In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nou, het is ook niet dat ik het niet durf :D
Sterker nog... ik heb er ook geen echte twijvels over oid... ik moest er gewoon aan denken :D

Kwam omdat ik gister over de snelweg reed en ik zag een golfje bijna een motorrijder omver kegelen omdat hij wou invoegen. ( Ik gaf de motorrijder ruimte om naar links te gaan en toen kwam hij vanaf de invoegstrook bij Hilversum in 1 keer de linker baan op zodat hij nog voor me kon invoegen ).

Je zal maar verongelukken door zo een stakker zeg :r
 
Kwam omdat ik gister over de snelweg reed en ik zag een golfje bijna een motorrijder omver kegelen omdat hij wou invoegen. ( Ik gaf de motorrijder ruimte om naar links te gaan en toen kwam hij vanaf de invoegstrook bij Hilversum in 1 keer de linker baan op zodat hij nog voor me kon invoegen ).

Je zal maar verongelukken door zo een stakker zeg :r
Heh, ik wil je niet ontmoedigen, maar elke motorrijder krijgt daarmee te maken. })
Bullshit :)
Dus omdat iemand ergens goed over nadenkt kan hij het beter niet doen ? :)
Neuh, integendeel.
_Ik_ zou zo'n opmerking lezen als: "maak je niet zo druk; als je je overal zorgen over moet gaan maken, kan je ...".

Niet te zwaar aan tillen. :)
 
Laatst bewerkt:
Bullshit :)
Dus omdat iemand ergens goed over nadenkt kan hij het beter niet doen ? :)

Nee, is juist goed dat je erover nadenkt hoor ;)

Beter dan een halve zool die denkt dat 250km/uur best wel kan op een drukke A1 :Y




Maar idd, gewoon gaan lessen en als je rijdt rekening houden met je kwetsbaarheid en defensief rijden.
Als je dat doet heb je al een groot deel van de risico's weggewerkt en kan de lol beginnen.

Voor mij persoonlijk is het het halen van het A-tje een van de beste dingen die ik ooit gedaan heb :)
 
Bedankt iig voor de bemoedigende woorden, maar het toch maar niet motorrijden was nog niet echt in me opgekomen hoor ;)
 
Bedankt iig voor de bemoedigende woorden, maar het toch maar niet motorrijden was nog niet echt in me opgekomen hoor ;)

zal mijn nickname er nog maar even bijroepen: fear is temporary, regret forever!

motorrijden is niet gevaarlijker dan autorijden. je moet er alleen maar op blijven zitten en uit je doppen kijken.
 
zal mijn nickname er nog maar even bijroepen: fear is temporary, regret forever!

motorrijden is niet gevaarlijker dan autorijden. je moet er alleen maar op blijven zitten en uit je doppen kijken.

Mooie naam :)
Dat motto houd ik ook! :)
Altijd dat zelfde gezeur van mensen die wel willen... MAAR ;)

Of nog erger: www.motor-forum.nl/forum/topic.php/148032/1

Ben blij dat hij zo enthausiast is, maar ik denk niet dat hij weet waar hij aan begint.
 
Mooie naam :)
Dat motto houd ik ook! :)
Altijd dat zelfde gezeur van mensen die wel willen... MAAR ;)

Of nog erger: www.motor-forum.nl/forum/topic.php/148032/1

Ben blij dat hij zo enthausiast is, maar ik denk niet dat hij weet waar hij aan begint.

Ik denk dat hij prima weet waar hij aan begint, ik stapte na een ER-5 lesmotor ook meteen op een 900rr fireblade. Dat gaat prima, zolang je je hoofd er maar bij houd en niet meteen denkt dat je rossi bent kan je prima op zo'n ding je leermomenten na het lessen doorzetten
:Y
 
Oke, toch wel knap :)
Hoorde dat een Fireblade niet zo vegevend is kwa fouten :)
Ik zat zelf te denken aan een CBR of een Thundercat :)
 
ff wat anders hier...

Ik heb nogal wat gez**k met een dealer en zou graag willen weten waar jullie heen gaan in/rond Hilversum en hoe dat bevalt.


Een ding wat zo hard kan en ook zo gebruikt wordt mag toch wel GOED onderhouden worden :X
met wie heb je gezeik?je mag me ook mailen als je de naam niet op MF wil noemen

greetz SP1KE

msn staat ook aan
 
met wie heb je gezeik?je mag me ook mailen als je de naam niet op MF wil noemen

greetz SP1KE

msn staat ook aan
Mwah, mits goed geonderbouwd kan je beter de naam wél noemen lijkt me... al was het maar om anderen er op bedacht te maken.
D'r is een verschil tussen ongegrond afzeiken en waarschuwen. :)
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er ervaring met vd Heerdt :?


Goeie gewoon posten en slecht maar ff mailen denk ik?
Zou ik erg op prijs stellen.
Mail adres staat onder in sig.
 
Wie heeft er ervaring met vd Heerdt :?


Goeie gewoon posten en slecht maar ff mailen denk ik?
Zou ik erg op prijs stellen.
Mail adres staat onder in sig.

Onze motoren zijn een tijdje geleden voor het eerst bij vd heerdt geweest, tot nu toe prima gegaan en geen klachen. Volgende keer gaan ze ook weer bij vd heerdt voor een beurt.
 
Oke, toch wel knap :)
Hoorde dat een Fireblade niet zo vegevend is kwa fouten :)
Ik zat zelf te denken aan een CBR of een Thundercat :)

Hij heeft mij tot nu toe altijd vergeven O-)
Voordeel van een blade vind ik is dat hij overal een goed koppel heeft, over heel het toerenbereik. Bochten zijn super, alleen schijnt het dat de modellen met 16inch wiel onrustig aanvoelen. Dat model heb ik zelf dus ook maar nergens last van, zit wel een tail riser onder.
 
Wie heeft er ervaring met vd Heerdt :?


Goeie gewoon posten en slecht maar ff mailen denk ik?
Zou ik erg op prijs stellen.
Mail adres staat onder in sig.

kom ook altijd bij van heerdt. nog geen klachten gehad, buiten dat het een paar keer wat langer duurde dan hij in eerste instantie zei.. maar goed, kan gebeuren. de rest van mijn familie gaat altijd naar vd Kuinder. ook een goede. ikzelf ben daar weg na een paar kleine incidenten, niets motorisch maar meer managementwize zeg maar. maar qua onderhoud enzo zijn ze zeker goed. het blijft toch iets persoonlijks hoor, zo een dealer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan