In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope,ik ben woonachtig in noord brabant,doordeweeks zie je mij niet zoveel in het gooi.in de weekenden wel,voor vrienden en familie enzo.

is er trouwens nog iemand die gisteren hart van nederland late editie heeft gekeken?daar zat ik wel in namelijk
:o nein -O-
alles goed daar in het zuiden des lands?
bij de w eg.... ik denk een leuke studie gevonden te hebben *O* ga woensdag kijken bij de UVT. Recht en Management studie.
 
Laatst bewerkt:
Maareh, racelaarzen zijn niet waterdicht of warm... je zou wel gore-tex kunnen overwegen. :)

Deze heb ik zelf gehad; Oxtar TCS gore-tex:

(Afbeelding)


Hmmm niet slecht... Hebben jullie moeten wennen aan het dragen van laarzen, of duurt het gewoon even voordat die dingen enigzins soepel worden?
Heb zelf een keertje wat laarzen aan gehad, maar het leek alsof ik mijn voet bijna niet meer op en neer kon bewegen, wat nog wel eens handig schijnt te zijn op de motor :+
 
:o nein -O-
alles goed daar in het zuiden des lands?
bij de w eg.... ik denk een leuke studie gevonden te hebben *O* ga woensdag kijken bij de UVT. Recht en Management studie.
alles goed ja,dat wel
maar ontzettend druk met het huis,gaat nu ineens een heleboel tegelijk gebeuren binnen de muren van ons paleis.badkamer bijna klaar,logeerkamer wordt dit weekend door mn vader gedaan,kastenkamer wordt klaar gemaakt om te schilderen,en van het weekend komt de fundering voor de uitbouw,als alles goed gaat.

greetz SP1KE
 
De badkamer ging van dit:

badkamerzb.jpg


badkamerzb2.jpg


Naar dit:

wc.jpg


muur.jpg


muurdouche.jpg


douchevloer.jpg


Naar dit:

mini-wcklaar.jpg


mini-wastafelkranen2.jpg


klaar4.jpg


Toen ik de foto's nam was het nog niet schoongemaakt, dat is het nu wel ;)
En de stortdouche hangt ook al :9~
 
Hmmm niet slecht... Hebben jullie moeten wennen aan het dragen van laarzen, of duurt het gewoon even voordat die dingen enigzins soepel worden?
Heb zelf een keertje wat laarzen aan gehad, maar het leek alsof ik mijn voet bijna niet meer op en neer kon bewegen, wat nog wel eens handig schijnt te zijn op de motor :+
Het zit in het begin even wat krap ja, maar het moet niet te erg zijn. Verschilt ook per laars trouwens; een Alpinestars krijg ik niet aan (te brede voeten), Oxtar weer wel.

Scheur een keer naar Termaat (Nijmegen) en pas wat. :)
 
Holy piep, dat ziet er mooi uit!

Ga zo door Sp1ke en Vodkat
dank je wel san,vandaag gaat de logeerkamer behangen worden,en afgewerkt worden.
tevens komt mijn vader,mn schoonvader,en een collega van mn vader vandaag ook in het huis,dus we gaan er flink tegen aan vandaag
 
ja zeker, beetje gechilled ook met mn meisje en verder allemaal vette activiteiten gedaan: klimmen, abseilen, tokkelen en nog andere dingen.
vanavond komt weer me chickie langs *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan