Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk...... vandaag is mijn dag weer normaal....
ik opende mijn ogen pas om 12.30 :X
Volgens mijn vriendin lag ik nog in coma,
maar ondertussen was ik aan het dromen van de winterrit gisteren.
Vandaag de kerstboom opzetten,
maar eerst eens zien WAAR we hem neerzetten :?

@Rotaxmax: fake accounts willen we niet, vind het al een hele eer om genomineerd te worden, maar we zien wel waar het uitkomt..... we hebben de tijd tot 31 december.

@dsb0502: hopelijk gaat alles thuis nu naar wens, jammer dat je er niet bij kon zijn.

@WTBartje: begrijpelijk

@ Darkened Soul: Wanneer zien we je duistere ziel nou eens...??? Volgende meeting...??? :?


When times are better n my mind even sicker ;)
one day... never say never... trouwens, sommigen hebben me miss al wel eens zien rijden hier en daar, al dan niet onbewust van het feit dat het de legendarische darkened-soul was (kuch kuch, ijdelheid, kuch kuch).

In ieder geval, k hoop dat het gisteren gezellig ende koud was ;)
had mezelf teruggetrokken bij de noorderburen voor een halve dag zodat de straten veilig waren in ons vlaandrenland (errm sorry, belgenland)
 
When times are better n my mind even sicker ;)
one day... never say never... trouwens, sommigen hebben me miss al wel eens zien rijden hier en daar, al dan niet onbewust van het feit dat het de legendarische darkened-soul was (kuch kuch, ijdelheid, kuch kuch).

In ieder geval, k hoop dat het gisteren gezellig ende koud was ;)
had mezelf teruggetrokken bij de noorderburen voor een halve dag zodat de straten veilig waren in ons vlaandrenland (errm sorry, belgenland)
subtiel _O-


ik vond het gisteren wat te warm om te motorijden.
ben dan maar om 9u vertrrokken met de koersfiets om tegen 12u thuis te komen.
mijn gezicht heeft ne ganse dag getingeld van de kou -O-
 
vandaag de bevestiging gekregen dat ik een echte wieken tingel ben...

strax ga ik naar de dokter, neus en keel zitten volledig dicht, slikken doet pijn, eten is ook al niet interessant..
zal dus waarschijnlijk een keelontsteking zijn of zoiets. had er al wat last van voor de rit, maar die zal er natuurlijk ook niet veel goeds aan bijgedragen hebben vrees ik.
maar het belangrijkste is, ik ben pas vandaag goed ziek geworden, en niet gisteren *O* *O* *O*
 
vandaag de bevestiging gekregen dat ik een echte wieken tingel ben...

strax ga ik naar de dokter, neus en keel zitten volledig dicht, slikken doet pijn, eten is ook al niet interessant..
zal dus waarschijnlijk een keelontsteking zijn of zoiets. had er al wat last van voor de rit, maar die zal er natuurlijk ook niet veel goeds aan bijgedragen hebben vrees ik.
maar het belangrijkste is, ik ben pas vandaag goed ziek geworden, en niet gisteren *O* *O* *O*


en het belangrijkste....... dat je pas net uit je nest komt....
een echte wieke tingel...... *O*
 
vandaag de bevestiging gekregen dat ik een echte wieken tingel ben...

strax ga ik naar de dokter, neus en keel zitten volledig dicht, slikken doet pijn, eten is ook al niet interessant..
zal dus waarschijnlijk een keelontsteking zijn of zoiets. had er al wat last van voor de rit, maar die zal er natuurlijk ook niet veel goeds aan bijgedragen hebben vrees ik.
maar het belangrijkste is, ik ben pas vandaag goed ziek geworden, en niet gisteren *O* *O* *O*

Gisteren te lang achter Rokertje gereden zeker :+
 
ja, misschien, maar sheldon heeft er nog het meeste last van gehad :)


uch kuch hatsjoe kuch kuch....

hoe bedoel "kuch" je...??? "kuch kuch"

dit is wat ik van heel de rit gezien heb :9
fog-red-car-84mph.jpg


was de opkomst groot gisteren, ik hem immers niets kunnen zien,
waar zijn we allemaal geweest...??? _O-
 
gaan we niet meer zien de eerste tijd ;( -O-
enne.... zie ik daar nog een moto in de garage staan,
mag je daar nog niet op rijden....
Mexion is ook een echte wieke tingel, zijn autorbw gaat voor |(
neen die andere motor is een bmw RT1150 van papa
, maar die heeft helaas iets meer als 25kw -O- en daar wil ik niet mee rijden :9


maarja tis winter, ben bezig aan auto rbw, krijg een auto van thuis, en die 125cc ben ik een beetje beu (het vermogen).
 
neen die andere motor is een bmw RT1150 van papa
, maar die heeft helaas iets meer als 25kw -O- en daar wil ik niet mee rijden :9


maarja tis winter, ben bezig aan auto rbw, krijg een auto van thuis, en die 125cc ben ik een beetje beu (het vermogen).

en als je voor een moto-rbw gaat.....
krijg je dan een moto van thuis :9~
 
lol, mijn eerste free stickers zijn aangekomen, 4 van "SHARK" ... en een persoonlijk handgeschreven bedankkaartje voor mijn interesse in hun producten... lol... amai, wat een consumptiemaatschappij ;) I just wanted to have some free stickers ;)
goed, nu hopen dat er nog net iets interessantere in de bus vallen...
 
vandaag de bevestiging gekregen dat ik een echte wieken tingel ben...

strax ga ik naar de dokter, neus en keel zitten volledig dicht, slikken doet pijn, eten is ook al niet interessant..
zal dus waarschijnlijk een keelontsteking zijn of zoiets. had er al wat last van voor de rit, maar die zal er natuurlijk ook niet veel goeds aan bijgedragen hebben vrees ik.
maar het belangrijkste is, ik ben pas vandaag goed ziek geworden, en niet gisteren *O* *O* *O*


mja, CO2... steek het op de CO2...
 
Dankzij sheldon ben ik terug in dit topic gesukkeld, ik heb trouwens al op jou gestemd. Ik heb hier wel gezien dat de lijst niet zo up to date meer is. Ondertussen mocht de TL1000S al veranderd worden door KTM 690SM, omdat de TL TL was en ondertussen is de KTM ook al TL, aangereden door een klootzak in een dikke bmw, alles zit in proces nu en nu mag er ducati 999 staan *O*
 
Kunnen we iets doen met dat music for live gedoe van stubru ?

Als wieke tingels een gift doen, en zo bekend worden in de Vlaanders ?

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan