Achterlicht met ingebouwde pinkers CBR1000rr 2006

29 apr 2007
22
0
Diest
Hallo
Kan me iemand zeggen hoe dit kan heb achterlicht met ingebouwde pinkers geplaatst maar wanneer ik deze gebruik gaan deze heel snel aan en uit, heb de plaatverlichting wel uitgeschakeld omdat ik andere nummerplaathouder heb geplaatst waarop geen bevestiging voorzien was om plaatverlichting te plaatsen. Zou dit de oorzaak kunnen zijn of heeft dit er niks met te maken, kan iemand me helpen om dit euvel te verhelpen.
Thanks
 
wauw. Ik zou het eigenlijk niet weten.
Het is ook niet echt een vraag die hier elke week voorbij komt. Anders wist ik het denk ik wel.
Heb je al geprobeerd om te zoeken, misschien dat er iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad.

Misschien kan je een ander relais gebruiken of een weerstand ertussen zetten.

In ieder geval, succes :] :W
 
weerstanden plaatsen of een belastingonafhankelijk knipperrelais gebruiken...

dat snelle knipperen komt omdat de belasting van de leds (ik neem aan dat er leds inzitten, anders zijn het veel lichtere gloeilampen als origineel) invloed heeft of de schakelsnelheid van het knipperrelais..
 
Je moet je knipper relais vervangen, heb ook leds en een accumen relais oude knipper relais eruit nieuwe erin en klaar normaal knipperende knippers! Niet gaan kloten met weerstanden heb ik op de 600rr moeten doen van mijn vriendin omdat het knipperrelais van de 2004 in de cockpit is ingebouwd! In mijn 2004 zat het relais achter mijn koplampen maar als je een wph hebt dan kan je het opzoeken waar ie zit! Succes ermee!
 
ik zit met hetzelfde probleem maar vind het wel geinig staan, heb niet het idee dat er iets kapot kan gaan of wat dan ook...

wph zou een goeie oplossing kunnen weze maar die heb ik nog niet dus ik hou dit maar ff in de gaten! :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal heb nu twee diodes ertussen geplaatst en nu werkt het prima heb eerst een andere pinkerdoos of relais geplaatst maar dan werkten de pinkers helemaal niet dus dan maar diodes ertussen en klaar.
 
wauw. Ik zou het eigenlijk niet weten.
Het is ook niet echt een vraag die hier elke week voorbij komt. Anders wist ik het denk ik wel.
Heb je al geprobeerd om te zoeken, misschien dat er iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad.

Misschien kan je een ander relais gebruiken of een weerstand ertussen zetten.

In ieder geval, succes :] :W

Whaha! _O-

Dat moet een grapje zijn, die vraag komt hier júist vaak voorbij.

weerstanden zijn het probleem.

Nee, de oplossing :+
 
Hallo
Kan me iemand zeggen hoe dit kan heb achterlicht met ingebouwde pinkers geplaatst maar wanneer ik deze gebruik gaan deze heel snel aan en uit, heb de plaatverlichting wel uitgeschakeld omdat ik andere nummerplaathouder heb geplaatst waarop geen bevestiging voorzien was om plaatverlichting te plaatsen. Zou dit de oorzaak kunnen zijn of heeft dit er niks met te maken, kan iemand me helpen om dit euvel te verhelpen.
Thanks
onafhankelijk knipperrelais plaatsen en klaar , zit achter linkerkuipdeel aan de bovenkant ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan