Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk ??? (versus III)

hoeveel km rij je gemiddeld per week?

  • 10 tot 100 km

    Stemmen: 3 13,6%
  • 101 tot 200 km

    Stemmen: 9 40,9%
  • 201 tot 300 km

    Stemmen: 7 31,8%
  • 301 tot 400 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 401 tot 500 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • meer.... veel meer

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet er iemand waar je van die lange fexiebele ventielen kan kopen, (zoals het buisje dat je op een fietspomp moet draaien)

Denk dat met zoiets u banden oppompen aan een tankstation veeeeeeeeeeel makkelijker kan.
ik denk dat je zoiets wel kan vinden in een autozaak, ik heb wel al eens ventielverlengers gezien (waren een cm of 10) in een autozaak
 
dat van die batterijen is nog waar ook, vriendin in Maldegem zat zonder....
tja.... die dingen zuigen leeg bij haar.....
tegen mij zegt ze dat het voor de fototoestel is..... ondertussen.... :X

[me]Sheldon verwacht nu wel een reactie omdat ze hier ook wel eens mee leest[/me] })

Ze is misschien beter dat ik langs ga als die dingen zo snel leeg zijn }) misschien een fototoestel met netvoeding kopen :?
Zou het kunnen dat je soms in de Reesinghe te vinden bent, als ik loop sta ik er binnen de 5 minuten 8-)
 
is er iemand die weet waar slibernau ergens uithangt :?
de koffie meeting nadert en nu weten we nog nie waar em woont hé :( schandalig ist
tis toch altijd tzelfde met diene gast, als gem nie verwacht is tem aanwezig en als gem nodig hebt is hem nergens te bespeuren |(
we zullen mischien afspreken aant rondpunt, opel garage vanderhagen.
katoh zal voorrijden hij zou hem weten wonen :W

Ik weet hem ook wonen *O* , maar aangezien ik met een brommerke rij zul
je niet sneller kunnen rijden dan -O- 55km/u. :N .

*Maar mischien ben ik sneller in de binnenbaantjes :X O-)
 
eindelijk reactie...... mag ik aannemen rond een uur of twee bij die beruchte opelgarage.... en Katoh zou de weg weten????
Denk eerlijk gezegd dat hij het nu alweer vergeten is.....
Dus om twee uur jongens (en meisjes???)



Ik wou iets zeggen maar ik ben het alweer vergeten |( |(
 
Zie hier nie veel foto's van belgen moto's
Zet er mijn xl250 alvast op want sta nog nie in de lijst
full
 
morgen iemand mee op de pinksterrit?

nuja, echt zuige bij jorissport ze, khadn gebeld of ze nog diene lichtblauwe veste hadde va HG, joajoa, kom maar af, ze zijn 80 euro,
ikke natuurlijk jawadde, goeiekoop, na den bank en derachter
kommek dertoe zitte gene bescherm stikken in, (eruit gelate vo prijs te drukke tis noges 70 vo alle stukken)
kannk evengoe menne frak aandoen eh :(

ik heb hier nog een mooie Richa lederen jack met beschermstukken voor je liggen,
nou ja.... ik eigenlijk niet maar Gixxerfreak, maar de jas ligt bij mij.... :X
zwart, leder, rugbescherming, elleboog en schouderbescherming en uitneembare wintervoering,
voor mijn vriendin te klein, want ze kreeg der tieten er niet in |(


edit: kwanta kosta is 100 euro *D
 
Laatst bewerkt:
voor de heren koffieleuten (ikke, Katoh, Evil kim, El baelos, SV jakke, Rotamax en wie nog meer???)...... bij (nog) geen bericht verder van Slibernau maken we zelf maar een afspraak.... samenkomen om 14 uur morgen in de Kareelstraat bij de opel garage...vanuit daar weet Katoh of SV jakke wel de weg naar de bouwput van Slibernau
 
morgen iemand mee op de pinksterrit?

nuja, echt zuige bij jorissport ze, khadn gebeld of ze nog diene lichtblauwe veste hadde va HG, joajoa, kom maar af, ze zijn 80 euro,
ikke natuurlijk jawadde, goeiekoop, na den bank en derachter
kommek dertoe zitte gene bescherm stikken in, (eruit gelate vo prijs te drukke tis noges 70 vo alle stukken)
kannk evengoe menne frak aandoen eh :(

Ik misschien, hoe laat en waar begon dat weer juist ? :?
Heb wel de nachtshift vandaag maar met de coast tour heb ik het ook zo gedaan.
 
voor de heren koffieleuten (ikke, Katoh, Evil kim, El baelos, SV jakke, Rotamax en wie nog meer???)...... bij (nog) geen bericht verder van Slibernau maken we zelf maar een afspraak.... samenkomen om 14 uur morgen in de Kareelstraat bij de opel garage...vanuit daar weet Katoh of SV jakke wel de weg naar de bouwput van Slibernau
ik ga ook mee zelle *O*
 
Zie hier nie veel foto's van belgen moto's
Zet er mijn xl250 alvast op want sta nog nie in de lijst[afbeelding]


*O* Welkom chriske39 *O*
zijn er idd niet veel..... een paar honderd misschien :X
achter de meeste namen staat de motortype.... en als je daar nou eens op klikt B|
verder hopen we ook op vele (on)zinnige posts van je om dit topic bovenaan te houden

you're on the list :Y
 
ik heb hier nog een mooie Richa lederen jack met beschermstukken voor je liggen,
nou ja.... ik eigenlijk niet maar Gixxerfreak, maar de jas ligt bij mij.... :X
zwart, leder, rugbescherming, elleboog en schouderbescherming en uitneembare wintervoering,
voor mijn vriendin te klein, want ze kreeg der tieten er niet in |(


edit: kwanta kosta is 100 euro *D

Ik heb hier ook nog een zomerjack van IXS liggen in Cordura is zwart met geel en zo goed als ongebruikt, zo goed als nieuw dus (2 keer), gaat weg omdat vrouw lief niet met de motor meerijdt, mag weg aan een vriendenprijsje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan