Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

update van mijn tijdelijke werkplaats :+
full
 
tja jongens heb helaas niet veel andere keus, zo af en toe kan ik haar kwijt in de schuur maar das eigenlijk geen oplossing om te werken aangezien de hele boudel vol staat dus moet het maar tussen de regenbuien door gebeuren :9

en wat betreft Brrrr? valt mee hoor gewoon jasje aan en aan het werk dan word het vanzelf warm :Y



ook nu kom ik net weer binnen na een plotselinge regenbui :+
 
full

hier zit ik dus nu een beetje te knutselen,ben nu vaak wat later thuis van me werk en dan heb ik vaak geen zin om nog naar me andere werkplaats te gaan rijden.dus dan doe ik hier wat :Y
 
pff jullie hebben mazzel, in mij schuur staat de 50 jaar oude buick van me pa, ik heb 20 cm over om te sleutelen. Maar zodra de sneeuw weg kan ik er weer tegen aan gelukkig })
 
Gereedschapwagen van de makro? Heb eventjes naar gekeken.. maar vond de kwaliteit zo tegenvallen dat ik liever vanuit een ijzeren gereedschapskist werk :)

Nee, bij de Gamma 8-)

Is natuurlijk geen Gedore kwaliteit, dat ben ik met je eens. Blijft iig wel een beetje stof vrij enzo. Krijg als het goed is in week 2 3 nieuwe kasten met lades (prof. :9~ ) van 75cm breed :} :}
 
mensen in nijmegen en omgeving zijn welkom bij mij in de ruimte. deze foto is de ene helft. de andere helft is net zo groot maar dan zonder brug.
groetjes elmo

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan