Mark TT het ijskonijn: the whole story

Wat misschien wel leuk is als er nog iemand meer met me gaat meerijden. Ik weet nu hoe ik die bandjes kan maken (en ze zijn heel gebleven :) ) Ik ben toch niet de enige leip op het MF? 8-)
}) welluh.. m'n eigen bike opofferen zie'k niet zo goed zitten, maar met de gs500 van m'n vriendin zou'k het wel es willen wagen })
 
}) welluh.. m'n eigen bike opofferen zie'k niet zo goed zitten, maar met de gs500 van m'n vriendin zou'k het wel es willen wagen })

Can I count you in dan? ;)

PS, zal het motor-forum (en NVVM) noemen, dat vinde die jongens leuk !! Nou dat zal wel weer een overbelasting aan de (host)servers opleveren :P
 
Wat misschien wel leuk is als er nog iemand meer met me gaat meerijden. Ik weet nu hoe ik die bandjes kan maken (en ze zijn heel gebleven :) ) Ik ben toch niet de enige leip op het MF? 8-)

Als ik het geld ervoor had om dat risico te nemen zou ik t doen! 100 % zeker weten, ik ben er leip genoeg voor!!
 
Zo damn, ben na 2,5 uur door het topic heen.

echt kicken, wat dacht je van een klein broertje erbij voor de volgende keer :+

enne, die film doet het niet, en ik wil ook wel ff foto's van de dames, wil wel weten waarover ik lees :)


mark je ben een held!!
 
Wat misschien wel leuk is als er nog iemand meer met me gaat meerijden. Ik weet nu hoe ik die bandjes kan maken (en ze zijn heel gebleven :) ) Ik ben toch niet de enige leip op het MF? 8-)

Om zelf die bandjes te gaan maken zie ik niet zitten, heb er ook ECHT GEEN tijd voor!!!
Maar jouw bandjes op mijn ZXR......100% zeker dat ik het zou doen, als ik 200% zeker weet dat ik niet te water ga!!!!!
Ja....ook ik ben er leip genoeg voor....maar niemand is zo leip als MarkTT 8-) ...
 
O ja, echt super Mark! Ik hoop dat het weer ERG koud wordt, zodat je het nogmaals kan proberen!
Ik zou het zelf ook graag doen, maar kost me teveel moeite en ik betwijfel of ik durf :)

Nou, kom op met dat koude weer! (Of nog veel meer ijzel, ook goed :) )
 
Hmm, kweenie of het wel verstandig is om me met mijn bike op het ijs te wagen.... Jij zei dat je met bike 260kg weegt. Mijn fiets weeg 245kg en ikzelf 100. Totaal 345kg dus.... Maarreh..... ik was toch van plan om tzt een pekelbrik te kopen dus daarmee ga ik zeker weten met je mee op het gladde ijs!!
 
Zo, net even in het programma van Oene Loonstra (RTV Oost) geweest (in rubriek: "wat verder ter tafel komt....")

Heb ik even mijn verhaaltje mogen doen voor de lokale radio. Was echt leuk. Zekerheidshalve ook maar even om een kopie van de uitzending gevraagd.

Heb tot 3 keer toe www.Motor-Forum.nl laten vallen :P . Sorry Hans, ik ben niet aan de NVVM toegekomen, daarvoor was de tijd te beperkt ;)

We worden bekend zo, voor zover dat we dat al niet waren, als Motor-Forummers })
 
Zo, net even in het programma van Oene Loonstra (RTV Oost) geweest (in rubriek: "wat verder ter tafel komt....")

Heb ik even mijn verhaaltje mogen doen voor de lokale radio. Was echt leuk. Zekerheidshalve ook maar even om een kopie van de uitzending gevraagd.

Heb tot 3 keer toe Motor-Forum laten vallen :P . Sorry Hans, ik ben niet aan de NVVM toegekomen, daarvoor was de tijd te beperkt ;)

We worden bekend zo, voor zover dat we dat al niet waren, als Motor-Forummers })

Volgens mijn vind jij hans wel lief na wat je heb gehad, toch leuk die oordopjes...
Volgend jaar mag je weer op de beurs staan voor hem ;)



Maaruh respect :} MARK voor de actie :}
 
Zo, net even in het programma van Oene Loonstra (RTV Oost) geweest (in rubriek: "wat verder ter tafel komt....")

Heb ik even mijn verhaaltje mogen doen voor de lokale radio. Was echt leuk. Zekerheidshalve ook maar even om een kopie van de uitzending gevraagd.

Heb tot 3 keer toe www.Motor-Forum.nl laten vallen :P . Sorry Hans, ik ben niet aan de NVVM toegekomen, daarvoor was de tijd te beperkt ;)

We worden bekend zo, voor zover dat we dat al niet waren, als Motor-Forummers })


Haha beetje zo'n Amicon actie...
We worden echt kei beroemd, dankzij onze mede forummers :}
 
ok, het zit zo. mijn oom rijdt een oude FJ600. tis een frikandel, maar het rijdt wel. nu gaat hij het land uit, en laat ie de motor hier. hij heeft gezecht dat mijn vader hem krijgt, maar die heeft geen rijbewijs dus heeft hij er niet veel aan. het is allemaal niet zeker, maar misschien gaat dat dus gebeuren. stel nou dat ik die motor dus krijg, en er ligt ijs, dan wil ik die bak best prepareren om er het ijs mee op te gaan!! denk alleen niet dat het deze winter gaat worden omdat mijn oom er dan denk ik nog gewoon op rond rijdt. maar misschien volgend jaar dan als alles mee zit!! ik ben er in iedergeval wel voor in!!
(en om nou met mijn nwe '03 kawa het ijs op te gaan lijkt me minder, en ook mijn RD uit '81 bespaar ik de elende.....)
ik hou de optie open!!

mzzl,

Teun
 
Na een weekendje ijsrijden heeft CandyLightingMaus toch wel aardig wat aandacht erbij.. dus daar hoe ze niet echt te kort aan te komen. Ach jah

Maar CLM is het niet handiger om je foto hier neer te zetten ??? anders moet je zoveel mailen :+ ..

En ohja ik zou graag tegen je eigen praten, maar nergens je MSN te vinden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan