval gezeten, kreeg daar ineens mijn pollen vol snoep gestolen, vond wel sympathiek, maar daar sta je dan met je 2 handen vol op de moto met handschoenen aan, en een lerenpak is niet echt t meest handig voor dingen op te bergen, gelukkig dat enkele omstaanders dan zak open gedaan hebben en mij geholpen.

Hierna lekker de kronkelende baantjes de "bergjes/heuvels hoe moet je dat noemen :? ) in, was zalig om te sturen, en om even rustig te rijden en rond te kijken natuurlijk ook. Een paar keer gestop aan zo een parkeerplaats voor 3-4 auto's die uitzicht geven op een rivier waarvan k nietmeer op de naam kan komen.

Verder nog 2 keer "gendarmes" tegen gekomen, geluk dat die Fansen ruim op tijd begonden teken te doen van rustig rijden, en daar passeer je dan tegen 30-40km/h aan hun controle. Hier zouden ze "boos" kijken, maar daar vonden ze dat nog leutig, ah je, zolang je in de dorpjes 50 rijdt, maakt het hun niet echt uit.

Nadien nog even koffie gedronken (moest aan Sheldon zijn verhaal vanuit het vorige deel denken :) ) en de snoepjes opgeeten.
En dan naar huis vertrokken (ong. 17.45) 2 keer omleiding gehad, en dan even in spanning gezeten want tank lampje begon te branden, na 17 km dan toch tankstation gevonden, (dat missen was wel een probleem want t 2de was 57km verder).
Op het tanken na dik 200km in een stuk gereden.

Was een plezante ervaring, en ga da zekers nog doen, maar moet eerlijk toegeven, ik was blij toen ik thuis kwam (nek deed zeer, zitvlees gevoelloos en t begon redelijk koud te worden een uurtje 150km/h autostrade zo savonds), want met hiervoor als langste rit ongeveer 150km met 2 pauzes was dit ineens heel veel stuur plezier.
 
Laatst bewerkt:
ik ben gisteren eventjes de muur van geraardsbergen gaan oprijden,
en dan een paar keer klaverblad gereden op de op - en afrit van aalst O-)

maar was iets te veel wind naar mijn goeste :r

:W
 
:N ben gaan :] met slibernau :9

Zaterdag bij Qms, van gijsegem, en eens bij schockaert zien of Mexion er
was, maar was er niet |(
Zondag naar promotor, lammens en dan nog wat rondgetuft, rerrasje
gedaan 8-)
Familie kan komen waneer het regent O-)

*O* *O* :W
ela katoh ik was er ook bij eh ge verwaarloosd mij B| :W bij pro motor ben ik zondagmorgen geweest tot als da filmen gedaan was
 
Dat het maar rap terug begint te regenen. Dat is nu de tweede week van dit jaar dat het goed weer is en ik moet weeral met de late gaan werken, verleden keer was het juist het zelfde. En als ik dan met de vroege sta, dan heb je een hele week regen.

En net nu dat ik deze week geen verlof kan pakken op het werk.
 
Laatst bewerkt:
Weer veel lees werk, heb eens nen dag niet kunnen volgen.
Gisteren lekker lang gaan rijden, eerste "serieuze" zit gedaan.
532km om iets voor 10 vertrokken bij mij thuis, en om 20.15 terug thuis gekomen.

langs ninove, dan even richting "de gavers", en daar ergens is een heel mooi baantje met bochtjes in. dan verder naar de d'ardennen, en dan Frankrijk binnen. (en wat kom je in frankrijk tegen: Nederlanders (geen mf stickers)).

Daar ergens langs de weg bij nen italiaan gaan eten, viel goed mee, maakte zijn pizza's nog in stenen oven :9~) Hierna even in een soort carnaval gezeten, kreeg daar ineens mijn pollen vol snoep gestolen, vond wel sympathiek, maar daar sta je dan met je 2 handen vol op de moto met handschoenen aan, en een lerenpak is niet echt t meest handig voor dingen op te bergen, gelukkig dat enkele omstaanders dan zak open gedaan hebben en mij geholpen.

Hierna lekker de kronkelende baantjes de "bergjes/heuvels hoe moet je dat noemen :? ) in, was zalig om te sturen, en om even rustig te rijden en rond te kijken natuurlijk ook. Een paar keer gestop aan zo een parkeerplaats voor 3-4 auto's die uitzicht geven op een rivier waarvan k nietmeer op de naam kan komen.

Verder nog 2 keer "gendarmes" tegen gekomen, geluk dat die Fansen ruim op tijd begonden teken te doen van rustig rijden, en daar passeer je dan tegen 30-40km/h aan hun controle. Hier zouden ze "boos" kijken, maar daar vonden ze dat nog leutig, ah je, zolang je in de dorpjes 50 rijdt, maakt het hun niet echt uit.

Nadien nog even koffie gedronken (moest aan Sheldon zijn verhaal vanuit het vorige deel denken :) ) en de snoepjes opgeeten.
En dan naar huis vertrokken (ong. 17.45) 2 keer omleiding gehad, en dan even in spanning gezeten want tank lampje begon te branden, na 17 km dan toch tankstation gevonden, (dat missen was wel een probleem want t 2de was 57km verder).
Op het tanken na dik 200km in een stuk gereden.

Was een plezante ervaring, en ga da zekers nog doen, maar moet eerlijk toegeven, ik was blij toen ik thuis kwam (nek deed zeer, zitvlees gevoelloos en t begon redelijk koud te worden een uurtje 150km/h autostrade zo savonds), want met hiervoor als langste rit ongeveer 150km met 2 pauzes was dit ineens heel veel stuur plezier.

Zalig ritje blijkbaar. Ik ga ook geregeld op m'n eentje een lange rit maken, maar zo ver als jij heb ik nog nooit gereden. Zo alleen naar Frankrijk is toch wel ver, en de meeste mensen met een motor die ik ken beperken zich meestal tot ritjes van max. 100 km, dus die krijg ik daar niet mee naartoe (de meesten rijden dan ook een Harley).
 
Zalig ritje blijkbaar. Ik ga ook geregeld op m'n eentje een lange rit maken, maar zo ver als jij heb ik nog nooit gereden. Zo alleen naar Frankrijk is toch wel ver, en de meeste mensen met een motor die ik ken beperken zich meestal tot ritjes van max. 100 km, dus die krijg ik daar niet mee naartoe (de meesten rijden dan ook een Harley).


Was niet alleen hoor was iemand bij die de weg vrij goed kent, met mijn orientatie vermogen zou k op deze moment half weg Rusland zitten :z , En de Gps (heb z'n 3 maand een zumo staat er nog steeds niet op, moet echt eens werk maken voor een plaatje te construeren (op de mile is niet echt plaats voorzien)
 
Bij deze wat foto's, later nog enkele meer, van mij aanwinst van het laatste half jaar ;)

net gemerkt dat men rechter kleine pinker vooraan wat onuitgelijnd staat, lol, maar doet er nie toe, bij deze, some pictures:
full

full

full




veranderingen die er volgende maand aankomen: Hyperpro veren (voor en achteraan) carbonremleidingen en nieuw set bandjes ;) later wil ik nog werk maken van een nieuwe uitlaat en men streetfighterstuur der eens op krijgen, maar... moet ik tijd en geduld voor hebben en momenteel rijdt ik liever rond dan hem zo afgebroken te zien staan ;)

oh ja, k zou de laatste foto ook graag in de beginpost willen hebben (zo naast mijn nickname zo) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan