Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
He he eindelijk 1 die er ervaring mee heeft
Er zijn er zeker maar weinig die met deze vertanding rijden :?

Eigenlijk rijden de meeste er mee denk ik !!

Alleen niet in de verhouding 17/44 maar eerder 16/41 wat op hetzelfde uitkomt.
Alleen is een kleiner voortandwiel goedkoper in aanschaf :Y
 
Ik heb nog een dubbelloops (carbon) Shark demper te koop voor een Mille of Tuono

full
 
Oohhh, dat ben jij dus op marktplaats. ben hem al diverse keren tegen gekomen ;)
Ik heb al een hele mooie titanium 70mm :P

De dakkoffer concurrent :W
 
Laatst bewerkt:
He he eindelijk 1 die er ervaring mee heeft
Er zijn er zeker maar weinig die met deze vertanding rijden :?

Ik ben zo gaan rijden omdat ik bij 16 voor vind dat de ketting meer voor zijn kiezen krijgt als dat nodig is.
Hoe kleiner het voorkettingwiel hoe groter de hoek van de schakels.
Het is in eerste instantie goedkoper om een voorkettingwiel te kopen maar de ketting krijgt uiteindelijk meer op zijn donder.
Ik doe een kleine 20.000 met een ketting Tsubaki O ring 525
 
Iemand een idee hoe ik de service melding op de display van een 2004/2005 model rsvr reset?

Bij het 99 model was het een kwestie van lap/high beam knopje icm R indrukken voor 5 seconden, zal natuurlijk niet opgaan voor het 2005 model :z
 
Ik ben zo gaan rijden omdat ik bij 16 voor vind dat de ketting meer voor zijn kiezen krijgt als dat nodig is.
Hoe kleiner het voorkettingwiel hoe groter de hoek van de schakels.
Het is in eerste instantie goedkoper om een voorkettingwiel te kopen maar de ketting krijgt uiteindelijk meer op zijn donder.
Ik doe een kleine 20.000 met een ketting Tsubaki O ring 525

Ik reed met een 16tands voor en orgineel achter en heb er 21000 km mee gereden waarvan 2 a 3000 ringkilometers. dus denk dat onderhoud van de ketting haast nog belangrijker is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan