VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Zo iets :} :} :9~ :9~ :9~ :9~
 
Mooie foto´s allemaal jongens :Y

De orginele spiegels op mijn sp1 hebben nogal wat krassjes, dit stoort mij mateloos. Vandaar dat ik eens gesurft heb op een nieuw setje en kwam ik de volgende tegen:


Zouden deze staan op eens sp1, of heeft iemand hier deze?

:W

(wel in het zwart natuurlijk)
in het zwart staat dat wel denk ik, maar idd niet in grijs. Of het past, geen idee, zo te zien heeft het precies dezelfde bevestigingspunten, maar of het ook echt hetzelfde is... :?
 
dit jaar maar Ben kenhopol zou me vbellen voor een intervieuw.is nog niet gebeurd.Ze hebben direct voor één seizoen fotoos gemaakt (waren met stuk of 8 fietsen in scheveningen) en bellen je van te voren voor een verslagje.Ik zit dus ook maar te wachten ........... goede dingen komen langzaam zeggen ze altijd.
groet @ndré
14 Mei Dré!
Welkom fijn dat je meegaat!
Hebben nu behoorlijk wat specials erbij!
Jouw fiets die van heukelommer,the red,the challenge,castrol sp 2 TOPPIE!
Wanneer komt die reportage van jou nu in de Kickxstart???
Kan nie wachten!
 
:Y vtr sp forum is iets drukker als gsxr750 forum....

Geluid standaard demper is al })

Ja oke ik weet het heb er ook op gereden bij mijn neef van Motoport Wormerveer

geluid is echt
:9~ :9~

Maar ik vind de looks van de gp dempers zo mooi :} :} :} :}

Je hebt echt een mooie fiets uitgekozen, zou mijn volgende ook wel eens kunnen zijn, maar vind de R6 ook heel mooi......
Of toch een blade van 2005-2006
hmmmmmmmmm best nog lastig :X :X :X
 
jaja.. ik leef nog..

heel veel geluk gehad denk ik

in een rechtse bocht (ik volgde een busje aan 70km/h) kwam opeens een duc 996 de hoek om..

we hebben elkaar geraakt en toen begon de buiteling.

sp1 goed kapot.. denk niet meer herstelbaar
duc zag er nog veel slechter uit.. voorvelg in 50 stukken...

ik heb enkel serieuze last van mijn linkerknie
(70 + 120 = 190km/h tegen de knie)
 
Hé Speeners, das lang geleden dat ik gepost heb, maar ik leef nog wel :Y

Ik had nooit gedacht dat ik nog iets ging veranderen aan mijn bike, maar nu wil ik toch af van dat matzwarte kontje :Y

Ik weet dat het al een aantal keren besproken is, maar aangezien het op dit moment megaveel pagina's zijn om door te bladeren ;) vraag ik het toch nog ff.

Hoe poets ik dat matte eraf, met wel poetsmiddel, enne kan je dan mooi om de SP1 sticker heenpoetsen zonder dat deze ook matte randjes krijgt, of moet die eraf.

Groetjes Kokkie


Helemaal niemand O-) suptiele schop :X
 
jaja.. ik leef nog..

heel veel geluk gehad denk ik

in een rechtse bocht (ik volgde een busje aan 70km/h) kwam opeens een duc 996 de hoek om..

we hebben elkaar geraakt en toen begon de buiteling.

sp1 goed kapot.. denk niet meer herstelbaar
duc zag er nog veel slechter uit.. voorvelg in 50 stukken...

ik heb enkel serieuze last van mijn linkerknie
(70 + 120 = 190km/h tegen de knie)


Pff.. gefeliciteerd met de afloop en veel succes met de afwikkeling!
Kwam die Duc nu op jouw weghelft? Dat heb ik eens gehad met een Blade die dacht snel te zijn door de bocht af te snijden. Daar reed ik dus. No way dat ik dan opzij ga. Chicken ... gelukkig kon ie me ontwijken, de zondagpiloot. :X
 
Je hebt echt een mooie fiets uitgekozen, zou mijn volgende ook wel eens kunnen zijn, maar vind de R6 ook heel mooi......
Of toch een blade van 2005-2006
hmmmmmmmmm best nog lastig :X :X :X

[me] Hakman stapt af van steeds nieuwer en mooier. Is toch erg begrotelijk. Mijn grote wens is een goedkoop klassiekertje om heel mooi te maken, voor erbij. Bonnie --> Thruxton of zo. [/me]
 
jaja.. ik leef nog..

heel veel geluk gehad denk ik

in een rechtse bocht (ik volgde een busje aan 70km/h) kwam opeens een duc 996 de hoek om..

we hebben elkaar geraakt en toen begon de buiteling.

sp1 goed kapot.. denk niet meer herstelbaar
duc zag er nog veel slechter uit.. voorvelg in 50 stukken...

ik heb enkel serieuze last van mijn linkerknie
(70 + 120 = 190km/h tegen de knie)

Hoop dat alles snel en zorgeloos voor je geregeld zal worden, sterkte
 
[me] Hakman stapt af van steeds nieuwer en mooier. Is toch erg begrotelijk. Mijn grote wens is een goedkoop klassiekertje om heel mooi te maken, voor erbij. Bonnie --> Thruxton of zo. [/me]
Nou das mijn probleem ook O-) O-) O-)

Moet nog ff sparen en wie dan leeft wie dan zorgt

Mss doe ik hem wel niet weg, maar mijzelf kennende...................



:X :X :X
 
He Donny
Kan je nog twee Spees bij je lijst schrijven aub,en nog een hele speciale Nastro Azurro Fireblade!! Voor de 14e mei Grtz.Jay
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan