Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie hebben allemaal lekker gereden afgelopen weekend, is maar goed ook,
het zou wel eens de laatste kunnen zijn met een deftig zonnetje

@ ska-man: chance gehad.... dat ge kon weer doorrijden
@ Wendyken: je doet straks nog meer km dan mij zo, foto staat in openingspost
@ Sjiriki: doe je wel voorzichtig.....
@ Rotaxman: Weltrusten
@ el baelos: niet pushen op rond puntjes... komt vanzelf wel.

ik heb de zondag een chopper achter me gehad, deze wilde maar niet voorbij,
uiteindelijk 20 min. later durfde hij pas in te halen,
chapeau Kato :}

om iedereen dan zijn nieuwe chromen trots te laten zien, en alle verhalen uit de wereld te helpen, hier een foto van Katoh's bike, en wat filmpjes

the new Katoh
Katoh razendsnel voorbij

Katoh.... hij stuurt echt lekker licht, geen idee dat zo'n ding zo licht aanvoeld.
Bedankt dat ik dit op het forum mocht zetten,
zo weet tenminste iedereen dat je ook nog motor rijdt,
als jij je er maar goed op voelt... daar doe je het toch voor :W
full
 
Laatst bewerkt:
uiteindelijk 20 min. later durfde hij pas in te halen,
chapeau Kato :}

om iedereen dan zijn nieuwe chromen trots te laten zien, en alle verhalen uit de wereld te helpen, hier een foto van Katoh's bike, en wat filmpjes

the new Katoh
Katoh razendsnel voorbij

Katoh.... hij stuurt echt lekker licht, geen idee dat zo'n ding zo licht aanvoeld.
Bedankt dat ik dit op het forum mocht zetten,
zo weet tenminste iedereen dat je ook nog motor rijdt,
als jij je er maar goed op voelt... daar doe je het toch voor :W
[afbeelding]

Ik had deze schoonheid ook al mogen bewonderen, toen ik de paddockstand van de vroegere Blade ging ophalen voor een mooi prijsje :Y .
Echt wel een zalig ding, een chopper zoals een chopper moet zijn: groot en met veel cc's en koppel 8-) .
 
@ el baelos: niet pushen op rond puntjes... komt vanzelf wel.

Ik heb besloten om te stoppen met mij zo op een KD te focussen. De bochten waarbij ik gewoon lichtjes ging verzitten kwam ik gisteren veel vlotter en sneller door dan die waarbij ik (naar mijn gevoel) onnatuurlijk naast de motor ging hangen. Steeds dezelfde bocht rijden om een KD te krijgen is trouwens ook niet goed. Op den duur ga je te ver in zo'n bocht omdat je denkt dat je hem perfect kent en lig je er.
 
Ik heb besloten om te stoppen met mij zo op een KD te focussen. De bochten waarbij ik gewoon lichtjes ging verzitten kwam ik gisteren veel vlotter en sneller door dan die waarbij ik (naar mijn gevoel) onnatuurlijk naast de motor ging hangen. Steeds dezelfde bocht rijden om een KD te krijgen is trouwens ook niet goed. Op den duur ga je te ver in zo'n bocht omdat je denkt dat je hem perfect kent en lig je er.

het gaat in principe makkelijker als je constant driekwart bochten pakt,
je komt op het rond punt, neemt de buitenkant, stuur meteen door naar de binnenkant van het rond punt en verlaat dan op driekwart,
je neemt zo een "iets" scherpere hoek, waardoor je meer kans hebt op een KD

OEPS..... je schreef dat je ging stoppen, dan moet je bovenstaande niet uitvoeren :X
altijd gevaarlijk als je overmoedig wordt,
daar komen de brokken van...
 
ben gisteren dus naar de MegaMeeting geweest. Er waren met mijzelf incluis, 4 belgische moto's aanwezig :). Drie Z1000 en ik met de vx

ik heb net de foto's eens bekeken..... als het bij de burger king gehouden werd, was ik zeker afgekomen,
MacDonald's :r

reed je hier mee op misschien???
 
Laatst bewerkt:
kzou graag kleine spiegeltjes op mn moto zetten, khad op internet zo kleine fietsspiegels gevonden die je op stuur kan monteren, is da goed idee? of zouden deze te veel trillen?
 
kzou graag kleine spiegeltjes op mn moto zetten, khad op internet zo kleine fietsspiegels gevonden die je op stuur kan monteren, is da goed idee? of zouden deze te veel trillen?


Denk niet da je ze buiten om u haar goe te leggen na een ritje kan gebruik :+
 
Ik heb ook zo van die kleine spiegels, dat zijn motorspiegeltjes en suckt al zwaar. Je ziet er bijna niks in, en bij hoge snelheden worden ze door de rijwind naar binnen geduwd. Met fietsspiegeltjes zal dat waarschijnlijk nog een stukje erger zijn...
 
Als er hier al 2 man negatief spreekt over die kleine spiegels dan zal ik maar eens iets positiefs erover zeggen. Ik heb ze ook op de Ducati Monster staan en ze zijn een hele grote verbetering t.o.v. de originele Mickey Mouse spiegels die er origineel opstaan. Daarmee kon je alleen je eigen ellebogen zien en met die kleine spiegels zie je perfect wat er achter u gebeurt. Het enige nadeel is dat de motor links en rechts zo'n 4 cm breder word door de uitstekende spiegels.
 
Als er hier al 2 man negatief spreekt over die kleine spiegels dan zal ik maar eens iets positiefs erover zeggen. Ik heb ze ook op de Ducati Monster staan en ze zijn een hele grote verbetering t.o.v. de originele Mickey Mouse spiegels die er origineel opstaan. Daarmee kon je alleen je eigen ellebogen zien en met die kleine spiegels zie je perfect wat er achter u gebeurt. [Het enige nadeel is dat de motor links en rechts zo'n 4 cm breder word~[/b] door de uitstekende spiegels.

ik zal er geen problemen mee hebben als ik 4cm breder ben :+
 
en kheb gisteren nog eens de top snelheid gehaald met men cbr ('ke)

de volle 145km/h *O*

is best wel snel voor zo een 125cc (4t) vind ik toch :9
 
:N





normaal rij ik rustig, ze hadden het bloed onder mn banden gehaald en bove me limiet beginne rijden, kweet dat ni verstandig is, en kvoel me der ni echt goe bij,

dusaj, kweet ook dak nimeer meega met die man :Y


nu begin ik wel benieuwd te worden naar wat er juist da bloed vanonder u banden heeft gehaald ;)
 
waar kan ik het ophalen?

:+


2de holle weg naar rechts, dan drie beken verder aan de losliggende kassei naar links dan efkes rechtdoor tot aan het T-stuk, T-stuk terug naar links en onder de molensteen die ge zult zien in nabijheid van die oude molen (uiteraard) daar zal u uw boek in een plastic zak, voorzien van echtheidscertificaat, kunnen vinden. lol
 
Op aanvraag meld ik mij hier ook maar aan. Ik ben Dorien en woon in Schriek (deelgemeente van Heist-Op-Den-Berg). Ik maak de streek onveilig met een CB600F Hornet. Zie hier mijn machientje *D:
dsc0981xq4.jpg
 
Op aanvraag meld ik mij hier ook maar aan. Ik ben Dorien en woon in Schriek (deelgemeente van Heist-Op-Den-Berg). Ik maak de streek onveilig met een CB600F Hornet. Zie hier mijn machientje *D:
[afbeelding]


amai, ziet er goed uit, en gegroet by the way eneuhm... schriek ey... dezen hier is van boortmeerbeek en heb wel meerdere jaren versleten op men werk in Tremelo dus das allemaal aardig in de buurt ;)

en je zei: op aanvraag. dus... wie rijdt er nog rond en is er vanuit die buurt?

anyhow

nogmaals, welkom ende untill we meet on tze road...
 
amai, ziet er goed uit, en gegroet by the way eneuhm... schriek ey... dezen hier is van boortmeerbeek en heb wel meerdere jaren versleten op men werk in Tremelo dus das allemaal aardig in de buurt ;)

en je zei: op aanvraag. dus... wie rijdt er nog rond en is er vanuit die buurt?

anyhow

nogmaals, welkom ende untill we meet on tze road...

Met 'op aanvraag' bedoel ik dat iemand in mijn voorsteltopic me vroeg om me hier ook aan te melden. Vriendelijk als ik ben, doe ik dat dan maar O-)
 
Met 'op aanvraag' bedoel ik dat iemand in mijn voorsteltopic me vroeg om me hier ook aan te melden. Vriendelijk als ik ben, doe ik dat dan maar O-)


*O* *O* *O* WELKOM BikerChickie *O* *O* *O*

Nog een belgske bij den hoop :W


Al een geluk dat we Sheldon hebben om alle belgen deze richting uit te sturen. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan