In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar waar heb je allemaal getourd en nog leuke dingen meegemaakt???

Groeten
Ik heb de eerste dag gereden in de Vogezen. Dag twee van de Vogezen naar de Jura gerede. Daar lekker gereden. Vervolgens een groot deel van de route des Grandes Alpes gereden en als toetje nog de Gorges du Verdon bekeken. Ik kan het iedereen aanraden een keer te gaan rijden in Frankrijk. De rechte stukken zijn daar een uitzondering. De ene bocht is nog mooier dan de andere. Echt geweldig en de juiste plek om te werken aan het minimaliseren van je schaamranden. Je kan daar echt heerlijk sturen.

Ben even bezig de foto's die ik nog heb (camera is pleite) op een site te krijgen. Zal hier dan wel even een linkje plaatsen
 
Heeeey haloot,

FOOTOOS *O*

ok komt ie dan he :+

dagje met de speedboot het gardameer op, waterskieën en zonnen *D
full
 
Ach er zijn ergere dingen hoor. Ik kan het na vertellen.

Ben je al begonnen bij je nieuwe job Michel?

Nee Sander was het maar waar, ik moet nu nog 3 weken werken, maandag pas weer beginnen. Dan begin ik op nieuwe job :)
 
Zoo eindelijk eens goed bijgelezen hier...
Michel en ik waren dus op vakantie in Italië, het was echt superlekker! Heerlijk weer gehad, veel dingen gedaan en gezien (oa dus dagje met de boot, de F1 op Monza, en dagje Venetië) zoals jullie aan de foto's kunnen zien. Zeker voor herhaling vatbaar! Gisteren alweer thuisgekomen en morgen gaan we lekker nog een dagje naar de dierentuin :} Maandag zit het er helaas weer op en moeten we weer de harde wereld in... ach ja, er moeten ook centjes verdiend worden uiteraard.

Er is hier ook weer een hoop gebeurd lees ik dus ff zonder megaquote wat reacties:

@Sp1ke; sorry sorry sorry dat we je niet even hebben gebeld voor je verjaardag, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad en kom snel maar eens met je schatje op de koffie! Alsnog van harte gefeliciteerd *O*

@Bandit Sam; echt klote voor je maar zoals ik lees heb je toch lekker genoten van je vakantie, ik hoop dat het snel beter gaat met lichaam en motor :Y

@Muzzi en Animal; we hebben nog steeds geen uitnodiging voor de housewarming party gekregen O-) Moeten nu echt snel een keertje gaan afspreken hoor :)

@de rest; hallo allemaal :W Hopelijk gaat het goed met iedereen
 
dat van die housewarming bij maarten vind ik ook

diddle: he lieverd :W geeft niet dat je het vergeten bent hoor,dagje was oke,fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
het ging erom dat michel bij hoog en laag zweerde dat ie wat van zich zou laten horen :+ clown.
koffie met vodkat klinkt leuk,doen we dat icm de najib amhali avond ;)
 
Komt hij op tv (najib amhali) of hebben jullie dvdtje???

Als hij op tv komt
wanneer
waar
hoe laat

Alvast Bedankt.

Michel27 & Diddle welkom back

Zo te zien een erg leuke vakantie gehad. De verzonken stad ziet er prachtig uit wil ik cker nog een keer naartoe maar dan samen met mij poepie :Z :? Nee hoor vindt ik harstikke leuk met z'n 2en

Wel snel voorbij gegaan zeg naar mijn idee zijn jullie en Bandit net weg :? :?
Jullie treffen het wel met deze laatste mooie daagjes alweer lekker :] :] of op vakantie nog een paar motortjes gehuurd?? (of met de motors op vakantie gegaan :9~ :9~ )

Ik hoor het wel groeten
:W
 
Komt hij op tv (najib amhali) of hebben jullie dvdtje???

Als hij op tv komt
wanneer
waar
hoe laat

Alvast Bedankt.

Michel27 & Diddle welkom back

Zo te zien een erg leuke vakantie gehad. De verzonken stad ziet er prachtig uit wil ik cker nog een keer naartoe maar dan samen met mij poepie :Z :? Nee hoor vindt ik harstikke leuk met z'n 2en

Wel snel voorbij gegaan zeg naar mijn idee zijn jullie en Bandit net weg :? :?
Jullie treffen het wel met deze laatste mooie daagjes alweer lekker :] :] of op vakantie nog een paar motortjes gehuurd?? (of met de motors op vakantie gegaan :9~ :9~ )

Ik hoor het wel groeten
:W
michel heeft ze op dvd
(ik heb gevraagd of ik ze mocht lenen,maar hij stond erop dat ik bij hem kwam kijken)lieve gozer he die michel :P
 
... Gelukkig was er snel hulp te plaatsen, politie binnen de minuut, ...
Een minuut?? :? Zeg eens eerlijk, die zaten al een uur achter je aan te jagen zeker? Waren vast blij dat ze je eindelijk te pakken hadden ;)

Maar wel balen joh. Zes weken is wel erg lang. Heb je wel mooi de tijd om wat nieuws uit te zoeken *D
 
En dan nu de reden dat ik nu al weer op MF te vinden ben i.p.v. vrijdag. Dinsdagochtend met regen vertrokken van de camping, was dus al heel voorzichtig aan het rijden. Had er net 2 uurtjes op zitten die dag toen ik me bedacht dat ik wel weer aan een 2e pauze toe was. Ik kwam net een dorpje binnenrijden en reed 35 km/u. Zie een parkeerplaats en dacht mooi plekje om te stoppen. Kijk even in mijn spiegel of er niets achter me zit en op dat moment slaat de motor onder me vandaan en klap ik vol met mijn schouder op het asfalt. Waarom het gebeurde weet ik niet. Ik remde niet, was niet aan het schakelen, helemaal niets. Echt heel vreemd. Gelukkig was er snel hulp te plaatsen, politie binnen de minuut, Ambulance in 10 minuten. Ik naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis (40 minuten rijden), daar foto's laten maken en blijkt dat ik mijn sleutelbeen heb gebroken. Ik de ANWB weer gebeld met de vraag of ze me thuis konden brengen. Dat is allemaal prima gegaan. Dinsdag 11:50 lag ik op het asfalt, woensdag 11:35 zat ik in het vliegtuig naar huis. Motor wordt aanstaande vrijdag opgehaald in Frankrijk. Ben benieuwd wat de schade is.

De komende 6 weken mag ik sowieso niet rijden, er is dus alle tijd dat ding te laten repareren. Maar zodra ik weer mag, spring ik er direct weer op.

@sp1ke en Arch enemy: thanks voor de SMS-jes gedurende de afgelopen dagen.
de koffie/thee/iets anders staat klaar voor diegene die het uitgebreide verhaal en een deel van de foto's willen zien.
Sterkte met het herstellen. Heel veel pech in zo weinig tijd :N
 
dat van die housewarming bij maarten vind ik ook

diddle: he lieverd :W geeft niet dat je het vergeten bent hoor,dagje was oke,fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
het ging erom dat michel bij hoog en laag zweerde dat ie wat van zich zou laten horen :+ clown.
koffie met vodkat klinkt leuk,doen we dat icm de najib amhali avond ;)

Hé grappig.
Iemand Najib gezien tijdens de opening van de uitmarkt dit jaar? Hij was echt goed bezig :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan